27.04.2012
5 Komentarze

XCOM: Enemy Unknown – co nieco o grafice [WIDEO]

XCOM: Enemy Unknown – co nieco o grafice [WIDEO]
W drugim wideo-wywiadzie z twórcami XCOM: Enemy Unknown opublikowanym przez 2K Games dyrektor artystyczny gry Greg Foertsch opowiada o kierunku, jaki obrano w powstającej produkcji projektując lokacje, przeciwników i inne elementy rozgrywki.

Grafika w XCOM: Enemy Unknown:

5 odpowiedzi do “XCOM: Enemy Unknown – co nieco o grafice [WIDEO]”

  1. W drugim wideo-wywiadzie z twórcami XCOM: Enemy Unknown opublikowanym przez 2K Games dyrektor artystyczny gry Greg Foertsch opowiada graczom o kierunku artystycznym, jaki obrano w powstającej produkcji.

  2. Pierwsze UFO/X-COM pozostaje dla mnie jednym z najlepszych tytulow w jakie dane mi bylo grac w ciagu ostatnich 20 lat i gra ktora przeszedlem nascie razy. Jesli to nowe wcielenie gry-legendy bedzie przynajmniej w polowe tak dobre jak pierwowzor i bedzie trzymalo klimat (lacznie z budzaca niepokoj muzyka) oryginalu, to bedzie sukces. Trzymam kciuki aby tworcy nowego X-COM niczego nie popsuli i zeby udalo im sie dostarczyc nam wciagajaca gre z ufokami.

  3. Święte słowa Tesu, święte słowa.| Jak patrzę na to co robią z tą grą, to z jednej strony jestem pełen optymizmu, z drugiej strony -pełen obaw. Oby w drodze kompromisu nie wycięto pewnych elementów gry, które „mogły by nie pasować” do dzisiejszych czasów. | Jak dla mnie to powinno się po prostu podciągnąć grafikę, dodać fizykę, dodać więcej wynalazków, obszarów (krótko mówiąc więcej wszystkiego) i by wystarczyło . No, jeszcze tylko Frontier, FF VII i Syndicate, ehhh….. 🙂

  4. BArdzo liczę na tą gierkę! Podobnie jak @Tesu XCOM mnie powalił. Mam nadzieje że to zmiażdży system bo ma ku temu ten potencjał który mam nadzieje zostanie odpowiednio wykorzystany.

  5. you know, you know… [beeep] you I DONT KNOW

Dodaj komentarz