Battlefield 3: Siły pancerne – przybliżona data premiery

Electronic Arts ujawniło przybliżoną datę premiery Sił pancernych - kolejnego po mającym się ukazać w tym miesiącu dodatku Walka w zwarciu DLC do Batlefielda 3. Rozrzeszenie pojawi się tuż po wakacjach.
Jak poinformowali przedstawiciele EA, Siły pancerne ukażą się we wrześniu.
Nowe DLC do Battlefielda 3 ma przynieść ze sobą nowe pojazdy i duże mapy, na których będzie można przetestować wspomniane środki transportu. Więcej powinnismy dowiedzieć się w poniedziałek na targowej konferencji EA.
Czytaj dalej
-
Nowa gra studia odpowiedzialnego za Disco Elysium na kolejnym zwiastunie. Fani...
-
Alan Wake 2 w październikowym PS Plusie Essential. To nie wszystko, co szykuje...
-
Wolverine powraca. Nowy zwiastun wyczekiwanej gry Insomniac Games
-
Michael Myers na polowaniu. Jest nowy gameplay z gradaptacji Halloween
37 odpowiedzi do “Battlefield 3: Siły pancerne – przybliżona data premiery”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie moge sie doczekac 🙂
Dopiero co kupiłem grę i mam wobec niej wielkie nadzieje :] Więc na razie nie czekam, chyba że podstawka mnie wciągnie.
nawet nie potrafią naprawić buga ze statami a chca zebym kupil jakies dlc…
Wg mnie to ten dodatek powinien wyjść jako pierwszy aby w pełni uratować tą część gry. Ja osobiście doznałem już dość sporego znużenia BFem 3 co w przypadku Bad Company 2 było nie dopomyślenia po tak krótkim czasie od premiery.
@oktawian A z czego wynikło to znużenie? Bo mam ochotę na tą grę a w BC 2 grałem. W teorii większe mapy, 64 graczy i dodanie (przywrócenie) myśliwców i leżenia powinno uatrakcyjnić rozgrywkę.
można będzie się zabawić w czterech pancernych:)
Najpierw kupić nowy PC, podstawkę, później Powrót do Karkand, Walkę w zwarciu,i w końcu siły pancerne. Uff 🙂
’Rozrzeszenie’?Ajajajaj.Łoj kampano.
http:www.youtube.com/watch?v=ayjVxUC2qDE
„ma przynieść ze sobą nowe pojazdy i duże mapy” – na tych mapach będzie można grać w TDM i SQDM czyli będą ich małe odpowiedniki jak każdej innej z podstawki o B2K. Gracze lubiący małe mapy dostają więcej bo 4 mapy + z CQ.
na ten dodatek czekam najbardziej.
Dobry, piękny BF3, bez żadnych dodatków DLC. Tak, ta gra jest wspaniała, a wydaje ją jeszcze milsze EA. <3
@Klopers znużenie wynika przede wszystkim ze słabych podstawowych map. Są czasami wielkie, PUSTE, nudne, NIEZNISZCZALNE(w BC 2 mogłeś zrównać całe osiedle domków, aż do fundamentów, tutaj albo masz niezniszczalne hangary na 3/4 mapy albo wyburzysz 1 z 4 scian i koniec). Czasami biegniesz przez 10 min przez całą PUSTĄ mapę po czym giniesz od snajpera i znów biegniesz 10 min. Mapy typu metro służą tylko do fragowania (zero rozwałki otoczenia, zero współpracy). Gdyby nie B2K to bym już wogóle nie grał w BF3
P.S. BC 2 kochałem za to, że dzięki niesamowitej integracji z otoczeniem i destrukcji nigdy nie czułem się bezpiecznie w 90% budynków. W BF3 w 75% zabudowy mam uczucie, że gram w CoD gdzie ostrzał z rakiet itp nie wywierał żadnego wrażenia na budynek i można było sobie spokojnie siedzieć. Niby w BF3 masz nowszy silnik FB 2.0 , który tak naprawdę pod względem możliwości jest gorszy od poprzednika. Jest dużo bardziej sterylny. No i w BC 2 dostawałeś co chwile nowe, darmowe i bardzo dobre mapy
Dzięki za rzetelny opis, w recenzjach zapewne nikt o tym nie pisał, hype zapewnił tak z +3 do ocen. Chyba muszę się przełamać i przetestować Armę II bo w niej jeszcze nadzieja.
Bo z BF robi się histioria podobna do MW.Pierwszy MW był genialny,ludzie w to grali latami bez znudzania (np.ja),twórcy zrobili sobie nadzieje,my też i kolejne dwie części okazały się nudne,tylko singleplayer był dobry,choć na jedynie kilka razy.Singla w CoD 4 przeszedłem około 30 razy w całości.BC2 też okazal się przełomem,BF3 miał być jeszcze lepszy-a tu prosze.Gra całkowicie straciła klimat.
Do tego te wymagania-większość musi lub chce grać na minimlanych żeby mieć wyższe FPS.Po co?Bo wprowadzili Frostbite 2 dzięki któremu można było wedle obietnicy zniszczyć WSZYSTKO.A destrukacja jest mniejsza niż w BC2 i praktycznie g**** z tego wszyło i dużo osób musi oglądać brzydoty.
Tak jak napisał kolega niżej Frostbite 2 okazał się sterylnym shitem gdzie destrukcja w porównaniu do BC 2 to skok wstecz o jakies 5 lat. Budynki które mogą się zawalić jak 95% zabudowy w BC 2, w BF 3 można policzyć na trzech pierwszych palcach jednej ręki w każdej mapie. Już nie ma tej radochy jak można było całą drużynę wroga wykończyć niszcząc podstawę domku jak w BC2. Dlatego mam cichą nadzieję, że DICE w końcu ujarzmi swoje dzieło i pokażę w pełni dopracowany silnik graficzny w Bitwach Pancernych
@oktawian Nie przesadzaj, gdzie ty 10 minut biegłeś xD. To nie ARMA gdzie jedziesz 10-15 minut pojazdem z drużyną i giniesz. Co do możliwości, to nie win silnika lecz twórców którzy olali sprawę i nie przyłożyli się do map. Zniszczenia budynków, drzew, mostów(nie ma) są nie dopracowana. BF3 efekty zniszczeń mają większą rozdzielczość ale nie fizykę. Też chciał by aby w końcu wydali mapy gdzie wszystko będzie można zrównać jak w BC2 lub więcej + przydała by się prawdziwie mocna mapa.
Widze że te dodatki mnożą się jak pantofelki… żal i skok na kasę. To się robi jak Simsy, żałosne…
Kupująć bf miałem wrażenie, że to będzie najlepszy fps jaki kiedykolwiek widziałem, teraz twierdzę, że jest to poprostu dobry fps. Gra ma koszmarne wymagania(jak na grafikę). Przy grze, ogółem bawię się dobrze, ale chyba najbardziej denerwująca(jak dla mnie) rzecz w bf, gdy ktoś cię zabjie, musisz go ogądać jak gra przez dobre 10 sekund, bez możliwości zrobienia czegokolwiek, a potem jeszcze czekasz kolejne 10 sekund aż bf łaskawie pozwoli ci wejść do gry, po czym wchodzisz i dostajesz heada od snipera…
A ja gram w Arma 2 i jedyne co mi żal to, że wydałem kase na tego BF3.
A mi podoba się tak jak jest, jak sobie przypomnę granie w BC2 (całkiem przyjemne z resztą) z większą od standardowej liczbą ticketów i walkę a la pole golfowe gdzie wszystko leżało to mnie ciarki przechodzą. Cały aspekt taktyczny ulatywał.
@Michael121 Że niby do BF3 trzeba taktyki?
@Wcogram z tym 10 min bieganiem to była lekka metafora 😉 , ale niezmienia to faktu, że na takim Caspian Border, Operation Firestorm czy Teheran Highway jak nie trafisz na pojazd to trzeba za każdym razem spory kawałek przebiec po pustym polu. Oczywiście masz racje co do silnika, Frostbite 2 ma potencjał tylko, że głęboko zakopany. Poprostu DICE myslało, że jak zrobi niezniszczalne mapy jak w CoD to zgarną kupę kasy,a tu się okazało, że po mega zniszczalnych mapach z BC 2 ludzie dostali 5 razy gorszy produkt
@oktawian czemu BC2 jest gorsze po zniszczeniach?
@szymon1944 Trudno nie przyznać ci racji, na przeciętnym serwerze jest jedna taktyka wszyscy którzy grali wiedzą jaka. Aczkolwiek jeden ogarnięty skład który potrafi się komunikować potrafi nieźle narozrabiać, i jak sądzę zdziałać więcej niż sfora lecących na huurraaa zabijaków 😉 choć nie powiem ma to swój urok ;D
@szymon1944 Wg mnie BC2 jest lepsze niz BF3. W BC2 przegrałem chyba z 270H, w BF3 mam ledwo 172H i moja wola grania słabnie. W BC2 zniszczenia były o niebo lepsze niz w BF 3 za co kocham BC2. Uwielbiałem te mapy Atacama Desert, Port Valdez, Arrica Harbor, White Pass, Valparaiso no i oczywiscie najlepsze Oasis i Havest Day gdzie można było zrównać z ziemią 90% zabudowy 🙂 . Dzieki temu każda bitwa była niepowtarzalna
@RuX A mi brakuje killcama z COD’a (ostatnie 5 sekund).|@Michael121 Trudno powiedzieć czy jeden zgrany team czy WH potrafi ładnie namieszać. Gdyby jeszcze ci wszyscy camperzy używali przycisku „Q” to było by świetnie.
W dzisiejszych czasach gry się sprzedaje na części
na części i zabrania późniejszego odsprzedania
@oktawian zgadzam się z tobą w 100%, w BC2 może i destrukcja była mniej szczegółowa, ale bardziej dopracowana. Mój gust do gier i przegrane w nią 700h czynią tą część serii (Bad Company 2) moją ulubioną 😀 Poza tym jest bardziej miodna albo raczej „była”, bo teraz prawie nikt w nią nie gra.
Zamiast wydać grę pełną to tną ją na części i sprzedają na części. Nvidia i ATI też zacierały ręce, wymagania wzrosły a graficznie stoi w miejscu, to już Crysis lepiej wygląda.
@legoingr dokładnie , BC2 zasługuje na miano najlepszej strzelanki. Pamiętam jak jeszcze grałem w Złą Kompanie 2 kiedy zapowiedziano BF3! Mowa było o całkowitej destrukcji, a na jednym z promujących filmików było widać walący sie cały wieżowiec!!! Przez chwile myślałem, że DICE faktycznie poszedł krok w przód i zobaczymy coś co niewiele się różni od rzeczywistości. NIESTETY dostaliśmy produkt, który jest krokiem lub nawet dwoma wstecz w porównaniu do BC 2 🙁
jak już mówiłem mogą mnie cmoknąć za te cyrki ze statami |http:battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/33110567/1/188257424/
i zapomnialem dodac ze admini to skonczeni debile…
Dzięki postom poniżej wiem, że to z BF3 coś jest nie tak a nie ze mną. Mam dokładnie takie same odczucia jak większość. BC2 to było coś absolutnie fantastycznego w co wsiąkłem na ponad 500godzin na przestrzeni ponad 1,5 roku. Od tej gry każde inne odrywały mnie na tydzień lub dwa ale zawsze miałem mega ochotę żeby wrócić. Też z łezką w oku wspominam walki na Arice która jest moją ulubioną mapką.|BF3 zapowiadał się pod każdym względem lepiej. Po początkowym zachwycie i 100 godzinach mialem przerwę 5 miescy…