07.12.2011
10 Komentarze

Final Fantasy XIII-2: Krótki przegląd lokacji [WIDEO]

Final Fantasy XIII-2: Krótki przegląd lokacji [WIDEO]
Square Enix opublikowało nowy trailer Final Fantasy XIII-2. Na zwiastunie możemy zobaczyć lokacje, które przyjdzie nam odwiedzić w trakcie rozgrywki.

Lokacje w Final Fantasy XIII-2:

10 odpowiedzi do “Final Fantasy XIII-2: Krótki przegląd lokacji [WIDEO]”

  1. Square Enix opublikowało nowy trailer Final Fantasy XIII-2. Zwiastun, będący swoistym przeglądem lokacji mających pojawić się w grze, pozwala nam przyjrzeć się miejscówkom, które przyjdzie nam odwiedzić w czasie rozgrywki.

  2. Widać, że stary dobry PS3 ma swoje ograniczenia 😛 (i mówię to z perspektywy osoby, która PS3 posiada), na PC wyglądałoby to lepiej (i mówię to z perspektywy osoby, która niezły PC posiada), niech stworzą wreszcie nową generację konol…

  3. boję się, że zabiją tę wspaniałą grę w taki sam sposób jak X-2 zniszczył FFX’a 🙁

  4. CzlowiekKukurydza 7 grudnia 2011 o 13:16

    @Neotrix X-2 nie zniszczył FFX. Z resztą X-2 jest spoko tylko, że poziom trudności niezbyt zbalansowany. Albo idziesz i miażdżysz wszystko włącznie z bossami jednym strzałem w wątku głównym albo jakiś opcjonalny boss (albo zwykły potwór w Via Infinito) w dwóch ruchach zabija Twoją drużynę gdy masz 60+ poziom.

  5. To fakt Panie Kukurydzo, ale pominełeś jeden ważny szczegół. Fabuła w X-2 jest beznadziejna, chyba nawet gorsza od XIII (a o takie miano trzeba się postarać nieźle ; 0). Nie zaprzeczę, w X-2 fajnie się gra, ale jak by to rozłożyć na czynniki pierwsze to już nie jest tak fajnie…

  6. Dokładnie, XIII średnią fabułę(chociaż podobała mi się) wynagradzało świetnym designem i imo najlepszym systemem walki w historii tej serii. Co tak naprawde oferuje X-2 w stosunku do poprzedniczki? Odgrzany kotlet w postaci systemu walki. Totalnie wyłożoną fabułę, naprawde idiotyczne zmiany konceptowe (np. osobowość Yuny), tragiczne i mało angażujące minigry. Jedyna nowość to system Dressphere, który choć całkiem innowacyjny, nie przekonuje mnie, nie będąc wcale niczym lepszym od starego Sphere Grid

  7. i nie zgodze się co do balansu. Taki system jest obecny w każdym Final Fantasy. Via Infinito jest nieobowiązkowym dodatkiem, co za tym idzie dużo trudniejsi przeciwnicy niż w wątku głównym. Ale poziom trudności i tak nie był wysoki w porównaniu do XIII. Z odpowiednim ekwipunkiem i Cat Nipem, każdy schodził w miare szybko, nawet Trema czy Angra Maniyu. Tak samo w innych grach. W X przypadkowo napotkany Dark Aeon był stokroć silniejszy od Jechta

  8. „Dokładnie, XIII średnią fabułę(chociaż podobała mi się) wynagradzało świetnym designem i imo najlepszym systemem walki w historii tej serii.” AHAHAHAHAAHAHSHSAHAHGHGAHHAGHGAHGSHGSHGASHAFHHAHHQH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. „Odgrzany kotlet w postaci systemu walki. Totalnie wyłożoną fabułę,” abuauhahauuhaahuauhhauahu!!!

  10. Koleś, na prawdę nie mogę. System walki jest ekstra, ale nie pod nazwą Final Fantasy, w X-2 fajnie się grało, właściwie „jedynym” problemem była Fabuła, ale mechanizmy itp były naprawdę super. XIII do pięt nie dorasta poprzednim częściom ; )

Dodaj komentarz