Hitman Rozgrzeszenie – sztuka zabijania [WIDEO]
![Hitman Rozgrzeszenie – sztuka zabijania [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/ff2e18a1-2d39-43a9-8e4c-44a264427774.jpeg)
Żeby zostać zawodowym mordercą trzeba mieć odpowiednie predyspozycje i umiejętności - tak, jak Agent 47. Nowy trailer Hitman Rozgrzeszenie prezentuje kilka sztuczek i sposobów zabijania.
Zwiastun Hitman Rozgrzeszenie:
Czytaj dalej
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
26 odpowiedzi do “Hitman Rozgrzeszenie – sztuka zabijania [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Żeby zostać zwodowym mordercą trzeba mieć odpowiednie predyspozycje i umiejętności. Agent 47 je ma, co pokazuje nowy trailer Hitman Rozgrzeszenie prezentujący kilka sztuczek i sposobów zabijania swoich przeciwników, jakimi dysponuje łysy zabójca z kodem kreskowym.
Pszepraszam fanów serii, ale grafika i animacje przypominają mi Batmana.|Sam trailer :ok: , ale nie rozrywa. NIE NISZCZY.
Ta gra będzie porażką roku. Sorki, ale skoro przebrać się będzie można z 1 lub 2 razy na misje i to jeszcze w czasie dokładnie wyznaczonym przez twórców to gdzie tu wolność i skradanie? To będzie marna kopia marnego Splinter Cell Conviction. Jak dla mnie mogliby wypuścić jakąś dodatkową fabułę do Blood Money, mimo, iż grafika jest już lekko podstarzała to z wielką przyjemnością wracam do tej produkcji, bo nie liczy się grafika, a grywalność, a tej w BM na pewno nie brakowało.
Nie wiem, czemu koledzy marudzą. Jak dla mnie gra wygląda obiecująco. Skoro można zabić dosłownie wszystkim… + poderżnięcie gardła siekierą na trailerze było piękne ; D
Diana chyba jasno się wyraziła „Are you a silent assasin or do you want to kill everyone in your way?”. Ludzie czego wy chcecie do ciężkiej cholery od tej gry? Przecież to będzie pieprzony Hitman, taki sam jak wcześniejsze! Obejrzyjcie sobie trailery poprzednich części, tam też pokazują głównie strzelaniny! Jak czytam komentarz co poniektórych to aż mnie krew zalewa!
Przesadzacie panowie, jesteście za bardzo rozpieszczeni i dlatego tacy wybredni;p gra będzie cudowna i czekam z niecierpliwością na nią:D
@DoMiNo1992 – na podstawie czego wyciągasz takie wnioski? Trailerów, które są we władaniu marketingowóc by zwiekszyć sprzedaż? Na każdym kroku twórcy zaznaczają mnogość rozwiązań, tyle razy było to wałkowane, a reszta i tak swoje.
Nie wiem jak wy, ale ja zamiast tryliardów broni i wybuchających beczek wolałbym zwykła garotę. A zamiast łamania karków, wypychania, wspinania się jak jakaś pieprzona małpa, wolałbym stopniowe zbliżanie się do celu, zdobywanie coraz to nowszych ubrań i tożsamości, by na samym końcu uderzyć i zniknąć tak, by nikt nawet nie zauważył że cokolwiek miało tu miejsce. Boje się jednak, że nie będzie mi dane tak przejść najnowszego „Hitmana” …
Dla mnie, zrobienie z z47 większego brutala jest in plus. Zawsze trochę wkurzała mnie nieporadność Tobiasa w przypadku zbrojnej konfrontacji, albo chociaż zabicia ofiary od frontu. Wszystkie części ukończyłem jako cichy zabójca, ale czasem chciałbym pobawić się równie dobrze i poprzetykać moje ciche epizody konkretną rozpierduchą.
Napisałem „pszepraszam”, chociaż zamierzony błąd tam nie pasuje, lol. Co to się dzieje 😀 .|Jest moment, gdzie 47 uderza cegłówką, co jest super, bo wcześniej czegoś takiego w grach nie było (skradanka, w której z broni można zrobić leżące swobodnie obiekty). Nie powiedziałem, że się nie podoba, tylko że nie podniósł mi ten trailer ciśnienia 😛 .
W sumie, nie rozumiem narzekań ludzi. W trailerze zostało pokazane to, co zostało wcześniej powiedziane. Rozumiem, że niektórzy zamiast X woleliby Y, a zamiast Y – Z. Ale nie łatwiej znaleźć po prostu grę, w której będzie właśnie Y, a nie narzekać na grę, o której już wcześniej powiedziano, że będzie X. Sama narzekam na gry, ale tylko wtedy, kiedy obiecuje mi się krainę mlekiem i miodem płynącą, a dostaję jałową pustynie, np. obieca się mi nieskończoną ilość możliwych combosów, a dostaję 2 ciosy na krzyż.
Ostatnia scena kojarzy mi się (pozytywnie) z filmem Equilibrium. Trzeba się ostro postarać, by zepsuć grę, w której to gracz z założenia decyduje jak ukończyć dany poziom (rambo, cichy zabójca czy jednego i drugiego). 3mam kciuki za tą produkcję.
Odnośnie Hitmana, mam na tyle duże zaufanie do IOI, że nie spodziewam się żeby było gorzej niż w poprzednich odsłonach. Po prostu dodają do niego kilka nowych rzeczy, żeby urozmaicić grę i by była dostępna dla większego grona ludzi. Nie wierzę by usunęli przebieranki i swobodę, bo to by było jak usunięcie otwartego świata w GTA.
By uniknąć nie porozumień. „usunęli przebieranki” to skrót myślowy. Miałem namyśli ograniczenie ich swobody itp., a nie całkowite usunięcie 😛
Zapowiada się lepiej niż Deus Ex. @Tom, przeszedłeś wcześniejsze Hitmany? Ja tak i mimo, że zawsze grając pierwszy raz grałem na najwyższym poziomie trudności i myślałem dokładnie tak jak ty teraz, to przechodząc gra drugi, trzeci czy czwarty raz lubiłem wszystkich rozwalać. Zapewniało to genialną grywalność, teraz otwarcie powiedzieli, że ten drugi styl będzie bardzo ważny ich chwała temu, jeśli tylko nie przyćmi to tego o czym w tej grze chodzi – o bycie silent assassinem.
Ogólnie zawsze będę podkreślał, że nastąpiło tragiczne w skutkach skażualowienie gier, ale słysząc od twórców przykładowo, że będzie poziom trudności którego sami nie będą mogli przejść ufam, że znają się na rzeczy. Jedyna naprawde zła rzecz jaka może tą grę spotkać, to to, że będzie zbyt krótka, tak jak to było przy Krwawej Forsie. Cały urok tej serii to granie po kilkanaście razy w jedną misje i ogromna satysfakcja, że się udało. Mam nadzieje, że długość i trudność mnie nie zawiedzie.
widzę, że przeciwnicy nie są tak czujni jak w H:2. 47 idze na kuckach dość szybko a gliniarz go nie słyszy
Łaaaadnie się to wszystko zapowiada-byle do premiery!
1:35 Euphoria?|….;) )
Niestety, brak mini-radaru po nasicśnieciu klawisza „M” odpada, chociaz jestem wielkim fanem łysego zabójcy ;/
Aha czyli zabijamy na własny sposób po cichu i powoli lub szybko i chaotycznie. Wybieram 1 opcję wolę grać po cichu daje mi to większą satysfakcje.
Gierka zapowiada się naprawdę super.|Eeeh największa bolączka serii to to, że po wyjściu z gry trzeba wszystko robić od nowa. Lubię wyzwania, a nie być zmuszanym do powtarzania prostych schematów. Powinny być dobrze rozstawione checkpointy i na boga nie powinno się wszystko resetować po wyjściu z gry. Często ludzie mają tylko chwilę żeby zasiąść do gry, po prostu nie kapuję takiego systemu.
@daminix – ja tak samo, jednak mam nadzieję że nawet ten rozpierdziel będzie satysfakcjonujący, że będzie wymagający, że będzie zmuszał do podjęcia jakiejś taktyki a nie że sobie wyskoczysz jak rambo i po prostu wszystkich zasiekasz stojąc z pukawką w przejściu. Gdyby to było fajnie zorganizowane, to by był dobry pretekst żeby grę przejść drugi raz i czasem rozpętać jatkę bez patrzenia na jakieś staty 😀
Początek newsa – 'Zeby zostac zwodowym mordercą(…)’. |Hmm.. ja tam bym wolał jednak posmakować życia wzwodowego mordercy w jakiejs grze. ;p
@MCGrave o czym Ty mówisz? Jakie resety? Jakie checkpointy? Pierwsze słyszę, żeby gra przy wyjściu się resetowała. Chyba że masz namyśli wyjście w trakcie misji, ale przecież jest możliwość zapisania (prócz na najwyższym poziomie trudności), a jak nie, to kup oryginał. Checkpointów nigdy nie było. Tak w ogóle misje w hitmanie rzadko kiedy zajmują więcej niż 10 minut, więc nawet nie mając wiele czasu, a wtedy nawet nie ma sensu włączać grę, nie powinno być problemu z ukończeniem choćby jednej misji.
Mmm… miodzio czyż nie?