Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Edycja Rozszerzona: Decyzje, a wygląd lokacji [WIDEO]
![Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Edycja Rozszerzona: Decyzje, a wygląd lokacji [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/cbcfa338-feee-4c96-9d42-d2966d6b9508.jpeg)
I jeszcze jeden film "Z pamiętnika developera" poświęcony Wiedźminowi 2: Zabójcy Królów w Edycji Rozszerzonej. Tym razem Jonas Mattsson, artysta lokacji w CD Projekt RED, opowiada o tym, w jaki sposób zmienia się wygląd odwiedzanych miejscówek w zależności od podejmowanych przez gracza wyborów.
Wybory w Wiedźminie 2: Zabójcy Królów – Edycji Rozszerzonej:
Czytaj dalej
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
-
Departament Bezpieczeństwa Krajowego USA używa Pokemonów, by promować deportację imigrantów....
-
Forza Horizon 6 i… w zasadzie tyle. Oto podsumowanie prezentacji...
-
Borderlands 4 na Switcha 2 opóźnione. Gra wymaga „dodatkowej pracy...
12 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Edycja Rozszerzona: Decyzje, a wygląd lokacji [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I jeszcze jeden film „Z pamiętnika developera” poświęcony Wiedźminowi 2: Zabójcy Królów w Edycji Rozszerzonej. Tym razem Jonas Mattsson, artysta lokacji w CD Projekt RED, opowiada o tym, w jaki sposób zmienia się wygląd odwiedzanych miejscówek w zależności od podejmowanych przez gracza wyborów.
Różnice może nie zawsze widoczne, ale spory krok do przodu, w nieliniowości. Oby tak dalej i W3 będzie kilkoma zupełnie różnymi grami 😀
Ten film powinien się pojawić jeszcze przed premierą Edycji Rozszerzonej, bo prawdopodobnie połowa graczy nie miała pojęcia jak znaczące zmiany fabularne niosą decyzje podejmowane w grze.
Wstydem jest kupic d3 a nie kupic w2 zwlaszcza ze pod wzgledem dlugosci rozgrywki, przyjemnosci z niej plynacej a takze poziomu trudnosci, grafiki i ceny, maizdzy diablo 3 ze 4-5 razy.
Jaki Pocisk na Mass Effect 3: Narrator mówi, że decyzje nie będą polegały jedynie na zmianie koloru 😀
Wraz z żonką przechodzimy Wieśka 2 na Xboxie równolegle. Mimo, że oboje poszliśmy tą samą główną ścieżką to już widać drobne różnice, czasami inne dialogi, jedno z zadań pobocznych przebiegło inaczej. Niuanse, ale sprawiają, że mam coraz większą ochotę przejść grę jeszcze z 3-4 razy 😀
Sylfa|Troll harder. |BTW Który to już dev diary o tym samym? Czy jest jakakolwiek gra, która kiedykolwiek miała więcej tych dev diary? To już się powoli żałosne robi, za rok też będą dawać kolejne filmy?
@Sylfa|Ta niema to jak porównywać nieliniowego Hack`n`slasha w którym liczy się tylko maxowanie swojej postaci żeby skuteczniej zabijać stworki, z nieliniowym rpg w którym przede wszystkim chodzi o wczuwanie się w postać -.-
Kurde dałem się ztrollować. 😀
Według mnie w tytule przed „a” w tym wypadku nie powinno być przecinka.
Postarali się twórcy nieźle ; )
To powinno być PRZED premierą a nie rok po. Świetna robota…