12.01.2012
Często komentowane 18 Komentarze

Star Wars: The Old Republic – pojawi się system dla „szaraków”

Star Wars: The Old Republic – pojawi się system dla „szaraków”
Choć na początku w Star Wars: The Old Republic gracze muszą wybrać, po której stronie Mocy chcą się opowiedzieć, w czasie zabawy nie trzeba było podążać obraną raz ścieżką – nasz bohater mógł zostać „złym Jedi” lub „dobrym Sithem”. Do tej pory jednak takie postępowanie nie wiązało się z dodatkowymi nagrodami. To się zmieni.

James Ohlen, producent Star Wars: The Old Republic, w rozmowie z PC Gamerem wyjawił, że wkrótce pojawi się system nagradzający graczy stojących „po środku”. Jak mówi:

Wiedzieliśmy, że wraz z implementacją Jasnej i Ciemnej strony Mocy pojawi się wśród graczy niechęć do kompletnego oddania się jednej z nich. Mamy system dla osób, które chcą stać w większym stopniu po środku, ale pojawi się on dopiero wraz z kolejnymi aktualizacjami. Pozwoli to grać, jako . Po prostu nie będzie trzeba być bardzo dobrym Jedi lub bardzo złym Sithem, żeby otrzymać nagrodę. Będziecie mieli do dyspozycji różne style rozgrywki.

Jak dodaje:

Na razie byliśmy ostrożni, jeśli chodzi o nagrody dla Jasnej i Ciemnej strony Mocy. Nie chcemy, aby bonusy miały zbyt duży wpływ na endgame, ponieważ mogłoby dojść do sytuacji, w której gracze nie mogli by wziąć udział w zabawie dopóki nie będą w pełni zdeklarowani wobec jednej ze stron. Kiedy jednak wprowadzimy nową wersję systemu, pojawią się nowe nagrody. Wszystkie przedmioty dla Jasnej i Ciemnej strony oraz tzw. będą znacznie potężniejsze.

18 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – pojawi się system dla „szaraków””

  1. Choć na początku w Star Wars: The Old Republic gracze muszą wybrać, po której stronie Mocy chcą się opowiedzieć, w czasie zabawy nie trzeba było podążać obraną raz ścieżką – nasz bohater mógł zostać „złym Jedi” lub „dobrym Sithem”. Do tej pory jednak takie postępowanie nie wiązało się z dodatkowymi nagrodami. To się zmieni.

  2. Hee? Lepiej niech się wezmą za balansowanie profesji.

  3. Jestem za, a głównie za polepszeniem nagród za bycie na V poziomie przynależności 🙂

  4. balans miedzy klasami jest wporzo , to gracze nie potrafia czytac talentow i odpalac danych spelli na danych procach , pls L2P 🙂

  5. Zgadzam się, profesje są okey.

  6. Layne chodziło raczej o crew skills 🙂

  7. „nasz bohater mógł zostać „złym Jedi” lub „dobrym Sithem”. Do tej pory jednak takie postępowanie nie wiązało się z dodatkowymi nagrodami.” Bzdura- zarówno bycie „złym” jak i bycie „dobrym” jest nagradzane odpowiednimi tytułami oraz możliwością używania przedmiotów przypisanych do danego „charakteru”. Brakowało takich bonusów tylko dla postaci „neutralnych” i fajnie, że w końcu się to zmieni bo sam gram w taki sposób- podejmując decyzję wg. własnego upodobania, a nie tego czy otrzymam light/dark side points.

  8. SlowedGiant041 12 stycznia 2012 o 11:53

    Ja jestem sithem po jasnej stronie ale bardziej nazwał bym to ,,litościwym” niż dobrym. I cieszę się z tej ,,szarości”, napewno stworze taka postać np. agenta imperialnego.

  9. Bardzo fajnie, bo w tej chwili bycie „dobrym” jest czasem zwyczajnie głupie (a i tak klikam, bo punkty trzeba ciułać).

  10. Kur…przez chwilę myślałem że chodzi o system F2P =D

  11. oo bardzo fajnie ;D jednak dalej czekam na automat do instancji + więcej tychże, naprawienie paru bugów i rozwijanie już istniejących pomysłów

  12. SWEEEEEEEET

  13. Fajnie mimo iż gram złym sithem to nieraz lepsze według mnie decyzje są po stronie jasnej.

  14. Hehe dobre, bo ja gram dobrym Sithem. 😛

  15. No, w końcu będę mógł mieć coś lepszego, niż te artefakty dla jasnej strony…

  16. Szara? Nie lepiej Wiedźmińska?

  17. To trochę jak Stalkiller z TFU , niby sith a nie do końca zły .

  18. kolas Hehe ja tez chodź to też powoduje że dostało mi się kilka [beeep]ów od współgraczy jak wygrałem roll za wzięcie w niewole typa na końcu The Black Talon. Pomysł na nagrody dla szaraczków niezły. Czekam na implementację.

Dodaj komentarz