Max Payne 3: Gameplay, cut-scenki i mechanizmy rozgrywki z komentarzem twórców [WIDEO]
![Max Payne 3: Gameplay, cut-scenki i mechanizmy rozgrywki z komentarzem twórców [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/4194f837-521b-428c-9d0b-e1dc4c900378.jpeg)
Rockstar opublikował pierwszy z pięciu planowanych filmów poświęconych Max Payne 3. Twórcy będą w nich opowiadać o najważniejszych mechanizmach rozgrywki prezentując jednocześnie gameplay i cut-scenki prosto z gry. Pierwsze nagranie to krótka zajawka nadchodzących materiałów - zapowiada się nieźle!
Najważniejsze elementy Max Payne 3:
Czytaj dalej
75 odpowiedzi do “Max Payne 3: Gameplay, cut-scenki i mechanizmy rozgrywki z komentarzem twórców [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Strzelanie 360′ w pozycji leżącej rządzi 🙂
Ruszają się całkiem znośnie [to tylko reklama], wygląda bardzo dynamicznie. Licznik poziomu „życia” jak z przed lat- miło. Niestety wybuchające samochody i ogień z luf pistoletów wpływają ujemnie na końcowy efekt.
Chryste, Euphoria powinna stać się standardem 4 lata temu. Szczegółowość i światło nawet w kilkuletnich już grach do dziś potrafi robić wrażenie (vide Gears of War 1), ale rwana animacja postaci zawsze psuje cały efekt. Dzięki ci Rockstar.
Pod względem animacji – perełka, jednak co do gameplayu, nadal mam mieszane uczucia, wydaje się taki lekko archaiczny. W końcu bullet-time to już nie nówka a standard, trudno urozmaicić go na tyle abym poczuł nową jakość. IMO nadal slow-mo z Fear 1 przoduje.
GoW 1-3 nie korzysta z Euphorii tylko z U3+silnik fizyczny Karma(autorski epic). Czasami musisz mieć rwaną animacje bo konsola nie wyrobi żeby wszystko przerobić raz tego nie widać raz widać to bardziej. Teraz zauważyłem, że dolny lewy róg jest standardowy interface – postać + painkillers i poziom bullettime, klasyk. Już w MP2 można było obrócić się za siebie ale tylko podczas lotu w BT tutaj dołożyli z strzelanie z podłogi.
ależ to pięknie wygląda, już nie moge sie doczekać ;D
A mi się akurat nie podba 😛 , jedynie animacja wygląda bardzo fajnie ale strzelanie wydaje mi się jakieś takie nudne.
@Wcogram – nie jestem pewien ale w MP2 można chyba strzelać z podłogi po wykonanym uniku w BT. Działało to bodajże w ciągłym, nieprzerwanym ogniu z pistoletu maszynowego.
Animacja i grafika powalają. Czuje w tym też starego max payne. Jest klimacik.
@ Wcogram: ?? w GTA4 i RDR konsola wyrabiała z fizyką, więc nie wiem o co ci biega. Oczywiście, że GoW nie używa Euphorii, poza tradycyjnymi ragodollami, to są to na sztywno zrobione sekwencje animacji (choć tu pierwszorzędne), podczas ruchu na postać nie oddziałują prawa fizyki, stąd nienaturalnie wyglądające przeskoki przy przejściach między nimi. Inny przykład to Mass Effect 2 – spróbuj naciskać szybko WASD – Shepard będzie kręcić się jak szaszłyk na szpikulcu. Z Euphorią, takie buraki nie mają miejsca.
Czy mi się wydaje, czy w 1.48 Max sie ubrudził?:) Zaraz po upadku
Ech… Łysy brodacz bardziej przywodzi na myśl terrorystę z Al-Kaidy niż podstarzałego policjanta. Ten element niezbyt mi się podoba.
Fajnie by było, gdyby zrobili rozczłonkowywanie ciał jak w Soldier Of Fortune, miło by było popatrzeć, jak ciało wroga leci do tyłu, a ręka zostaje w miejscu ];-> Sama gra wygląda na oldschool’ową, co jest akurat dobre, oby była też długa z ciekawą fabułą 🙂
Jest pasek życia, jest dobrze!
Mój X360 już czeka!
Mój xbox360 też czeka i chyba nawet gra będzie fajna grafika nawet ok dźwięk średni ale to lepszy będzie na PC a grywalność będzie na pewno wysoka
Bulettime jest zajefajne. i całą rozgrywka zapowiada się super graficznie i dżwiękowo też. czekam na premierę@!@!@!!@! ps.pasek energi życiowej brakowałó mi go:D!@!@!
Wygląda to przepięknie. Jak będzie działać w praktyce? Tego nie dowiemy się do premiery.
Bomba
moje ps3 juz czeka
@Mango: No sorry ale to są te same rzeczy:) Ragdoll znaczy szmaciana lalka.| Po w pisaniu w YT „ragdoll physics” znajdą się tez filmiki z euphori.
O rany, już tylko 101 (jeśli wyjdzie pierwszego). Każdy dzień jest dniem wspaniałym, bo przybliża nas do premiery Max Payne 3 🙂
Kurde, te animacje są po prostu genialne ! Już zacieram ręce na tę gierę, a w to, że Rockstar mnie/nas nie zawiedzie wierzyłem już przy pierwszych zapowiedziach gry (nawet gdy nie było nadziei zobaczenia Maxa bez łysej pały), kurde, jak ja chcę tę gierę 😛 Na razie delektuję się świetnym ME2, potem kolej na Skyrima, ale jak ta gra wejdzie do sklepów, to będzie bez wątpienia 1-sza na mojej liście must have, w końcu pierwszy Payne to zdecydowanie mój ulubiony action shooter.
Oczekuję co-op. I ja pierdole, co to będzie za gra!
w poprzednich odslonach tej gry nie bylo trybu multiplayer a w tym bedzie huuuuuura!!!!