02.04.2012
9 Komentarze

Takedown: Udało się – odpowiednia kwota w ramach Kickstartera uzbierana

Takedown: Udało się – odpowiednia kwota w ramach Kickstartera uzbierana
Zmiana wizerunkowa, obejmująca m.in. nową nazwę, pomogła. Christian Allen, jeden z twórców Halo: Reach uzbierał za pomocą Kickstartera odpowiednią kwotę potrzebną do realizacji jego najnowszego projektu – taktycznego shootera Takedown.

Jeszcze tydzień temu na koncie gry było 70 tysięcy dolarów, podczas gdy do rozpoczęcia prac potrzeba było 200 tysięcy dolarów. Wprowadzone wówczas zmiany pomogły i przysłowiowym rzutem na taśmę, na kilka godzin przed końcem zbiórki zgromadzono odpowiednią kwotę – w sumie Allen i jego ekipa ma teraz 221,83 tysiące dolarów. Udało się to przede wszystkim dzięki graczom – jeden z darczyńców przekazał np. aż 7,5 tysiąca dolarów!

Czym jest jednak Takedown? Jak twierdzą twórcy gry, to duchowy następca takich produkcji, jak pierwszy Rainbow Six czy seria SWAT, gdzie liczą się praca zespołowa, walka na bliski dystans, realistyczne modele broni oraz przede wszystkim powolne planowanie akcji.

9 odpowiedzi do “Takedown: Udało się – odpowiednia kwota w ramach Kickstartera uzbierana”

  1. Zmiana wizerunkowa, obejmująca m.in. nową nazwę, pomogła. Christian Allen, jeden z twórców Halo: Reach uzbierał za pomocą Kickstartera odpowiednią kwotę potrzebną do realizacji jego najnowszego projektu – taktycznego shootera Takedown.

  2. Wygląda na to że dzięki Kickstarterowi mamy szansę na jakieś ciekawe rzeczy wymykające się narzucanym trendom.

  3. Czwarty SWAT był mega. Każdy wjazd do kolejnego pokoju to było kupę planowania i jeszcze więcej nerwów.

  4. No panie obyś tylko nie zmarnował tych pieniędzy i nie zaprzepaścił zaufania darczyńców. Będę ten projekt śledził i 3mam kciuki żeby się powiodło – powrót do stylu pierwszych części serii R6 czy SWAT to dla mnie długo oczekiwany brakujący typ gier na rynku. Chciałbym żeby ktoś przy pomocy tego całego kickstartera przywrócił również serię COMMANDOS 🙂

  5. Ze Swata 4 pamiętam bardzo klimatyczne mapki i przechodzenie ich wszystkich z peppergunem:) |I to, że był diablo satysfakcjonującą produkcją – dobrze, że pojawi się coś podobnego.

  6. Jeszcze w piątek wydawało się, że nie zdążą. Ale udało się. Mam nadzieje, że moje i innych $ nie pójdą na marne. Czekam na taką produkcję od lat. Oby na wszystkich platformach docelowych była odpowiednio skomplikowana – planowanie przez kilka godzin, żeby w 5min zabili ci cały oddział. I od początku. Brakuje takich gier teraz. Zwłaszcza na konsolach.

  7. 7,5k $ Sporo….

  8. 7,5k $ WPŁACIŁ ROBERT BOWLING, więc na biednego nie trafiło 😀 Ale miło z jego strony. Dodatkowo pomógł wpis Notcha na Twitterze. Sam wpłaciłem sporo kasy i będę trzymał rękę na pulsie. Kickstarterzy będą mogli głosować na mapy, bronie, zgłaszać swoje pomysły, a Ci którzy wpłacili 1000 $ i więcej zyskają możliwość kontaktowania się z developerami przez telefon. Martwi mnie trochę tak mały budżet. Co prawda 200k $ ma doprowadzić grę tylko do fazy alfa, potam będą potrzebni inwestorzy. Gdyby Chris Allen i

  9. spółka nie pokpili sprawy i od razu przygotowali porządny filmik reklamujący założenia produkcji udałoby się zebrać dużo, dużo więcej. Pewnie nawet ponad milion $. Do zobaczenia na alfie 🙂

Dodaj komentarz