28.03.2012
Często komentowane 20 Komentarze

Max Payne 3: Max w sieci [WIDEO]

Max Payne 3: Max w sieci [WIDEO]
W Max Payne 3 po raz pierwszy w historii serii pojawi się tryb multiplayer. Zabawa w sieci ma być przy tym dość nietypowa - zadania powiązane będą ze sobą fabularnie, rozjaśniajac pewne wątki z "singla", zaś wśród umiejetności bohaterów pojawi się kultowy bullet time. O multi opowiadaja twórcy w nowym materiale filmowym.

Multi w Max Payne 3:

20 odpowiedzi do “Max Payne 3: Max w sieci [WIDEO]”

  1. W Max Payne 3 po raz pierwszy w historii serii pojawi się tryb multiplayer. Zabawa w sieci ma być przy tym dość nietypowa – zadania powiązane będą ze sobą fabularnie, rozjaśniajac pewne wątki z „singla”, zaś wśród umiejetności bohaterów pojawi się kultowy bullet time. O multi opowiadaja twórcy w nowym materiale filmowym.

  2. DziwnyCzlowiek 28 marca 2012 o 17:33

    Zapowiada się smakowicie, 15 maja Max i Diablo, a 22 urodziny! Niech żyje 2012!

  3. Żegnaj Diablo III Witaj Max Payne 3|Troche multi do Uncharted 3 podobne

  4. Tastyyyy 😀 Ciekawie to rozwiązali z Bullet Time’em – że wszyscy w zasięgu wzroku zwolnienia dostają o ile dobrze zrozumiałem 😀

  5. Nie mogę się doczekać

  6. Będzie chaos.

  7. Ciekawe jak to dokładnie będzie rozwiązane. Bullet time dla wszystkich w zasięgu wzroku – wiadomo. Tylko co z „szybkością” celownika? Czy osoby, które nie uruchamiały bullet time, a znalazły się w jego zasięgu będą miały spowolnione również ruchy celownika?

  8. Maj już blisko 😉

  9. 2:02- lece bo chce… 😉

  10. Może i fajne, ale kasa zbierana jest na D3 😛

  11. @heydude- mają lagi albo czas przyspiesza u nich w domu, przeż to oczywiste.

  12. Z trailera na trailer coraz bardziej czekam na ten tytuł. Rockstar odwala kawał świetnej roboty, myślę że panowie z Remendy patrzą na kolegów z R* z uznaniem. Najważniejsze, że legendarnego tytułu widać, że nie chrzanili a co więcej wzbogacili go mocno. Jedyne czego się obawiam to kwestia Bullettime’i w multi jakoś nie potrafię sobie wyobrazić żeby to się sprawdziło. Irytujące będzie jeśli co chwilę będę spowolniony tylko dlatego że ktos obok mnie uruchomił Bullettime’a chyba że źle to rozumiem.

  13. @ qndzio i luczador – bullettime jest ograniczony, nie mozna go wlaczac bez non stop. Gracz ktory wlaczy bullettime ma spowolnienie ruchu, tak samo maja osoby w zasiegu jego wzroku, zeby mogly uniknac strzalow. Mysle ze to bedzie rewelacja. Mega filmowa i klimatyczna akcja. Jak zwolni ci tempo to wiesz ze ktos Cie namierza i trzeba robic rolla,chowac sie,albo uzyc jakiegos innego tricku,nie wiem co oni tam dadza do dysopozycji,pewnie jakies slizgi jeszcze. Strzaly zostawiaja smugi wiec da sie ich uniknac.

  14. No tak, tylko niech bedzie sytuacja biegniesz swoją postacią i nagle na otwartej przestrzeni widzisz 5 innych osób i nagle jedna z nich włacza u siebie Bullettime wtedy reszta w zasiegu wzroku tez ma spowolnione ruchy i nagle gdy ten pierwsz zakończy spowolnienie za chwile inny gracz w zasiegu korzysta z tej opcji tak kilka osób po kolei i ty jesteś zdany na spowolnienie bop jesteś w zasięgu wzroku mimo że nie chcesz w danej chwili to będzie cięzka sprawa ale powodzenia oby im sie udało bo byłoby to cudne.

  15. Przy uzyciu Bullettime’a prawdopodobnie ousoba go uzywajaca bedzie musiala przewidziec w jakiej pozycji za 2s znajdzie sie gracz do ktorej strzela. Tak ja to widze. Bedzie taka gra w zwodzenie przeciwnika.

  16. Rozgrywka i tryby mi się podobają. Co do reszty grafika, taaa rozgrywka z konsoli nie robi wrażenia, ja osobiście czekam na gameplay PC z DX11, który mam nadzieję, jest faktycznie wykorzystany a nie takie same pierdoły jak z Crysis’em 2. Dziwi mnie, że gra w której jest taka rozróba jedyną zniszczalną rzeczą którą zauważyłem są szyby(!) i dlaczego wszystkie postacie mają paski energii? Żeby wiedzieć do kogo strzelać w pierwszej kolejności?

  17. Bullettime jest sporym znakiem zapytania, ale w FEAR Combat było to prosto rozwiązane w trybie multiplayer gracz który zebrał i użył Adrenalinę dostawał przyspieszenia w ruchu i strzale zaś cała gra się spowalniała dla wszystkich, gracz z „dopalaczem” mógł wielu skosić nim sam padł gdyż reszta graczy wszytko robiła wolniej (podobnie zrobiłem mod pod UT04). Oczywiście trochę by to głupie było gdyby w MP3 każdy z graczy używał tylko dla siebie takiego dopalacza ale może ten kto ma najwięcej punktów? taki boss

  18. @ THERON23 – chyba zle patrzyles. Na jednym z trailerow wyraznie pokazuja ze praktycznie wszystkie oslony sa zniszczalne i maja rozna odpornosc w zaleznosci od tego z czego sa zrobione. Latwiej zniszczyc drewniany plotek, troche trudniej balkon, lub murowany plotek a filar betonowy trzyma sie bardzo dlugo i tylko sie troche strzepi. Obejrzyj jeszcze raz dokladnie. System zniszczen jest genialny i mega realny….

  19. HiP0L nie źle patrzyłem tylko na TYM filmiku rozwalają się tylko szyby.

  20. @THERON23 – to na jakimś innym filmiku był lepiej widoczny system zniszczeń dot. trybu dla jednego gracza (chyba tym o „filmowości” i efektach specjalnych jak dobrze pamiętam, ale nie jestem pewny).

Dodaj komentarz