Max Payne 3: Postacie z multi będzie można przenieść do GTA V

Przedstawiciele Rockstara wypuścili właśnie informację, że stworzone w Max Payne 3 postacie z multi będzie można przenieść do… GTA V. Udostępniono też kilka nowych screenów z PC-towej wersji nowych przygód Maksa.
Dan Houser, współzałożyciel Rockstara, zdradził w rozmowie z IGN-em, że stworzone w Max Payne 3 na potrzeby multi postacie będzie można przenieść za pośrednictwem serwisu Social Club do Grand Theft Auto V. Dzięki temu zabawa dla początkujących ma być „bardziej przystępna”.
Natomiast w naszej GALERII znajdziecie nowe screeny z PC-towej wersji Maxa Payne’a 3. Komputerowe wydanie ma nie być – jak obiecuje Rockstar – portem z konsol i posiadać obsługę DirectX 11 oraz stereoskopowego 3D w formie 3D Vision od Nvidii.
Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Max Payne 3: Postacie z multi będzie można przenieść do GTA V”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Bardzo ciekawa informacja. Przedstawiciele Rockstara poinformowali, że stworzone w Max Payne 3 postacie z multi będzie można przenieść do… GTA V. Udostępniono też kilka nowych screenów z PC-towej wersji nowych przygód Maksa.
To już znamy szczegóły nt. gta V, silnik będzie ten sam co w Max Payne 3, czyli trailer gta v był renderowany, grafika w Max Payne 3 jest gorsza niż na trailerach gta V 😮
@smrodek11 po co nowy silnik skoro sprzęt ten sam ? czyt. ps3 i xbox360
@smrodek11 Poczekamy, zobaczymy 🙂
@smrodek11 – Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłeś, już od dawna wiadomo, że to ten sam silnik…
W ruchu wygląda to lepiej…
@smrodek11|Rockstar nie robi renderów, wszystkie trailery są na silniku gry. |Jak czytam takie brednie to mnie krew zalewa. ;]
Od lat jestem fanem Rockstara, i zamierzam kupić oba tytuły. Mi to bardzo odpowiada
@smrodek11 powiedział analityk co wiedział. Mechanika+grafika+animacja+dźwięk+klimat będą bić na głowę te HDgry którymi się tak pewnie jarasz.
Nie obchodzi mnie to ni jotę, ale propsy dla Rockstara:)
no ja myslę, że to nie będzie port z konsoli ! mam dość tych porozmazywanych tekstur i badziewnego sterowania.
Szczerze gra na PC wygląda słabo, GTA 4 + iCEnhancer 1.35 wygląda znacznie lepiej.
@Wcogram Geforce 9500 GT, AMD Phenom x4 2.2 GHz, napewno odpale na tym sprzęcie jakąś grę w prawdziwym HD …|Stwierdzam tylko że trailer GTA V wygląda lepiej niż gameplaye z max payne 3 ..
Dodatkowy content, content i jeszcze raz content. Nie wiem czy tylko mnie się zdaje, ale rynek gier czyli profesjonalnie mówiąc branża elektronicznej rozgrywki coraz bardziej polega na dodatkowych zawartościach, albo wyciętych prosto z gry i wsadzone jako „NanoDodatek” za Kosmiczne wręcz ceny, albo w bardziej wyrafinowany sposób, czyli „Kup Kosmicznego MultiRozpierda***** za 3 Bańki a dostaniesz jego UltraHiper Laserek za „Darmo” w grze „Spartakus : Miecz i Sandał”. Boże chroń nas, prawdziwych graczy…
fail… branża elektronicznej ROZRYWKI.
W multi nie zwykłem grywać, więc nie rusza mnie ów idea.
Teraz chlopaki niech zrobia optymalizacje gry…a nie jej totalny brak, jak bylo z GTA4, bo Bioware to nie bedzie jedyne studio z Shitstormem na ich stronach.
Oooo Bardzo dobra wiadomość, Max 3 z DX11! Liczba gier, portów z konsol na PC, które mają tylko DX9 jest zbyt duża, także witamy w gronie DX11, gra przez to będzie wyglądać o wiele lepiej. Ale skoro w Maxie 3 będzie to ja w GTA V też po proszę. Sandbox z DX11 EPIC! (Tak wiem SR: The Third, też miał DX11 ale słabo go wykorzystywał) W GTA V naprawdę mocne wykorzystanie tej technologii może zaprocentować stworzeniem najładniejszego sandboxa! Rockstar trzymam kciuki, nie skopcie tego!
Co to jest shitstorm?
@k0lair|Nie będą musieli optymalizować gry bardziej, bo robią ją na PC od razu, a nie jak GTA 4 na szybko żeby było, bo nie będzie fanów czyli $.