18.02.2012
Często komentowane 26 Komentarze

Ghost Recon: Future Soldier – animacje i system osłon [WIDEO]

Ghost Recon: Future Soldier – animacje i system osłon [WIDEO]
Animacje w Ghost Recon: Future Soldier zostały stworzone - jak w większości współczesnych produkcji - za pomocą techniki motion-capture, dzięki czemu są one niezwykle realistyczne. W grze prócz tego znajdzie się system osłon, który pozwoli na precyzyjniejszą walkę z przeciwnikami. O animacjach i osłonach opowiadają twórcy w pierwszym filmie z cyklu Inside Recon.

Animacje i osłony w Ghost Recon: Future Soldier:

26 odpowiedzi do “Ghost Recon: Future Soldier – animacje i system osłon [WIDEO]”

  1. Animacje w Ghost Recon: Future Soldier zostały stworzone – jak w większości współczesnych produkcji – za pomocą techniki motion-capture, dzięki czemu są one niezwykle realistyczne. W grze prócz tego znajdzie się system osłon, który pozwoli na precyzyjniejszą walkę z przeciwnikami. O animacjach i osłonach opowiadają twórcy w pierwszym filmie z cyklu Inside Recon.

  2. za dużo gears of war 😀 ale animacje nawet nawet

  3. Chuowe jak dla mnie . Bardziej przypomina mi to chińskie produkcje . Akcja zbyt szybka jak na GRAW-a . Animacji jest dużo i są dobre

  4. Pozwoliłnym sobie na kolejną w ciągu ostatnich kilkunastu uszczypliwość wobec Bioware, ich Mass Effecta 3 i tego jak Shepard biega. Do tego dorzuciłbym jakiś tekst o wzięciu kilku lekcji motion capture od gości z Ubisoft. Skończyłbym to pewnie uśmiechniętą buźką. Doszedłem jednak do wniosku, że nie będę kopał leżącego.

  5. Potrafią rozwalić z kałacha betonową zaporę/osłonę na drodze ale nie potrafią rozwalić ściany budynku, ławki w kościele,sterty opon. Tyle wspaniałych animacji itp. ale skakać to ten żołnierz nie potrafi marines nie potrafią skakać. Akcja jest animacje ładne do BF3 jeszcze brakuję. Powinno się dobrze grać tylko czy ta gra z założenie powinna być nastawiona na akcję czy na taktykę.

  6. @Ptachu|Przecież to nie GRAW. GRAW to: Ghost Recon Advanced Warfighter.|A tu mamy „czystego” Ghost Recon’a.

  7. @Wcogram: tak, akcja. Założeniem pierwszej części (to znaczy Ghost Recon, bez podtytułu) była szybsza wersja Rainbow Six. Bez planowania, bez zaawansowanego systemu rozkazów. Czysta (drużynowa) akcja.

  8. CoCieToObchodzi 18 lutego 2012 o 17:35

    Robi wrażenie, szczególnie to „zaznaczanie” osłon i szybkie dobiegnięcie.

  9. @Wcogram. Jeśli ci chodzi o fakt iż w BF3 Żołnierz nie potrafi przebiec po kamyczku który jest barierą nie do przejścia, czy przeskoczyć okna ponieważ „animacja” zawiodła, to masz racje, do BF3 jej brakuje.

  10. mjednorowski 18 lutego 2012 o 17:48

    ale zapiepsza ten ghoust

  11. Duchy wracają po nieudanej ghost recon 2

  12. Yyy… A czemu na końcu nie ma okładki na PC?? Przecież jednak miało wyjść na blaszaki…

  13. no i znów gwałcimy markę, ubi czy jest dla ciebie jakaś kultowa seria której nie da się przerobić na kolna gow-a ?

  14. @Wcogram – Ale w tym filmiku strzelali tylko w kolumny, uważasz, że przez tak grube ściany kula przejdzie bez problemu na wylot? Na tym filmiku gojst nie celował w ławkę – przyjrzyj się dokładnie. Jedyne do czego można się przyczepić (zauważone na innym filmiku) to pancerne worki z piaskiem po trafieniu z 50mm działka i scena gdzie gojsty eskortowały ważną osobę z konteneru ostrzeliwując innych żołnierzy – ultra realizm… poza tymi babolami realizm jest dość mocno zaakcentowany.

  15. Bedzie PC ?

  16. a i wybuchające auta – holywoodzka sztuczka : D dobrze, że przynajmniej kule przechodzą przez samochód jak przez masło.

  17. @qqnuku|tak |będzie…

  18. wygląda ciekawie

  19. @qqnuku tak będzie

  20. MUSZĘ TO MIEĆ1!!!!!!!!

  21. SlowedGiant041 19 lutego 2012 o 08:04

    ładnie to wygląda. czekam, na (prawie) pewno kupię 🙂

  22. Wyglada lepiej niz FC3

  23. Wszystko fajnie, animacje ładne, ale słowo „precyzja” w konekście konsolowego sterowania jest raczej nierafione. Myślę będzie to typowa „naparzanka” z momentami typu „press X to stealth kill everyone”. Przykład? 1:30 na filmie, gdzie pół magazynka przelatuje obok przeciwnika.

  24. @ Tanaj tyle tylko że koleś te pół maga wywalił nad ramieniem kolesia także…. Jakbys tak szarmancko strzelał w multi to już dawno przeciwnik zamontował by w twoim ciele ze 40dg ołowiu i podziwiałbyś jego killcama. Poza tym gra wygląda kozacko zobaczymy jak wyjdzie – ile będzie kosztowała:P

  25. @ Tanaj gdybyś miał konsole to byś wiedział iż precyzja na niej liczy się tak samo jak na pc . Nie ma tego że strzelasz gdzie popadnie a kile są zaliczane…….

  26. @bart-2pl, akurat jeśli mowa o Ghost Recon to nie ma tu co gwałcić. Już od „jedynki” i „dwójki” (i nie! NIE chodzi mi o Advanced Warfighter na PC) oraz później GRAW na konsole wiadomo było, że właśnie w taką stronę pójdzie seria stawiając na dużą ilość akcji.

Dodaj komentarz