Dead or Alive 5: Christie vs. Bayman [WIDEO]
![Dead or Alive 5: Christie vs. Bayman [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/8d9540bf-4d4d-4f01-955a-8b3ea32ed207.jpeg)
Tecmo Koei udostępniło nowy gameplay z Dead or Alive 5. Widzimy w nim walkę Baymana z Christie. W oczy rzuca się interaktynowść lokacji - pod wpływem uderzenia wojownika w dany obiekt, może on (obiekt, nie wojownik...) rozpaść się na drobne kawałki.
Nowy gameplay z Dead or Alive 5:
Czytaj dalej
-
To już 17 lat GOG.com! W polskim sklepie pojawiły się urodzinowe...
-
Edytor map Battlefielda 6 ma pozwolić na dużą swobodę. Tryb Portal...
-
Sagi gearboksowej ciąg dalszy. Nowy patch do Borderlands 4 powoduje...
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
8 odpowiedzi do “Dead or Alive 5: Christie vs. Bayman [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tecmo Koei udostępniło nowy gameplay z Dead or Alive 5. Widzimy w nim walkę wojskowego Baymana z kobietą Christie. W oczy rzuca się interaktynowść lokacji – pod wpływem uderzenia wojownika w dany obiekt, ten może rozpaść się na drobne kawałki.
Cycki. xD Ale nawet ciekawie zapowiada się ta gra. Szkoda, że nie mam konsoli. =.=”
Dead or Alive zawsze miał najlepsze cycki wśród bijatyk, ciekawe że postaci są coraz młodsze z części na część ale to chyba nie jest problem. ;]
Kurcze Dead or Alive z edycji na edycje ewoluuje w kwestii aren. Wprowadzili juz wielopoziomowe areny, dzieki czemu nie walczyło sie na 5m kwadratowych – zawsze można było przeciwnika gdzieś wyrzucić i kontynuować walkę. Teraz to wykorzystywanie otoczenia (bardziej zaawansowane niż ściana w Tekkenie) do tego destrukcja otoczenia. Aż dziwne, że producenci bijatyk nie zrzynają tych pomysłów od TECMO. Zawsze ceniłem serie DoA ale marzą mi się takie areny w Tekken i Virtua Fighter i Mortal Kombat 🙂
ciekawe ,wojna w tle front a tu się koleś bije z babą. Inspiracje naszymi czasami dla Japończyków są dziwne ,ale to przecież nie pierwszy raz w tekkenie 6 i w sfxtk też jest urban warzone
@luczador Powody jest proste: balans i competitive play. Interaktywne areny to zły pomysł jeżeli celuje się ze swoją grą do ludzi którzy mają chociaż średnie pojęcie o bijatykach.
„powody jest proste”? Ahaha miało być: powody są proste. Ech, opcja edycji naprawdę by się przydała.
@luczador|W serii MK od Deadly Alliance do MKvsDc były areny na których można było wykorzystywać ściany.