02.11.2011
11 Komentarze

Silicon Knights pracuje nad „tajemniczym projektem”. Czyżby Blood Omen: Legacy of Kain?

Silicon Knights pracuje nad „tajemniczym projektem”. Czyżby Blood Omen: Legacy of Kain?
Silicon Knights to studio znane przede wszystkim z serii Legacy of Kain. Choć wczoraj doszło w nim do poważnych zwolnień, ekipa się nie poddaje i otwarcie mówi, że pracuje nad tajemniczym projektem. Jakim?

Rzecznik prasowy kanadyjskiego studia zdradził w rozmowie z Kotaku, że sekretnym projektem jest gra, o którą fani od dawna prosili. Jak mówi:

W ubiegłym tygodniu Silicon Knights doświadczyło zwolnień z powodu zakończonych fiaskiem negocjacji w sprawie przedłużenia kontraktu z potencjalnym partnerem. Jesteśmy w trakcie rozmów z innymi firmami. […] Studio zmienia obecnie swoje priorytety i wraca do korzeni, pracując nad jednym z najbardziej oczekiwanych tytułów tej generacji.

Oczywiście na razie nie wiadomo, nad jakim projektem pracują Kanadyjczycy. Ich jedną z najbardziej znanych dzieł jest seria Blood Omen: Legacy of Kain. Choć prawa do niej posiada Square Enix (dawny Eidos), niewykluczone, że Silicon Knights w jakiś sposób je odzyskało. Szczególnie, że do tej pory pierwsza z firm nie wyrażała chęci odświeżenia przygód Kaina.

11 odpowiedzi do “Silicon Knights pracuje nad „tajemniczym projektem”. Czyżby Blood Omen: Legacy of Kain?”

  1. Silicon Knights to studio znane przede wszystkim z serii Legacy of Kain. Choć wczoraj doszło w nim do poważnych zwolnień, ekipa się nie poddaje i otwarcie mówi, że pracuje nad tajemniczym projektem. Jakim?

  2. Kain to jedna z moich ulubionych postaci z gier komputerowych więc naprawdę chciałbym aby wyprodukowali nową część 🙂 Byle by to było coś dobrego.

  3. Nigdy nie grałem w Blood Omen: Legacy of Kain, wszystkie pozostałe przeszedłem i muszę stwierdzić, że jak kontynuacja to tylko Crystal Dynamics powinno się tym zająć. Studio Silicon Knights jakoś nie ma w swoim dorobku licznych, dobrych i sławnych tytułów, jak by Eidos(SE) zlecili by im zrobienie kolejnej części była by to gra przeciętna. Myślałem, że prawa do marki ma Crystal Dynamics a nie Eidos. Crystal Dynamics skończy nowego Tomb Raidera i zacznie z Blood Omen nikt inny tego nie powinien ruszać.

  4. Mam tylko nadzieję że nie spie……spaprają. Byłbym szczęśliwy gdyby zrobili albo remake któregoś z Blood Omenów, Soul Reaverów lub Defiance (albo remake wszystkich części), albo kompletnie nową część (najlepiej żeby była ona bliższa pierwszemu Blood Omen i Soul Reaver, z olbrzymim światem, toną sprzętu/mocy/umiejętności, wyśmienitymi walkami i wymagającymi Bossami [aka.: Takimi, co chcą ciebie zamordować na miejscu]).

  5. Stawiam, że chodzi Remake pierwszej części

  6. Ciekawe jak stereotypy różnią się pomiędzy krajami. W Polsce SK to „firma która zrobiła Legacy of Kain”, w USA natomiast jest to „firma która zrobiła Eternal Darkness i Too Human” i to właśnie ED2 podejrzewają wszytkie amerykańskie serwisy. Poza tym SK zrobiła tylko perwszego BO, drugiego, dwa Soul Reavery i Defiance zrobiło Crystal Dinamics. Zresztą Legacy of Kain bez Amy Henning (pisarki odpowiedzialnej za historię)będzie miało skopaną fabułę a sama Pani Henning pracuje w Naughty Dog przy serii Uncharted.

  7. Po chwili zastanowienia pomiędzy „pierwszego BO” i „drugiego” powinien raczej być średnik niż przecinek…

  8. @Agadez: W sumie fakt, sam zapomniałem o Eternal Darkness… A jakby nie patrzeć to jeden z najlepszych survivali w historii. Ścisłe podium. Skąd to się bierze? Stawiam, że z faktu iż GameCube był raczej mało popularną platformą w Polsce i raczej zapomina się o niej.

  9. Dla mnie LoK to głównie scenariusz/dialogi Amy Hemming. Z tym Silicon Knights nie ma nic wspólnego.

  10. Robili tylko Blood Omen, za resztę części odpowiadało Crystal Dynamics…

  11. Jeżeli Amy Henning miałaby obecnie pisać scenariusz do kolejnego LoK-a, to wyszłoby coś straszliwie sztampowego. Wystarczy popatrzeć na to, jak rozwija się każda część Uncharted: 1) strzelanina, 2) rozwiązywanie zagadki albo jakaś wspinaczka, 3) znalezienie skarbu, 4) skarb zabierają przeciwnicy czekający na Drake’a przy wyjściu, 5) powtórzyć kroki od 1 do 4 w innym otoczeniu i ewentualnie dodać pościg.

Dodaj komentarz