09.05.2012
8 Komentarze

Aliens: Colonial Marines – Więcej informacji o multiplayerze

Aliens: Colonial Marines – Więcej informacji o multiplayerze
Redakcja europejskiego PlayStation Blog wysłała do twórców Aliens: Colonial Marines różne pytania dotyczące multiplayera w grze. Chris Brock, projektant trybów dla wielu graczy, odpowiedział na najciekawsze z nich.

Ponieważ Brock odpowiadał w formie wywiadu, postanowiłem zamieścić informacje w punktach. Otóż:

  • jedynym ujawnionym trybem pozostaje Team Deathmatch, ale będzie ich więcej – twórcy „nie mogą się doczekać, by je pokazać”, więc poczekamy zapewne do E3. Wiadomo jedynie, że pozostałe modele rozgrywki będą oparte bardziej na systemie wypełniania misji, niż na bezrefleksyjnej rozwałce
  • twórcy nie podają dokładnej liczby map, ale zapewniają, że w grze znajdzie się odpowiednio szeroki wybór map dopracowanych w każdym calu
  • kampania w co-opie jest przeznaczona dla maksymalnie czterech graczy
  • na mapach multi broń będzie zarówno rozrzucona na obszarze, jak i zrzucana w zasobnikach
  • będzie można grać wspólnie na dzielonym ekranie
  • nie zobaczymy Predatora, ponieważ Aliens: Colonial Marines jest oderwane od uniwersum Aliens vs. Predator. Mimo to twórcy inspirują się filmami o Obcym podczas tworzenia map do multiplayera i grafik koncepcyjnych
  • wcielanie się w ksenomorfy ma dawać dużo frajdy dzięki różnym unikalnym umiejętnościom walki. Ponieważ kluczowym aspektem jest pełzanie po ścianach i sufitach, twórcy podkreślają rolę perspektywy trzeciej osoby (lub trzeciego stwora, jak kto woli) ponieważ rozgrywka ukazana „z oczu” ksenomorfa byłaby dezorientująca
  • w przypadku marines ważne będzie działanie zespołowe, ponieważ obcy mogą ich zabijać na różne sposoby, a w bezpośrednim starciu sam na sam zyskać dużą przewagę
  • gracze mają mieć spore pole manewru w „kastomizacji” wyglądu i umiejętności, choć nie wiadomo dokładnie, jak ma wyglądać owo dostosowywanie
  • wyobraźnia twórców może zaszaleć w kwestii broni – w filmach odwoływano się do uzbrojenia, którego nigdy nie widziano, więc Aliens: Colonial Marines jest przestrzenią do pokazania kreatywności w tej kwestii
  • I jak wam się podoba?

    8 odpowiedzi do “Aliens: Colonial Marines – Więcej informacji o multiplayerze”

    1. Redakcja europejskiego PlayStation Blog wysłała do twórców Aliens: Colonial Marines różne pytania dotyczące multiplayera w grze. Chris Brock, projektant trybów dla wielu graczy, odpowiedział na najciekawsze z nich.

    2. Deathdealer 9 maja 2012 o 16:05

      @Aargh – i „Overrun” i starczy 🙂 Zapowiada się wyśmienicie, mam nadzieję, że nie powtórzy losu AVP z 2010 roku, które w moim mniemaniu zostało troche nie docenione i zatracony został potencjał gry. Szkoda.

    3. aleksdraven 9 maja 2012 o 16:20

      Poproszę mapę The Derelic i Wrak prometeusza to będę czuł się jak w niebie:)

    4. W sumie nihil novi :f Ten wywiad to raczej takie lanie wody i mówienie tego, co już powiedzieli dziennikarze, którzy grali w multi.

    5. „rozgrywka ukazana „z oczu” ksenomorfa byłaby dezorientująca” bulshit. Grało się obcym w AvPki i dawało radę 😛

    6. Ostatni trailer tej gry był zastraszająco słaby.

    7. spoko spoko, Gra będzie super (i_LUV_alieNS)

    8. Kastomizacji? Czy naprawdę sądzicie, że język polski jest tak ubogi, że trzeba spolszczać angielskie słowa. A może ktoś po prostu ma ograniczony zasób znanych słów i ucieka się do tak prymitywnej techniki? A może komplajnuję za dużo i ołwerreaktuję? 😉 ))

    Dodaj komentarz