25.05.2012
12 Komentarze

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Edycja Rozszerzona: Decyzje, a wygląd lokacji [WIDEO]

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Edycja Rozszerzona: Decyzje, a wygląd lokacji [WIDEO]
I jeszcze jeden film "Z pamiętnika developera" poświęcony Wiedźminowi 2: Zabójcy Królów w Edycji Rozszerzonej. Tym razem Jonas Mattsson, artysta lokacji w CD Projekt RED, opowiada o tym, w jaki sposób zmienia się wygląd odwiedzanych miejscówek w zależności od podejmowanych przez gracza wyborów.

Wybory w Wiedźminie 2: Zabójcy Królów – Edycji Rozszerzonej:

12 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Edycja Rozszerzona: Decyzje, a wygląd lokacji [WIDEO]”

  1. I jeszcze jeden film „Z pamiętnika developera” poświęcony Wiedźminowi 2: Zabójcy Królów w Edycji Rozszerzonej. Tym razem Jonas Mattsson, artysta lokacji w CD Projekt RED, opowiada o tym, w jaki sposób zmienia się wygląd odwiedzanych miejscówek w zależności od podejmowanych przez gracza wyborów.

  2. Różnice może nie zawsze widoczne, ale spory krok do przodu, w nieliniowości. Oby tak dalej i W3 będzie kilkoma zupełnie różnymi grami 😀

  3. paintball_X 25 maja 2012 o 16:33

    Ten film powinien się pojawić jeszcze przed premierą Edycji Rozszerzonej, bo prawdopodobnie połowa graczy nie miała pojęcia jak znaczące zmiany fabularne niosą decyzje podejmowane w grze.

  4. Wstydem jest kupic d3 a nie kupic w2 zwlaszcza ze pod wzgledem dlugosci rozgrywki, przyjemnosci z niej plynacej a takze poziomu trudnosci, grafiki i ceny, maizdzy diablo 3 ze 4-5 razy.

  5. SiergiejUljanow 25 maja 2012 o 17:43

    Jaki Pocisk na Mass Effect 3: Narrator mówi, że decyzje nie będą polegały jedynie na zmianie koloru 😀

  6. Wraz z żonką przechodzimy Wieśka 2 na Xboxie równolegle. Mimo, że oboje poszliśmy tą samą główną ścieżką to już widać drobne różnice, czasami inne dialogi, jedno z zadań pobocznych przebiegło inaczej. Niuanse, ale sprawiają, że mam coraz większą ochotę przejść grę jeszcze z 3-4 razy 😀

  7. kaczmwoj1994 25 maja 2012 o 18:36

    Sylfa|Troll harder. |BTW Który to już dev diary o tym samym? Czy jest jakakolwiek gra, która kiedykolwiek miała więcej tych dev diary? To już się powoli żałosne robi, za rok też będą dawać kolejne filmy?

  8. @Sylfa|Ta niema to jak porównywać nieliniowego Hack`n`slasha w którym liczy się tylko maxowanie swojej postaci żeby skuteczniej zabijać stworki, z nieliniowym rpg w którym przede wszystkim chodzi o wczuwanie się w postać -.-

  9. Kurde dałem się ztrollować. 😀

  10. Pietras6823 25 maja 2012 o 22:05

    Według mnie w tytule przed „a” w tym wypadku nie powinno być przecinka.

  11. Postarali się twórcy nieźle ; )

  12. To powinno być PRZED premierą a nie rok po. Świetna robota…

Dodaj komentarz