14.05.2012
11 Komentarze

Orcs Must Die 2: Zobacz, jak powstają poziomy do gry [WIDEO]

Orcs Must Die 2: Zobacz, jak powstają poziomy do gry [WIDEO]
W Orcs Must Die 2 lokacje mają być bardziej zróżnicowane niż w pierwszej części. Na razie jednak studio Robot Entertainment postanowiło pokazać nam - w szybkim tempie - jak wygląda proces powstawania jednej z plansz, która ma trafić do pełnej wersji gry.

Lokacje w Orcs Must Die 2:

11 odpowiedzi do “Orcs Must Die 2: Zobacz, jak powstają poziomy do gry [WIDEO]”

  1. W Orcs Must Die 2 lokacje mają być bardziej zróżnicowane niż w pierwszej części. Na razie jednak studio Robot Entertainment postanowiło pokazać nam – w szybkim tempie – jak wygląda proces powstawania jednej z plansz, która ma trafić do pełnej wersji gry.

  2. tytuł kojarzy mi się z jednym z dodatkow do karcianki Munchkin, byl taki dodatek o orkach 🙂

  3. Baczek1990zg 14 maja 2012 o 15:11

    Wiadomo kiedy premiera?

  4. Na razie największą zmianą jest coop, bo w budowie dungeonów i grafice nic się prawie nie zmieniło. Mam nadzieję, że pojawi się gra na konsolach, bo jedynka mi się spodobała i fajnie by się grało w local coop.

  5. Czy ktoś może mi powiedzieć ,jak wyczyniać podobne cuda w DeleD 3D? Próbowałam kilkakrotnie ,ale najczęściej wychodziły mi jakieś niedziałające potworki.Pomijając fakt ,że angielska wersja programu sprawy nie ułatwia….

  6. wyglada jak gra z 2007 roku

  7. fuj, mozliwosci enginu i edytora sa straszne. reczne ustawianie sciezek i te statyczne oswietlenie… :/ chociaz calosc wyglada calkiem przyjemnie, tak troche torchlightowato

  8. jezu ten edytor to masakra, ja bym prze okno wyskoczyl po tygodniu i by nowego level designera szukali|swoja droga dziwne ze tylko 1 kolor textury uzywaja, a kolory glownie z koloru oswietlenia, pierwszy raz widze cos takiego

  9. Porządna mapa musi być w stonowanej kolorystyce. Nie widzę w tym nic dziwnego.

  10. @UncleKaNe|”Porządna mapa”, co to niby znaczy ?;f|Porzadna to taka ktora tobie sie podoba rozumiem ?Wszytko to kwestia gustu, ale najelepszy level design to taki ktory jest zroznicowany zarowno kolorystycznie jak i architektonicznie. A nie ze wszytko wyglada jak jeden szary korytarz.

  11. Sama mapka bardzo prosta w wyglądzie. Z pewnością, szybciej powstała by z bardziej złożonych części. Choć z kolei takie gotowce mocno ograniczają fantazję level designera. Trudno powiedzieć, czy brak w tym edytorze podglądu w czasie rzeczywistym, czy, też ktoś zrezygnował z tej opcji. Tak czy inaczej swietna robota, jak na taki prosty edytor.

Dodaj komentarz