25.05.2012
Często komentowane 34 Komentarze

Arma III: Co nieco o oświetleniu [WIDEO]

Arma III: Co nieco o oświetleniu [WIDEO]
Arma III doczeka się usprawnionej względem poprzedniej odsłony oprawy graficznej, która w jeszcze większym stopniu ma zwiększyć realizm pola walki. Polepszone zostanie m.in. oświetlenie i to na tym elemencie koncentruje się najnowszy film z gry.

Oświetlenie w Arma III:

34 odpowiedzi do “Arma III: Co nieco o oświetleniu [WIDEO]”

  1. Arma III doczeka się usprawnionej względem poprzedniej odsłony oprawy graficznej, która w jeszcze większym stopniu ma zwiększyć realizm pola walki. Polepszone zostanie m.in. oświetlenie i to na tym elemencie koncentruje się najnowszy film z gry.

  2. Coś CD-Action do roboty nie ma.. Wbiłem 20min temu 2 Nowe Newsy teraz wbijam 3 nowe Newsy.. Dobre 🙂

  3. I to są mapy w nocy a nie pseudo północ w nowiu jak w BF3 i COD’ach. Nic tylko czekać AMRA 3 + ACE3 + masa modów i map. Szkoda, że mało ludzi to kupi ale i tak serwery 120+ to będzie rzeźnia.

  4. Alpharadious 25 maja 2012 o 16:19

    Emejzing!

  5. Nie kupuje wielu gier, ale to musze mieć.

  6. Niech EA i Bf 3 się schowają przy tym.

  7. Boże…jakie to będzie miało ogromne wymagania:D

  8. burakgalazka 25 maja 2012 o 16:44

    0:18 ajjj czemu nie ma pod samochodem miękkich Cieni spowodowanych globalnym oświetleniem tylko jest sam Cast Shadow ;/

  9. Zagra ktoś w ARMA 2 na multi?

  10. Strzelanie pod wodą AYFKM?

  11. Gieromaniak24 25 maja 2012 o 17:34

    O w pupę, ich silnik jest śliczny!

  12. Szkoda tylko że modele postaci takie „sztywne” 😀 Ale co tam, kto na to patrzy przy takiech grach ::)

  13. Wiecie zawsze lubiłem grać w serię ArmA. Grałem nawet w pierwszego Operation Flashpoint i wszystkie te gry dały mi odczuć prawdziwe obliczę wojny, tzn. godziny planowania przeczesywania terenu, i wewntualnej taktycznej wymiany ognia. To nie żaden CoD tylko prawidzwy symulator. Jest tylko jedna rzecz która mnie mocno odpychała za każdym razem jak zaczynałem grać: nadludzkie umiejętności i ich snajpienie byle kałachem z każdej odległości. Na szczęście jest multi i prawdziwi ludzie a nie terminatory…

  14. Konradzinski 25 maja 2012 o 17:57

    Wyglada to wszystko pieknie, ale to strzelanie pod woda jest nieco malo realistyczne.

  15. Będzie na xbox-a?

  16. SlowedGiant041 25 maja 2012 o 17:58

    MUST HAVE

  17. burakgalazka 25 maja 2012 o 18:01

    @Roborak – to żart 😛 !? ArmA 2 tam miała wyjść na konsole, ale to miała wyjść i na tym się skończyło.

  18. Do wszystkich zdziwionych strzelaniem pod wodą:|Tak, bron palna strzela pod wodą, sprawdzcie na Youtube.|(Poza M4 i M16, bo to [beeep] i wybucha xD)

  19. Vultar jeżeli sugerujesz się strzelaniem pod wodą z testów HK-416 to zauważ że ona w całości nie jest pod wodą i zauważ że po wystrzeleniu jednego pocisku by ponownie strzelić musiał przeładować.|Ale tak technologia broni palnej jest już na tyle z przodu że jest możliwość strzelania pod wodą o ile nie jest to Colt M4/M16 ;P

  20. Nie da sie strzelac pod woda! mozna oddac jeden strzal a potem lipa. pozatym ze wzgled na gestosc wody, ktora jest 800 gestrza od wody, opor pocisku jest tak duzy, ze zasieg pistoletu to maks 1m. polecam ten filmik , czesc 1 i 2 http:www.youtube.com/watch?v=u_oU4_Igj8w

  21. musze powiedziec ze zapowiada sie naprawde ladnie

  22. Karabin APS

  23. ARMA II była bardzo rozbudowana i dawała wiele możliwości, jednak moim zdaniem gameplay zabijały liczne niedoróbki i przede wszystkim brak przyjemności ze strzelania. Jeśli w „trójce” rozwiążą te dwie kwestie – będzie świetnie.

  24. @Neo0O mądry jesteś… ale przez YouTube się dowiedziałeś – nie miałeś fizyki lub chemii w szkole? Ja bez tego filmu co zlinkowałeś to wiedziałem.

  25. ARMA coraz bardziej się rozwija, to dobrze.|Żeby tylko miała wymagania sprzętowe do przyjęcia, ARMAII to była katorga dla mojego kompa (20fps na minimum) podczas gdy Crysis 2 czy nowy Battlefield potrafiły działać bez problemów z ustawieniami na high.

  26. Karabin ASM-DT

  27. @Neo0O|no to samo pomysalem, ale z tym 1 metrem to przesadzasz, zalezy to od rodzaju pocisk|Zgodnie z ktoryms tam odcinkiem mythbusters na odleglosci 1 metra kazdy pocisk zabije czlwoieka, ale dalej to juz to malo co lata, najdalej chyba az prawie 3 metry udalo im sie przebic obiekt pod woda|no ale w tym trailerze to przeginaja ostro,

  28. Przepraszam bardzo, a jaki konkretnie model broni używany jest na trailerze ? 🙂

  29. Pistolet HK P11

  30. Od 32minuty:http:www.youtube.com/watch?v=NdMtxppqe3w&feature=endscreen&NR=1

  31. burakgalazka 26 maja 2012 o 10:33

    Kurcza trzeba iśc na kompromis albo gra wygląda jak ArmA 3 i ma duże wymagania albo gra wygląda jak CoD i ma średnie wymagania. Pewnie można jeszcze trochę zoptymalizować Armę ale nie można tego robić nieskończoność bo dojdziemy do momentu gdzie trzeba wybrać między jakością a wydajnością.

  32. Od 2 minuty http:www.youtube.com/watch?v=yko41Gdz7aI

  33. gromaniak15 28 maja 2012 o 16:11

    Ciekawe, w Pogromcach mitów na Discovery udowodnili zarówno fakt, że nie da się nikogo zabić strzelając przez wodę na odległość większą niż 0,5 – 1m z broni ręcznej, ale również to, że strzelając pod wodą można wystrzelić max. JEDEN pocisk. Potem broń się zacina i nie da się strzelać. No chyba, że tutaj zastosowali jakąś specjalną, być może futurystyczną broń, o której wcześniej nie miałem zielonego pojęcia.

  34. Amunicja superkawitacyjna.

Dodaj komentarz