Życie potrafi być piękne: Epic Games zatrudnia ekipę od Kingdoms of Amalur: Reckoning

W pełnym pasji wpisie na oficjalnym forum Epic Games (TUTAJ), Mike Capps, szef tego studia, ogłosił, że ekipa Big Huge Games, kreatywna cześć 38 Studios (a więc de facto twórcy Kingdoms of Amalur: Reckoning), znajdzie u niego zatrudnienie.
Capps ujawnił, że w minioną środę skontaktowali się z nim szefowie Big Huge Games, prosząc o pomoc. Jak mówi Capps, przedstawiciele studia BHG opowiedzieli mu o sytuacji w ekipie (np. o tym, że niektórzy przynoszą do pracy dodatkowe porcje jedzenia, by nakarmić tych, którzy mają kłopoty ze spłaceniem rachunków), o swoich planach utworzenia nowego studia, złożyli także propozycję rozpoczęcia prac nad jedną z marek Epic Games. W trakcie rozmowy jasne stało się jednak, że Big Huge Games nie ma zaplecza technologicznego i finansowego, by przygotować choćby prototyp nowej gry.
Capps ujawnił, że tego samego dnia w siedzibie Epic Games odbyło się spotkanie, w trakcie którego rozmawiano o tym, że firma chciałaby produkować więcej gier, co jednak nie będzie możliwe, o ile nie uda się znaleźć dużej grupy utalentowanych ludzi. Telefon z Big Huge Games trafił więc na doskonały moment i decyzję o rozpoczęciu współpracy podjęto bardzo szybko. W pierwszej kolejności część ludzi zostanie zatrudniona przy bieżących projektach, ale powstaje dla nich nowa siedziba umiejscowiona w Baltimore.
Szef Epic Games twierdzi, że do końca nie wiadomo jeszcze, czym zajmie się nowe studio (do którego zaprosił również pracowników innych firm z południowego wschodu USA, m.in. zwolnionych niedawno ludzi z Zynga East czy Zenimax Online), ciekawie brzmi jednak informacja, że to Big Huge Games wyszło z konkretną propozycją zajęcia się z jedną z marek Epica. Biorąc pod uwagę to, jaką grą jest Kingdoms of Amalur: Reckoning, wydaje się, że jedynym adekwatnym wyborem jest Infinity Blade, gra fantasy na urządzenia mobilne. Jej edycja na stacjonarne platformy mogłaby być naprawdę ciekawa.
Czytaj dalej
-
Nowa gra studia odpowiedzialnego za Disco Elysium na kolejnym zwiastunie. Fani...
-
Alan Wake 2 w październikowym PS Plusie Essential. To nie wszystko, co szykuje...
-
Wolverine powraca. Nowy zwiastun wyczekiwanej gry Insomniac Games
-
Michael Myers na polowaniu. Jest nowy gameplay z gradaptacji Halloween
9 odpowiedzi do “Życie potrafi być piękne: Epic Games zatrudnia ekipę od Kingdoms of Amalur: Reckoning”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Takie historie lubimy najbardziej – te związane z grami, pełne emocji i kontrowersji, ale ostatecznie zakończone happy endem. Studio Epic Games ogłosiło, że zamierza zatrudnić większą część ekipy pracującej nad Kingdoms of Amalur: Reckoning, stworzyć dla niej osobne studio, a następnie powierzyć prace nad jedną ze swoich marek. Infinity Blade na platformy stacjonarne?
No i dobrze, szkoda by było zmarnować taką ekipę.
Informacja super bo żal by było, że ekipa która stworzyła KoAR-a „pójdzie do piachu”. A KoAR to gra rewelacyjna. Szkoda jedynie, że kolejne autorskie projekty studia odwleką się w czasie.
Niech lepiej zrobią Rise of Nations 2 albo innego fajnego RTS’a na PC, na tym się znają.
Lepsza była niż denny i nudny skyrim|zobaczymy czy zrobią dwójeczkę i na jakim enginie bo ten ich był genialnie z optymalizowany:)
@Prometheus Są gusta i są guściki.. BHG miało to szczęście, że tym swoim bajkowym stylem graficznym trafiło w wielu fanów Fable spragnionych następnej części..
To naprawdę piękne info! 🙂 |Nie obraziłbym się też za sequel Kingdoms of Amalur: Reckoning.
Kingdoms Of Amalur 2. Tu ich właśnie widzę.
ech… jak już kiedyś wspomniałem po kilku godzinach w KoA, Skyrim wydał mi się niezwykle głęboką produkcją.|Myślę, że świat KoA naprawde mógłby być podstawą pięknego cRPG, gdyby nie: styl graficzny, projekty postaci (chodzi mi o wygląd, przede wszystkim rasy Fae, gdyby nie przedsawiono ich jako dobrotliwych elfów-ekologów z fryzurami a’la kwiaty…), oraz błędu popełnionego również przez Skyrim’a – czyli postaci, z którymi spędzamy co najwyżej 5 minut, co uniemożliwia ich polubienie.