30.05.2012
Często komentowane 30 Komentarze

Divinity: Original Sin – RPG w klasycznym stylu. Tęskniliśmy za takim! [WIDEO]

Divinity: Original Sin – RPG w klasycznym stylu. Tęskniliśmy za takim! [WIDEO]
Jeśli tęsknicie za oldskulowymi turowymi RPG-ami to zapowiedziane wczoraj Divinity: Original Sin spełni wszystkie wasze marzenia (eee... może nie wszystkie, ale te związane z oldskulowymi grami RPG na pewno). W pierwszym filmie "Z pamiętnika developera" twórcy produkcji opowiadają o najważniejszych jej elementach - w tym turowej walce, co-opie i edytorze przygód. Warto obejrzeć!

Twórcy o Divinity: Original Sin:

Więcej informacji – w nadchodzącym numerze CD-Action (w kioskach 5 czerwca).

30 odpowiedzi do “Divinity: Original Sin – RPG w klasycznym stylu. Tęskniliśmy za takim! [WIDEO]”

  1. Jeśli tęsknicie za starymi, „oldskulowymi” turowymi RPG-ami to nowa gra studia Larian, zapowiedziane wczoraj Divinity: Origin Sin, będzie dla was idealną propozycją. W pierwszym filmie „Z pamiętnika developera” twórcy produkcji opowiadają o najważniejszych jej elementach – w tym turowej walce, co-opie i edytorze przygód.

  2. Świetnie. Wszystko co lubię zawarte w jednej grze. Czekam z niecierpliwością na premierę.

  3. Wolałbym jednak aby walka była identyczna jak w Divine Divinity :<

  4. Świetny pomysł z wykorzystywaniem otoczenia. Woda plus elektryczność równa się spora buba 😉 Ciekaw jestem innych miksów.

  5. Nie wierze że to tak będzie działać… Ale jak będzie to składam preorder

  6. Chyba OriginAL Sin. 😛

  7. Wygląda jak poprawiony silnik Aurora, na którym stał Neverwinter Nights i pierwszy Wiedźmak :O Widzę też, że łączenie efektów czarów zaczyna być standardem bardzo mnie to cieszy :>

  8. Divine Divinity to był klasyk sam w sobie a Beyond Diviniti tak samo takie gry ciężko zastąpić czymś idealnym ale jestem dobrej myśli.

  9. @Mapet97 – Mam to samo odczucie. Wygląda na grę, która zawiera wszystko co lubię najbardziej i jeden, który powoduje, że do niej nie podejdę. Szkoda, bo bardzo coś takiego właśnie bym chciał, tylko bez tur. Trudno. Nie mniej dla tych, którzy tury lubią zapowiada się świetnie 🙂

  10. Uwielbiam takie gry, ale jeśli zmuszają człowieka do rozgrywki turowej to trzeba będzie sobie darować 🙁 |Jak będę chciał tur, to sobie zagram w grę która nie jest grą komputerową – na kompie oczekuję czegoś bardziej wiarygodnego i „żywego”. Mimo wszystko mam nadzieję że się gierka sprzeda dobrze.

  11. super to wygląda tylko czekać 🙂

  12. RPG z turową walką?. No w końcu się doczekałem. Stanowczo zbyt mało ukazuje się gier, w kórych zamiast klikać ile wlezie, nad potyczkami można się spokojnie zastanowić. Wszechobecny ostatnio realtime dosłownie wychodzi mi już nosem. Mam tylko nadzieję, że walki będą naprawdę wymagające, będą miały większą niż na zaprezentowanym materiale skalę. No i jeszcze żeby drużynę można było o kilka osób poszerzyć. Dwie postacie łatwiej ogarnąć, ale trochę to ogranicza ilość możliwych taktyk. Niemniej czekam!

  13. W końcu jakiś sensowny rpg z walką turową. Brakowało mi czegoś takiego ostatnio. Bardzo ciekawe te łączenia czarów. Ciekawe czy inne klasy też bedą miały jakieś ciekawe miksy, czy tylko magowie.

  14. No i liczę na to, że będzie friendli fire, albo żeby mozna go było włączyć jeśli go nie ma w standardzie.

  15. Wygląda na to że nadchodzi nowy prawdziwy cRPG !

  16. Wygląda na to, że będzie bardziej hardkorowo niźli w oryginalnym Divine Divinity. To możliwe?

  17. Wygląda świetnie interakcja z otoczeniem co było fajne w divine divinity, a walka turowa tylko czekać na efekt końcowy.

  18. Aż łezka się w oku kreńci… ale szkoda że nie w D&D

  19. Widzę duży potencjał, szczególnie w dialogach i walce, podobał mi się motyw z rozwalonym elementalem, który zostawił po sobie lód do roztopienia i wzmocnienia ataku elektrycznością. Fajnie też, że będzie duża interakcja z otoczeniem, no i dyskusje między członkami drużyny są świetne, aczkolwiek ja bym grał raczej w singlu więc będę pewnie trochę tracił na tym. Nie podoba mi się za to styl graficzny – dużo kolorów i brak jakiegoś wyróżniającego klimatu,raczej standardowe fantasy,no ale zobaczymy jak wyjdzie.

  20. Turówka? Czy ja śnię o_O

  21. czyli jest życie RPG po Drakensangach?

  22. Coś dla mnie, szczególnie mi się podoba, ta taktyka przy walce turowej.

  23. Jestem wielkim fanem RPG o charakterze taktycznym, ale moim zdaniem aktywna pauza musi być aby gra była „żywa” i aby taktyka była naturalna – np. szybszy przeciwnik nie dogoni cię wtedy od razu, co daje dodatkowe pole do popisu. Typowa szachownica po prostu nie jest dla mnie – już wolę czwarty raz zacząć Baldura…

  24. @McGrave przecierz tury nie oznaczają wcale „szachownicy”. Nie wiem czy grałeś, ale jeśli nie to koniecznie zagraj w Temple of Elemental Evil. Skoro lubisz Baldury to powinno Ci się spodobać, bo też opiera się o D&D. Jeśli o mnie chodzi, jest to jeden z najlepszych dowodów na to że rpg i tury to połączenie wręcz genialne.

  25. @sirgrubhy kręci|Nareszcie nie-konsolowy RPG, mnie już kupili!

  26. *wstaje i bije brawo* Aplauz się należy… widać, że nie będą ciągnąć kasy z głupowatych dlc gdzie dostaniemy dwie misje 3 zbroje 2 miecze i kunia…

  27. Larian Studios znowu dało d*py. Najpierw ten divinity 2 który był strasznym badziewiem a teraz to. Mogli zrobić godnego następce divine divinity, a robią jakiś crap z turami. I wyjdzie wtedy gra tylko dla grupki nerdów, którzy mają mokro w gaciach kiedy usłyszą „tury”. Mam nadzieję że deweloperzy trochę ruszą mózgownicą i zrobią aby gra turowa była opcjonalna.

  28. WOLF@-zgadzam sie z tobą divine divinity1 to wtenczas ludzie kupią te gre a jak ma wyjść jakieś badziewie to szkoda czasu.

  29. @Dexter666 – odkąd pojawił się taki wynalazek jak aktywna pauza w RPG nie mam ochoty grać w turach. TOE jest jedynym RPG którego nie dałem rady przejść – tury mnie irytowały, postacie stają się wtedy pionkami szachowymi co jest nienaturalne i w moim odczuciu psuje i klimat i elementy taktyczne (nie chodzi o pole szachowe, tylko samą mechanikę i zachowanie postaci). W Fallouta grałem, ale już nie zagram drugi raz bo są lepsze gry w których tur nie ma. Większość moich znajomych też nielubi jak są tury w RPG

  30. Czasem lepiej być nerdem niż zjebem który wrzuca bez powodu na ludzi, bo nie podoba mu się czyjaś gra, zamiast poszukać takiej która się spodoba albo napisać własną.

Dodaj komentarz