Arma III: Co nieco o oświetleniu [WIDEO]
![Arma III: Co nieco o oświetleniu [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/346d72de-78c2-4733-8f2e-5ee704f9eebd.jpeg)
Arma III doczeka się usprawnionej względem poprzedniej odsłony oprawy graficznej, która w jeszcze większym stopniu ma zwiększyć realizm pola walki. Polepszone zostanie m.in. oświetlenie i to na tym elemencie koncentruje się najnowszy film z gry.
Oświetlenie w Arma III:
Czytaj dalej
-
Departament Bezpieczeństwa Krajowego USA używa Pokemonów, by promować deportację imigrantów....
-
Forza Horizon 6 i… w zasadzie tyle. Oto podsumowanie prezentacji...
-
Borderlands 4 na Switcha 2 opóźnione. Gra wymaga „dodatkowej pracy...
-
PS5 to najbardziej dochodowa generacja w historii PlayStation. Sony potwierdza spekulacje
34 odpowiedzi do “Arma III: Co nieco o oświetleniu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Arma III doczeka się usprawnionej względem poprzedniej odsłony oprawy graficznej, która w jeszcze większym stopniu ma zwiększyć realizm pola walki. Polepszone zostanie m.in. oświetlenie i to na tym elemencie koncentruje się najnowszy film z gry.
Coś CD-Action do roboty nie ma.. Wbiłem 20min temu 2 Nowe Newsy teraz wbijam 3 nowe Newsy.. Dobre 🙂
I to są mapy w nocy a nie pseudo północ w nowiu jak w BF3 i COD’ach. Nic tylko czekać AMRA 3 + ACE3 + masa modów i map. Szkoda, że mało ludzi to kupi ale i tak serwery 120+ to będzie rzeźnia.
Emejzing!
Nie kupuje wielu gier, ale to musze mieć.
Niech EA i Bf 3 się schowają przy tym.
Boże…jakie to będzie miało ogromne wymagania:D
0:18 ajjj czemu nie ma pod samochodem miękkich Cieni spowodowanych globalnym oświetleniem tylko jest sam Cast Shadow ;/
Zagra ktoś w ARMA 2 na multi?
Strzelanie pod wodą AYFKM?
O w pupę, ich silnik jest śliczny!
Szkoda tylko że modele postaci takie „sztywne” 😀 Ale co tam, kto na to patrzy przy takiech grach ::)
Wiecie zawsze lubiłem grać w serię ArmA. Grałem nawet w pierwszego Operation Flashpoint i wszystkie te gry dały mi odczuć prawdziwe obliczę wojny, tzn. godziny planowania przeczesywania terenu, i wewntualnej taktycznej wymiany ognia. To nie żaden CoD tylko prawidzwy symulator. Jest tylko jedna rzecz która mnie mocno odpychała za każdym razem jak zaczynałem grać: nadludzkie umiejętności i ich snajpienie byle kałachem z każdej odległości. Na szczęście jest multi i prawdziwi ludzie a nie terminatory…
Wyglada to wszystko pieknie, ale to strzelanie pod woda jest nieco malo realistyczne.
Będzie na xbox-a?
MUST HAVE
@Roborak – to żart 😛 !? ArmA 2 tam miała wyjść na konsole, ale to miała wyjść i na tym się skończyło.
Do wszystkich zdziwionych strzelaniem pod wodą:|Tak, bron palna strzela pod wodą, sprawdzcie na Youtube.|(Poza M4 i M16, bo to [beeep] i wybucha xD)
Vultar jeżeli sugerujesz się strzelaniem pod wodą z testów HK-416 to zauważ że ona w całości nie jest pod wodą i zauważ że po wystrzeleniu jednego pocisku by ponownie strzelić musiał przeładować.|Ale tak technologia broni palnej jest już na tyle z przodu że jest możliwość strzelania pod wodą o ile nie jest to Colt M4/M16 ;P
Nie da sie strzelac pod woda! mozna oddac jeden strzal a potem lipa. pozatym ze wzgled na gestosc wody, ktora jest 800 gestrza od wody, opor pocisku jest tak duzy, ze zasieg pistoletu to maks 1m. polecam ten filmik , czesc 1 i 2 http:www.youtube.com/watch?v=u_oU4_Igj8w
musze powiedziec ze zapowiada sie naprawde ladnie
Karabin APS
ARMA II była bardzo rozbudowana i dawała wiele możliwości, jednak moim zdaniem gameplay zabijały liczne niedoróbki i przede wszystkim brak przyjemności ze strzelania. Jeśli w „trójce” rozwiążą te dwie kwestie – będzie świetnie.
@Neo0O mądry jesteś… ale przez YouTube się dowiedziałeś – nie miałeś fizyki lub chemii w szkole? Ja bez tego filmu co zlinkowałeś to wiedziałem.
ARMA coraz bardziej się rozwija, to dobrze.|Żeby tylko miała wymagania sprzętowe do przyjęcia, ARMAII to była katorga dla mojego kompa (20fps na minimum) podczas gdy Crysis 2 czy nowy Battlefield potrafiły działać bez problemów z ustawieniami na high.
Karabin ASM-DT
@Neo0O|no to samo pomysalem, ale z tym 1 metrem to przesadzasz, zalezy to od rodzaju pocisk|Zgodnie z ktoryms tam odcinkiem mythbusters na odleglosci 1 metra kazdy pocisk zabije czlwoieka, ale dalej to juz to malo co lata, najdalej chyba az prawie 3 metry udalo im sie przebic obiekt pod woda|no ale w tym trailerze to przeginaja ostro,
Przepraszam bardzo, a jaki konkretnie model broni używany jest na trailerze ? 🙂
Pistolet HK P11
Od 32minuty:http:www.youtube.com/watch?v=NdMtxppqe3w&feature=endscreen&NR=1
Kurcza trzeba iśc na kompromis albo gra wygląda jak ArmA 3 i ma duże wymagania albo gra wygląda jak CoD i ma średnie wymagania. Pewnie można jeszcze trochę zoptymalizować Armę ale nie można tego robić nieskończoność bo dojdziemy do momentu gdzie trzeba wybrać między jakością a wydajnością.
Od 2 minuty http:www.youtube.com/watch?v=yko41Gdz7aI
Ciekawe, w Pogromcach mitów na Discovery udowodnili zarówno fakt, że nie da się nikogo zabić strzelając przez wodę na odległość większą niż 0,5 – 1m z broni ręcznej, ale również to, że strzelając pod wodą można wystrzelić max. JEDEN pocisk. Potem broń się zacina i nie da się strzelać. No chyba, że tutaj zastosowali jakąś specjalną, być może futurystyczną broń, o której wcześniej nie miałem zielonego pojęcia.
Amunicja superkawitacyjna.