God of War: Wstąpienie – pierwsze konkretne informacje. Będzie… multi! [WIDEO]
![God of War: Wstąpienie – pierwsze konkretne informacje. Będzie… multi! [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/3da48efb-4832-4c3b-99ed-3cf6a867bca4.jpeg)
Plotkowało się o tym od dłuższego czasu, ale tak naprawdę nikt nie oczekiwał, że te doniesienia okażą się prawdziwe. W God of War: Wstąpienie znajdzie się tryb multiplayer.
Zabawa w sieci opierać się będzie przede wszystkim na starciu dwóch czteroosobowych drużyn. W multi gracze wcielą się jednak nie w Kratosa, a w „bezimiennych bohaterów”. Przy tworzeniu danej postaci, należy zdecydować, któremu z czterech greckich bogów ma ona służyć – Zeusowi, Posejdonowi, Hadesowi lub Aresowi. Wybór opiekuna przyniesie ze sobą bonusy, specjalne moce, dodatkową siłę, ale przy okazji także słabe punkty.
Kierowany przez gracza bohater wraz z kolejnymi wygranymi meczami będzie się rozwijać zdobywając punkty doświadczenia. Pojawi się też system modyfikacji i ulepszania broni oraz zbroi, choć nie wiadomo, w jaki sposób będą one dokładnie działać.
W zaprezentowanym przez twórców gry trybie celem graczy było wyeliminowanie kontrolowanego przez AI ogromnych rozmiarów przeciwnika niszczącego wszystko na swojej drodze. Do pokonania tego wroga nie wystarczyła jednak czysta siła – liczyła się bowiem praca zespołowa. A do tego należało zająć się oponentami z przeciwnego zespołu.
Developerzy przyznają jednak, że God of War: Wstąpienie jest jeszcze dalekie od ukończenia. Twórcy gry nie ustalili na razie ostatecznej liczby dostępnych w grze trybów rozgrywki oraz map (w obecnej wersji boje można toczyć na siedmiu lokacjach – pięciu dużych i dwóch małych), aczkolwiek Todd Pappy, producent gry, zaznacza, iż jego ekipa koncentruje się na „jakości, a nie ilości”.
W przeciwieństwie do „singla” opartego w całości na fabule, multi kłaść będzie nacisk przede wszystkim na rozgrywkę , dzięki czemu gracze będą chcieli wciąż wracać do gry. Jak podaje serwis IGN-u: walka bez Kratosa w sieci wygląda dość dziwnie, to jest ona nadal szybka, brutalna i satysfakcjonująca.
Niestety w God of War: Wstąpienie nie pojawią się postacie żeńskie, zrezygnowano też z kooperacji na podzielonym ekranie, nie będzie również możliwości dołączenia (i odłączenia się) do rozgrywki w dowolnym momencie.
Nie dowiedzieliśmy się natomiast niczego o trybie dla pojedynczego gracza, poza tym że jego akcja osadzona zostanie przed wydarzeniami z poprzednich części cyklu – sześć miesięcy po tym, jak Ares oszukał Kratosa i zmusił go do zabicia swojej rodziny. Gra ma być też krótsza niż poprzednie części. Czy jednak w God of War: Wstąpienie znajdzie się miejsce dla kooperacji w kampanii fabularnej? Być może, choć na razie twórcy milczą na ten temat.
Data premiery produkcji wciąż jest nieznana. Przypominamy, że dzisiaj o godzinie 17:00 odbędzie się pierwsza prezentacja gry. Najprawdopodobniej w jej trakcie zostanie pokazany opisywany wyżej multiplayer.
W naszej GALERII znajdziecie garść pierwszych screenów, a poniżej możecie obejrzeć gameplay z multi opublikowany przez serwis GamesRadar:
Czytaj dalej
34 odpowiedzi do “God of War: Wstąpienie – pierwsze konkretne informacje. Będzie… multi! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W serwisie IGN pojawił się artykuł poświęcony God of War: Wstąpienie, a w nim znalazły się pierwsze informacje o grze zdradzające największy jej sekret. Będzie… multi!
Nie nie nie! Dlaczego pytam się zaczęli tłumaczyć tytuły gier? Teraz będzie w gamingu taka lipa jak z filmami. GRAŁEŚ W GWIEZDNE RZEMIOSŁO 2? -.-
http:www.youtube.com/watch?v=yUHtt9sUtw4 Tu macie gameplay. Wstaw to Piotrek do newsa.
I kolejna gra która dostanie multiplayer który jest kompletnie niepotrzebny i po dwóch tygodniach nikt nie będzie w to grał… i wygląda gorzej niż God of War III.
@syaoran|to wczesna wersja, myślę że ostatecznie grafika będzie lepsza (choć moim zdaniem już jest niezła)
syaoran: ta gra ma premiere w 2013……… DEMO GOW 3 wyglądało jak wyglądało ale pełna wersja już pokazała że to jedna z najładniejszych gier na PS3 i tak samo będzie w przypadku Wstąpienia więc proszę bez hejtingu
@CiN – osobiścię wolę LEWO 4 ŚMIERĆ 2 😉 , co do GoW’a, szczerze mówiąc wolałbym co-op niż wali z innymi graczami.
Już narzekacze się odzywają, którym przeszkadza tryb multi 😛 Czy ktoś Wam każe w to grać…? Mnie np. multi nie interesuje, więc kupię sobie używaną kopię gry (bo pewnie będzie zablokowany multi w używkach). Nadal ktoś wierzy, że multi = zubożenie singla? Po grach takich jak Uncharted 3, czy Dead Space 2?
Multi = DLC z mapami. Odpada, żebym kupił premierowo. Obejrzałem relację, samo multi będzie genialne, singiel nie ucierpi na tym jakościowo, ale długością będzie pomiędzy PSP a stacjonarnymi konsolami, bardziej w stronę tych drugich. Czyli dla hardkorów z platyną z trójki (pozdrawiam) minimum 9h zabawy singlowej. Trochę mało.
Haha, gra jeszcze się nie ukazała, jeszcze nikt nie grał w multi a już jęczą 🙂
Brzoze, jaki nierozmowny lud. Transmisję 10k ludzi oglądało, a Wy nie macie siły czegokolwiek napisać, poza „multi pasuje tylko do strzelanek, ścigałek i niektórych rpgów” 😛 ?|Ja od siebie jeszcze dodam, coby zagiąć wszystkich moją spostrzegawczością, że kolorystyka Ascension bardzo odbiega od trójki. GRECKIE PLAŻE. Pasuje mi to :> .
Jakoś mało godofłorowo mi to wygląda. I nie chodzi nawet o multi. Ale z oceną jeszcze się wstrzymam.
O ile nie lubię tego poglądu, że każda gra musi mieć multiplayer to ten podoba mi się niemiłosiernie. Połączenie kooperacji z rywalizacją, loads of gore, rozmach. Powiew świeżości w sieciowej rozgrywce.
@joleke22|Jako ogromny fan wszystkich części chyba mogę sobie pozwolić na trochę narzekania 🙂 I kiepski argument „że gra ma wyjść w 2013”, teraz wygląda jak „trójka” w 2009. A pamiętam jak się chwalili że wykorzystali silnik dopiero w 50%(w trójce). Jak narazie jestem na nie, tym bardziej że nie pokazali singla, a granie z dziećmi jęczącymi do headsetów jakoś średnio mnie kręci.
@syaoran – GoW3 wyszedł w 2010, to raz. Po drugie, to jest multiplayer. Gry nigdy nie wyglądają lepiej w multi niż w single. Tutaj mamy tą samą generację konsol, ten sam silnik. Cudów nie ma. W dodatku jest to wczesny build, który wygląda… naprawdę nieźle. Płynne animacje, rozmach, dobre oświetlenie. Jeśli jesteś teksturowym fetyszystą to zainstaluj sobie pare modów do Crysisa i sobie ulżyj. Narzekania na multi niepotrzebne. Jakby się tak zastanowić to dodanie modułu sieciowego jest najlepszym sposobem ->
na dodanie świeżości do serii. Gdy słyszałem o pomysłach, w których Kratos obierał sobie za cele postaci z innych mitologii to się łapałem za głowę. Multiplayer nie rozbija lore, nie rujnuje historii budowanej przez dwie generacje konsol, nie robi z serii kabaretu. W dodatku założenia są ciekawe. Poddajemy się pod opiekę jednego z bogów i bierzemy udział w pomysłowym połączeniu rywalizacji i współpracy. Polecam ochłonąć, bo na chwilę obecnę wiemy niewiele. W dodatku to co wiemy pozwala na optymizm.
@Nezi23|Grasz w Wielką Kradzież Auta: Miasto Vice?
Ahhh, szkoda, że nie na xbox’a. Multi zapowiada się świetnie, a do (pewnie) jeszcze lepszy singiel.
Mniam mniam, wciąż widzę sens trzymania w domku PStrójki 😉
Mam nadzieję, że jeśli przedstawią znowu w jakiś sposób bogów, to nie będą oni zadufanymi bubkami. Ciekawi mnie bardzo kto będzie głównym bossem w tej odsłonie. Na pewno to nie będzie bóstwo, więc co lub kto ? Zapowiada się ciekawie.
Santa Monica ma moje zaufanie w kwestii tej serii. Dotąd mnie nie rozczarowali, a skoro przeciętniak jak AC mógł mieć niezłe multi, to GoW tym bardziej.
@lubro Dobrze wiem że GoWIII wyszedł w 2010, dlatego mówie że GoW:A wygląda jak wersja „trójki” z 2009(patrz demo). Poza tym, jeżeli Twoim argumentem jest to że te gry wychodzą na tą samą generację konsol to obczaj różnicę pomiędzy pierwszą a drugą częścią na ps2. Dlatego po grafice oczekuje wiele.
A pomysł przejścia w inną mitologię miał David Jaffe, „twarz” pierwszej, najlepszej według mnie części. Ja bym mu zaufał, ale to już kwestia „co kto lubi”.
@MantroX- AC to przeciętniak? Raczysz sobie żartować!? To bardzo dobra gra, jak nie wspaniała. Zresztą same opinie fanów mówią same za siebie. Przeciętną grą nie można nawet nazwać Dragon II, a co dopiero AC. No chyba, że to tylko twoje osobiste zdanie, no bo przecież ktoś może mieć odmienne zdanie.
Pod względem technicznym jest przeciętna, a jej skomplikowanie opiera się tylko na tej całej synchronizacji. Multi Brotherhooda w założeniach jest spoko, w praktyce ma beznadziejny matchmaking, balans i nie za dużo trybów. W Revelations jest lepiej z tym multi, chociaż nadal nie poprawiono błędów Brotherhooda. Gra się przyjemnie, ale nie niesie takiego ładunku emocjonalnego.|@syaoran – te zdjęcia pochodzą z jednej lokacji z alphy multiplayera. Trudno, żeby były o wiele lepsze od trójki 😛 .
Dla mnie taka jakaś sztywność i niepodobność do poprzednich części. No ale przecież to wczesna Alpha… zobaczymy po premierze!
Przenikanie się mitologii wykluczyłoby wiarygodność serii. To dobry pomysł, ale jeśli mam wybierać między obecnym, a trzema Kratosami teleportującymi się między sobą i pomagającym ubić bogów bądź też jednego Kratosa bijącego wszystko co możliwe, to raczej wolę to pierwsze. Jeśli skończy się grecki God of War – z chęcią zobaczę inne mitologie od Santa Monica 😛 .
Alez to krwawe 😛
imo obrzydliwe …
Ta gra ma tak wyglądać?? Jak dla mnie miazga:) i mam nadzieję że zrobią jeszcze jedną część na PSP bo wierzę że z tej konsolki idzie jeszcze dużo wykrzesać:)
ja chce to na peceta !!!!!!!!!!
będzie na PSP??
@Zeronatras|Na PSP to już raczej nic nie będzie 😛
@toyminator Nie zrobią na PSP, bo już ostatni GoW podobno osiągnął limit możliwości tej konsoli. Poza tym na rynku jest już jej następca. Jeszcze dużo idzie wykrzesać z PSP, tak, tak, z pewnością…