Divinity: Original Sin – nową część Divine Divinity wraca do klasyki

Divinity: Original Sin posiadać będzie dwoja grywalnych bohaterów, jak to w serii bywa nieźle pokręconych – jeden będzie siłaczem uciekającym, jak mówią przedstawiciele Larian, od „życia wypełnionego wieczną torturą”, drugim kobieta, która padła ofiarą morderstwa, ale została wskrzeszona, choć teraz nic nie pamięta ze swojego wcześniejszego życia. Fabułę będzie można rozgrywać w co-opie, a historia rozgrywa się zaraz po wydarzeniach z Divine Divinity.
Twórcy zapowiadają wiele ciekawych mechanizmów związanych z co-opem – będzie można na przykład dyskutować na temat podejmowanych przez drużynę decyzji (jeśli bohaterowie nie dojdą do porozumienia, wynik ma zależeć od statystyk postaci), a także rozdzielić się, by np. jedna postać walczyła z potworami (w trybie turowym!), druga zaś w tym samym czasie swobodnie zwiedzała okolicę.
Więcej informacji mamy poznać na E3, przeczytacie je też w nadchodzącym numerze CD-Action. Data premiery nie jest jeszcze znana, spośród platform docelowych wskazuje się na razie jedynie PC. W naszej GALERII znajdziecie jednak garść pierwszych screenów.
A swoją drogą: z tego, co pamiętamy, pierwsza część serii – Divine Divinity – była przez długi czas produkcją kultową. Kto ją jeszcze pamięta?
Czytaj dalej
-
PS5 to najbardziej dochodowa generacja w historii PlayStation. Sony potwierdza spekulacje
-
Forza Horizon 6 oficjalnie zapowiedziana! Gracze wybiorą się na wirtualną przejażdżkę...
-
Marathon wielkim nieobecnym wrześniowego State of Play. Kiedy możemy...
-
Payday 2 po 12 latach dostaje subskrypcję ze wszystkimi DLC. Jednocześnie...
19 odpowiedzi do “Divinity: Original Sin – nową część Divine Divinity wraca do klasyki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Belgijskie studio Larian zapowiedziało grę Divinity: Original Sin, kolejną odsłonę cyklu RPG zapoczątkowane przez Divine Divinity z 2002 roku. Co ciekawe to powrót do klasycznych rozwiązań tego gatunku – akcję przedstawiono w rzucie izometrycznym, a całość jest inspirowana… Ultimą VII.
Dwoje bohaterów było już w Beyond Divinity. I wyszło w efekcie średnio. W ogólności ciskanie co-opa na siłę nie wychodzi nigdy za dobrze i nie rozumiem tego dziwnego pędu.
Ahh Pamiętam jak zagrywałem się W Divine Divinity ;p Fajnie byłoby ujrzeć Go kiedyś w Pełniakach CD-ACTION 😛
Coop to troche takie wyreczanie tworcow, jak masz kumpla z ktorym sie kapitalnie dogadujesz to zwykła gra moze przerodzic sie w coopie w gre genialną (ja tak mialem z GoWem 1 na pececie).
„Divinity: Original Sin posiadać będzie dwoja grywalnych bohaterów, jak to w serii bywa nieźle pokręconych” – na początku mieliśmy 3 grywalne klasy – łotr, barbarzyńca i mag z podziałem na płcie. No i błąd w tekście dwoje nie dwoja. „Divine Divinity – była przez długi czas produkcją kultową. Kto ją jeszcze pamięta?” Ja ją pamiętam i patrząc na ss zamieszczony do newsa i jego treść to śmiem wątpić by jedynie rzut izometryczny mógł śmiało powiedzieć, że gra wraca do korzeni.
Super wiadomość. Divine Divinity było grą jak dla mnie prawie idealną. Takie bardzo rozbudowane diablo. Beyond Divinity było gorsze głównie ze względu na porąbany system rozwoju postaci. Że też można było popsuć coś co w DD wyglądało tak dobrze. Teraz powstaje kolejna część i z pierwszych informacji zapowiada się ciekawie. Cieszę się, że to będzie w rzucie izometrycznym, dlatego, że lubię gry diablopodobne. Trzymam kciuki!
Ach, Ultima VII.. Przydałby się remake tego najlepszego (TAK) RPGa.
Original Sin to prequel i akcja gry toczyć się będzie PRZED wydarzeniami z Divine Divinity.|Poza tym, o ile dobrze mi wiadomo, Larian jednak nie wybiera się na tegoroczne E3.
A ja bym chciał ładnego, izometrycznego rpg w 2d, co by można go było odpalić na starszym sprzęcie/netbooku…
Hoho, taki oldschool – jestem za.
A ja wciąż mam to gierkę (jedynkę) na dysku. Czasem do niej wracam a gra się wspaniale. Tylko grafika na początku nie świeża ale później tego się już nie zauważa.
„jedna postać walczyła z potworami (w trybie turowym!), druga zaś w tym samym czasie swobodnie zwiedzała okolicę.” Eee czy to oznacza że walka będzie tylko w trybie turowym? Czy to tylko ja tu czegoś nie rozumiem. Ale jeśli będzie tak jak w divine divinity (tylko mniej postaci i 3d) to kupuje bez zastanowienia. Nawet jeśli będzie to kosztowało 200zł. Bo jak dla mnie, to do dzisiaj żadne rpg nie domywa się nawet do divine divinity. A więc aby tylko tego nie schrzanili jak divinity 2 a będzie git.
I jeszcze mam nadzieję że coś poprawią z tą grafiką, bo jest jakaś taka za bardzo „cukierkowa”.
Wszystkie części tej serii mam kupione w dniu polskiej premiery. Niezależnie od ceny kupię 🙂 . Chociaż swoją drogą nie wiem co złego ludzie widzieli w Divinity 2: DSK.
Jak to spieprzą, to się chyba popłaczę :< Divine Divinity było (i jest) moim ulubionym rpg ^^
Jedyna gra, w którą grała moja mama… To coś pięknego 😀 Już ogłosiłem, że będzie kupować mi tą grę bez zbędnych dyskusji, bo sama się w nią wkręci (o ile bd. tak dobra jak jej poprzedniczka, bo inne części to już nie było to samo…)|Nadal szkoda mi śmierci Pani Elf 🙁
DD było i jest moim ulubionym RPG. Tyle opcji, możliwości i kombinacji… Szkoda tylko, że czasem mi questów nie chciało zaliczać( np. z tym legendarnym itemem co powstaje z 2 pozostałych) i nie mogłem zdobyć tej najlepszej zbroi co była easter eggiem. Czekam na D:OS ale mam nadzieję, że będzie miał styl graficzny „jedynki” a nie to coś w obrazku… No to co? Skrzynka i 2 stogi siana czekają u mnie w eq, a u was?
Do dziś w to gram 🙂
🙂