04.02.2012
Często komentowane 38 Komentarze

The Elder Scrolls V: Skyrim – narzędzia dla moderów w przyszłym tygodniu

The Elder Scrolls V: Skyrim – narzędzia dla moderów w przyszłym tygodniu
Bethesda - słowami Pete’a Hinesa, swojego szefa marketingu (i jednocześniej wiceprezesa) - ujawniła datę premiery edytora The Elder Scrolls V: Skyrim. Narzędzia dla moderów pojawią się na Steamie jeszcze w przyszłym tygodniu. A to nie wszystko.

Pete Hines, wiceprezes Bethesdy, za pośrednictwem swojego Twittera wyjawił, że edytor The Elder Scrolls V: Skyrim pojawi się 7 lutego i będzie zawierał pewną „niespodziankę” dla posiadaczy PC.

Jak pisze:

Wiadomość dla PC-towych fanów Skyrima: narzędzia dla moderów zostaną wydane w najbliższy wtorek. Przygotowaliśmy też pewną niespodziankę, która wraz z nimi się pojawi.

Niestety nie wiadomo, czym będzie owa „niespodzianka”. Stawiam jednak na to, że może być nią dodatkowa przygoda stworzona przez Bethesdę we wspomnianym edytorze.

38 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – narzędzia dla moderów w przyszłym tygodniu”

  1. Bethesda słowami Pete’a Hinesa ujawniła datę premiery edytora The Elder Scrolls V: Skyrim. Narzędzia dla moderów pojawią się na Steamie jeszcze w przyszłym tygodniu. A to nie wszystko.

  2. Dodatkowa przygoda nie byłaby „niespodzianką”. Niespodzianką byłby port Obliviona albo Morrowinda! xD

  3. Niespodzianką będą najprawdopodobniej tekstury w jeszcze wyższej rozdzielczości.

  4. MrRaaspi100 4 lutego 2012 o 13:50

    Zgodzę się z przedmówcą! 🙂

  5. ja osobiście nie mogę się już doczekać bez względu na to jaka będzie niespodzianka. A to dlatego, że tych niespodzianek będę mógł naprodukować sobie bez liku. Zacznę najpierw skromnie: wymarzony miecz. Potem własny zamek no i może pokuszę się potem o questa a może nawet swoją gildię…

  6. Polecam Skyrim Nexus, stronka na której są już tysiące modów: od tekstur HD, nowych broni, pancerzy aż po kompletny remake interfejsu na bardziej „pecetowy”. Do wyboru do koloru, aż strach pomyśleć co się będzie działo z narzędziami w rękach tych moderów.

  7. Tak rodzą się gry nieśmiertelne.

  8. Mam nadzieję, że tworzenie modów będzie prostsze niż w Module System od M&B…

  9. „Stawiam jednak na to, że może być nią dodatkowa przygoda stworzona przez Bethesdę we wspomnianym edytorze.”|Cała gra była stworzona „we wspomnianym edytorze”, to pisało w poprzednim newsie o edytorze kochaniutki. Cytuję: |”To z niego właśnie korzystali developerzy w trakcie prac nad The Elder Scrolls V: Skyrim. „

  10. Z modów szczególnie spodobały mi się zegar na ekranie wczytywania i obniżenie ciężaru niektórych przedmiotów (smocze łuski, napoje lecznicze, quest-itemy) – drobiazgi, ale bardzo uprzyjemniające rozrywkę; zwłaszcza że w Skyrima da się grać i bez modowania (W odróżnieniu od Obliviona, którego jakie takie doprowadzenie do używalności zajmuje pół dnia)

  11. @arturc1- mógłbyś podać nazwę tego drugiego moda, od zmniejszenia wagi niektórych przedmiotów?

  12. Już się nie moge doczekać 😀 Te godziny spędzone przy „kriejszyn kicie” do Morrowinda…

  13. Darmowe DLC. Tylko ciekawe co w tym DLC będzie.

  14. RavebowDash 4 lutego 2012 o 19:16

    Darmowe narzędzie modderskie? Witamy w gronie gier, które będą żyły wiecznie.

  15. Nie mam Facebooka ale niech mnie poniesie OMG OMG OMG. Wreszczie sama gra była trochę nudnawa ale teraz zabawa powraca. jak powiedział Spooq wrócą setki godzin spędzone przy nowym „kriejszyn kicie”lol.

  16. Construction Set do TESów był bogiem wśród wszystkich edytorów. Creation Kit jest ulepszonym CSem.

  17. Faktycznie, ta niespodzianka to najprawdopodobnie HighRes Pack (fajnie, bo już miałem ściągać alternatywną paczkę tekstur HD):|http:i.imgur.com/9RKcH.png

  18. @qndzio- Weightless Items 😛

  19. Gdyby do każdej gry dodawali edytory (pozdrawiamy EA/DICE i ich żałosne tłumaczenia nie wydawania narzędzia do Battlefielda 3…)

  20. Ja bym się DLC nie martwił – do NEW Vegas są setki dobrych modów, a mimo to mam wszystkie DLC a tylko jeden (HH) był trochę słaby – pozostałe były warte kupna. Pewnie tak samo będzie ze Skyrim.

  21. Dodam jeszcze, że wraz z wydawanie DLC, wiele dobrych modów dodawało wiele zawartości wymagającej posiadania oficjalnych DLC co dodatkowo zachęcało do ich kupna.

  22. W końcu będę mógł sobie zrobić zarąbistą zbrojownię 😀

  23. Bardzo ciekawe. Nigdy nie korzystałem z Creation kit’a, ale skoro zapowiadają jakąś „niespodziankę”, na pewno się nim zainteresuje. Czekam niecierpliwie!

  24. Po chęci włączenia Skyrima na Steamie pokazuje mi się komunikat: „W tej chwili gra jest niedostępna. Spróbuj ponownie za jakiś czas.” Czy ktoś też ma taki błąd. Dodam, że taką sytuacje mam od piątku.

  25. Strasznie późno – ale i tak jest nieźle. Moja prywatna kopia Skyrim obrasta kurzem od grudnia, czekając na edytor i mody, jako, że nie chciałem sobie psuć wrażeń grając w „czystą” wersję (tak jak na zawsze zapewniłem sobie tragiczne pierwsze wrażenie z Obliviona). Mam tylko nadzieję, że w przypadku Skyrim nie będę potrzebował AŻ TYLU modów ( http:oi40.tinypic.com/a9vjpf.jpg ).

  26. nie kupilem jeszcze skyrima i mam pytanie: jesli kupie pudełko, to normalnie da rade przypisac do konta steam? wiem ze sa jakies problemy z zakupem skyrima na steam w polsce, czy wersje pudelkowa bede mogl normalnie przypisac do steama?

  27. Z tego, co pamiętam, wersja pudełkowa jest i tak domyślnie przypisana do Steama, więc wyboru tu raczej nie ma. Praktyka, której nawiasem mówiąc nie cierpię, bo przecież po to kupuje się wersje pudełkowe, żeby nie być uzależnionym od dodatkowych programów (i stałego dostępu do internetu).

  28. @etotoja Będzeisz MUSIAL przypisać do konta steam inaczej nie pograsz

  29. dzieki lencqi. Sabi, wystarczy aktywowac gre, potem mozesz grac offline. nie bedziesz tylko ofc zdobywal achievementow

  30. Jakoś przy New Vegas tak fajnie nie było (komunikat stwierdzający, że nie można grać w trybie offline).

  31. no to najwyrazniej nie dotyczy to wszystkich gier. np w cs:s czy gta4 nie ma problemow

  32. niespodzianką będą mody działające w wersjach konsolowych 😀

  33. @etotoja tak wersje pudełkową też przypisujesz do konta steam bo innej możliwości grania nie ma 🙂 w wersji oryginalnej.

  34. @darthRevan pomarzyć można.

  35. DarthDemon328 6 lutego 2012 o 14:09

    To będzie darmowe, czy też trzeba będzie zapłacić?

  36. DarthDemon328 6 lutego 2012 o 14:09

    Niespodzianką będzie brak niespodzianki :O

  37. Oczywiście że darmowe! To jest narzędzie do tworzenia modów. A mody są za darmo.

  38. dobrze, dobrze, bo już powoli dorzynam Skyrima, tak bardzo, że zacząłem ściągać mody do Morrowinda.

Dodaj komentarz