Cyberpunk 2077 najchętniej pobieraną grą na PS4 w czerwcu
Gehenna CD Projektu z przedwcześnie wydanym Cyberpunkiem była dla branży cenną nauczką, pokazując, jak nawet najpopularniejsze studia mogą w łatwy sposób zrazić do siebie dotychczasowych fanów. Oddzielnym rozdziałem są zaś perypetie wersji produkcji na PS4, która tydzień po premierze zniknęła z PS Store i do sklepu PlayStation powróciła dopiero w zeszłym miesiącu.
Tytuł wciąż można było co prawda kupić w pudełku, ale spora część graczy wolała zaczekać, aż zostanie on doprowadzony do stanu zadowalającego Sony. Kiedy się to jednak stało, Cyberpunk 2077 od razu wskoczył na szczyt listy bestsellerów – podsumowanie popularności gier w PS Storze w czerwcu nie pozostawia co do tego żadnej wątpliwości. Dzieło Redów w nieco ponad tydzień zajęło pierwsze miejsce wśród najchętniej pobieranych produkcji na PS4 po obu stronach Atlantyku. Na PlayStation 5 w tym czasie krolował zaś Ratchet & Clank: Rift Apart.
Lista najchętniej pobieranych gier z PS Store na PS4 w Europie:
Lista najchętniej pobieranych gier z PS Store na PS4 w USA i Kanadzie:
Lista najchętniej pobieranych gier z PS Store na PS5 w Europie:
Lista najchętniej pobieranych gier z PS Store na PS5 w USA i Kanadzie:
Na PS VR zgodnie królowały Beat Saber, Job Simulator i Superhot VR. Podobnie na obu kontynentach podium gier F2P wyglądało identycznie: Fortnite, Call of Duty: Warzone oraz Rocket League.
Czytaj dalej
-
Techland w formie. Pierwsze opinie o Dying Light: The Beast chwalą...
-
Twórcy Hollow Knight: Silksong tłumaczą zmiany w poziomie trudności względem...
-
Tencent odpowiada na oskarżenia Sony o kopiowanie Horizona. „Jest to próba odgrodzenia...
-
Dwie skromne produkcje o przetrwaniu do odebrania za darmo na Epic Games Storze
58 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077 najchętniej pobieraną grą na PS4 w czerwcu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dalej czekam na odpowiedź, czy AI i fizyka w grze gór to jakieś tam głupoty których nikt nie zauważy, ale chyba się nie doczekam, skoro zaczynasz argumentami ad personami rzucać typu „chcesz się wpisać w modnych hejciarzy. Serio, milczenie nie boli”. Więc bez odbioru panie mądrzejszy od wszystkich.
@gamingman21 Czyli CP77 jest tylko kontynuacją trendu, który trwa przynajmniej od premiery PS3, gdzie okazało się, że i na konsole można wydawać 1 day patche i łatki po 10GB. Jak widać ludzie się nie uczą. Ale O NIE!!! BOŻE dopiero CP77 pokazał jaki to świat gamedevu jest zły i parszywy i tylko rządzi kasa. Śmieszy mnie takie coś. Ja mam niską tolerancje na bezmyślny hejt i gdy go widzę to reaguje jak ktoś, kogo wyrzuciło za teksturę mapy 😛
You czemu uważasz że przy cyberpunku jest dopiero hejt? Ja doświadczyłem przy wielu tytułach hejtu od graczy w internecie,czasem zasłużenie czasem nie. Cyberpunk moim z skromnym zdaniem zasłużył jak najbardziej na wytykiwanie palcami, jako produkt nie zgodny z opisem przed premierą.
Bo minęło pół roku, gra dostała z 500 poprawek, działa… w miarę… nawet na tych przedpotopowych konsolach, a ja tu się czuje jakby wciąż był grudzień 2020: OBROŃCY CDPR, BUGI ŻE NIE DA SIĘ GRAĆ, NIESPEŁNIONE OBIETNICE!!1!1 Jedyna gra wywalona z ps sforę a tyle by było kandydatowi. I dla mnie CP77 nie wyróżnia się niczym od bardzo wielkiej ilości gier AAA. A ludzie zachowują się jakby ktoś krzywdził ich matki.
Rozmowa na otwartym forum, po polsku, o polskiej grze, dziwi cię że wywołuje wiele różnych reakcji. Cdpr był traktowany jak święta krowa tutaj, ale i na zachodzie, jako studio robiące dobre gry, i mająca dobry pr. Pierwsza i to duża wtopa wywołała sporą reakcje łańcuchową. Mnie to nie dziwi, a ludzie w internecie będą o tym gadać jeszcze latami, do następnej ich gry. Patchowanie tej gry przez pół roku naprawia tylko to co powinno być zrobione od początku, od studia tego pokroju. O to ludzie mają żal.
Tak, masz rację. Musiałbym sprawdzić jak na amerykańskich stronach zareagowano na wieść, że tytuł jest na 1 pierwszym miejscu. Bo my rodacy jak widać traktujemy to jak kolejną porażkę(?) albo przykład że ludzie są głupi i nie rozumiem z czym mają do czynienia, bo jak można taki chłam ściągać…
Hamburgeryka rządzi się swoimi prawami. A HYPE train był wielki i jechał długo bo prawie 11 lat. To że sprzedaż jest duża to sukces marketingu. Nie świadczy to o dużym procencie ukończenia tytułu. Ja dalej czekam na wersję nextgenową. Przeszedłem raz, na początku roku. Ale dalej twierdzę że jednak zmarnowano potencjał. Miłej zabawy, w co tam aktualnie grasz.
Procent ukończenia? Łatwizna: CP77 Steam 32,2%. GOG 36%, psnprofiles 32,14%. Dla porównania GTA V: Steam 24,5%, psnprofiles 28,41%. Czyli co? CP77 obiektywnie lepszy? AAAaaa pewnie dlatego, że krótszy jest, albo ma trofki zbagowane :P|No tak Amerykanie to dają się łapać na marketnig, nie to co my mądrzy Polacy! Ale inni durni Niemcy czy Hiszpanie, bo przypominam, że w Europie też na 1 miejscu… Ta nasza polska mentalność 😛 |I dzięki Wing Commander: Privateer idzi mi dobrze 😀