16.05.2012
Często komentowane 13 Komentarze

Halo 4: Szczegóły o multi i Edycja Limitowana [WIDEO]

Halo 4: Szczegóły o multi i Edycja Limitowana [WIDEO]
Premiera Halo 4 już w listopadzie. Gra doczeka się – podobnie jak wiele innych współczesnych produkcji – specjalnej Edycji Limitowanej. Właśnie poznaliśmy jej skład. Ujawniono też co nieco o multiplayerze.

Zabawa w sieci w menu Halo 4 ukryta będzie tym razem pod nazwą Halo Infinity Multiplayer. Po wybraniu tej opcji gracz zostanie przeniesiony do lobby, którego funkcję pełnić będzie statek UNSC Infinity – największy okręt we flocie UNSC i centrum dowodzenia Spartan. W tym miejscu właśnie przyjdzie nam stworzyć swojego bohatera, którym pokierujemy w sieci.

Statek nie będzie jednak statyczną planszą – wokół będą przechadzać się członkowie załogi wykonujący swoje rutynowe zadania, dzięki czemu – jak pisze w oficjalnej informacji prasowej Microsoft – „doświadczenia z gry nabiorą nowego wymiaru”. Na okręcie gracz będzie też zarządzał swoimi statystykami i rozpoczynał rozgrywkę, zaś jego wnętrze będzie zmieniać się wraz z rozwojem postaci.

Halo Infinity Multiplayer składać się będzie z dwóch elementów – Spartan OpsWar Game. Spartan Ops to tryb kooperacji dla maksymalnie czterech osób (choć można grać też w pojedynkę), w którym zadaniem graczy będzie eksploracja Requiem, wykonywanie misji oraz odkrywanie sekretów świata Forerunnerów. Przechodząc kolejne zadania, poznamy historię statku UNSC Infinity i nowej drużyny SpartanMajestic Squad – która związana będzie z wydarzeniami znanymi z podstawki. Poza tym: od dnia premiery Halo 4 co tydzień w usłudze Xbox Live udostępniane będą jednak kolejne odcinki serialu opowiadającego historię tego, co wydarzyło się po zakończeniu kampanii „singlowej”.

Drugim elementem trybu Halo Infinity Multiplayer będzie War Games. To nic innego, jak zestaw różnych wariantów rozgrywki, w których walki toczyć się mają na pokładzie statku UNSC Infinity. Na razie jednak nie znamy szczegółów dotyczących dostępnych w jego ramach opcji zabawy. Zapewniono jednak, że po raz pierwszy w historii serii będzie można dostosować swoją postać do rozwijając ją wedle własnych upodobań.

Microsoft ujawnił także skład edycji limitowanej Halo 4, którą można będzie kupić również w naszym kraju. W jej skład wejdzie:

  • dostęp do dziewięciu map dla trybów w opcji War Games, które podzielone zostaną na trzy oddzielne pakiety i wydane po premierze gry w usłudze Xbox Live;
  • dostęp do sześciu specjalizacji już w dniu premiery produkcji, co pozwoli osiągnąć wyższy poziom doświadczenia i odblokować nowe opcje dostosowania postaci do własnych potrzeb;
  • pakiet UNSC Infinity Briefing składający się ze schematów rozwoju ekwipunku, plany statku oraz manifest żołnierzy Spartan IV;
  • zbroję dla postaci;
  • skórkę na karabin szturmowy;
  • emblemat do gry;
  • dodatki dla avatara w Xbox Live;
  • strój dla avatara w Xbox Live;
  • rozszerzone, 90 minutowe wydanie serialu Halo 4: Forward Unto Dawn;
  • materiały o postaciach i fabule serialu;
  • materiał Bringing Gaming Into Reality;
  • materiał o powstawaniu serialu Halo 4: Forward Unto Dawn.
  • A poniżej znajdziecie film prezentujący ujawnioną wczoraj okładkę gry:

    13 odpowiedzi do “Halo 4: Szczegóły o multi i Edycja Limitowana [WIDEO]”

    1. Premiera Halo 4 już w listopadzie. Gra doczeka się – podobnie jak wiele innych współczesnych produkcji – specjalnej Edycji Limitowanej. Właśnie poznaliśmy jej skład. Ujawniono też co nieco o trybie sieciowym.

    2. burakgalazka 16 maja 2012 o 17:19

      hymmm tylko czego MC na obrazku ma MA5B w wersji starszej a nie tej Reachowej !?

    3. Limitka bez jakichkolwiek „fizycznych” dodatków”? Podziękował.

    4. @burakgalazka Bo Halo 4 toczy się po Halo 3, a Reach rozgrywał się przed trylogią. Więc ten karabin z HR można nazwać starszym.

    5. burakgalazka 16 maja 2012 o 18:02

      Ale odwaliłem. W Halo 1 > używano MA5B, a w Halo Reach MA37.|@Eryk – myślałem że twórcy w Reach ulepszyli graficznie MA5B, a to się okazało że Spartanie_3 używali wtedy MA37 a nie ulepszonego graficznie MA5B. Mój błąd 😛

    6. @burakgalazka jesteś burakiem i gałązką. Halo Reach jest prequelem trylogii Halo.

    7. burakgalazka 16 maja 2012 o 18:09

      @jashimara – znam dobrze bardzo dobrze serię Halo 😛 i dobrze odczytałeś burak gałązka 😛

    8. Nigdy mnie jakoś ta seria nie jarała, to niby taki wielki exclusive na X360, a Halo 3 nie prezentuje wysokiego poziomu, takiego jak oczekiwałem. Jestem dużym fanem Xboxa, ale jest wiele lepszych gier od Halo 3, dla których warto kupić Xboxa a nie PS3.

    9. może mi ktoś uprzejmie powiedzieć… CZY HALO 4 BĘDZIE NA PC????? Jest [beeep]istą grą a firma tworząca tę grę nieweim czemu ale chyba nie da tego na pc a jka da to ciekawe z jakim opóźnieniem…

    10. burakgalazka 17 maja 2012 o 13:51

      @Hazkam – yyy obecnie jest 0% szans na to że wyjdzie na PC. Może rok po premierze. Ale jeśli Reacha i Trójkę nie wydali na PC to Czwórki raczej też.

    11. @burakgalacka thx za odpowiedź… lbuiłem Halo a teraz mam je w dupie bo xbox’a nie lubię..

    12. burakgalazka 17 maja 2012 o 16:05

      @Hazkam – szkoda że tą informacją zraziłem cię do Halo i Xboxa :/ |Ale Microsoft zawsze szybciej wyda grę na PC, niżeli Sony (patrz: Alan Wake, Fable 3)

    13. Halo, Halo, Halo… Jaram się. Chwalona przez wszystkich „trójka” wywarła na mnie jedynie dobre wrażenie, ODST było już widocznie lepsze, ale kiedy wyszło Reach – dopiero wtedy mogłem z czystym sumieniem stanąć, wyprostować się, wypiąć pierś i dumnie oznajmić „jestem fanem”. Dlatego też wierzę w tą serię, wierzę w to, że wciąż cały czas pnie się ku górze, i że tym samym na Halo 4 się nie zawiodę.

    Dodaj komentarz