06.06.2012
Często komentowane 16 Komentarze

E3 2012: Beyond: Two Souls – 25 minut gameplayu z nowej gry twórców Heavy Rain! [WIDEO]

E3 2012: Beyond: Two Souls – 25 minut gameplayu z nowej gry twórców Heavy Rain! [WIDEO]
Beyond: Two Souls to największa niespodzianka Sony przygotowana na tegoroczne targi E3. Do sieci trafił nakręcony kamerką i trwający 25 minut gameplay z nowej gry studia Quantic Dream, twóców Heavy Rain. To trzeba zobaczyć!

Z zaprezentowanego materiału wynika, że w Beyond: Two Souls akcję będziemy obserwować z perspektywy pierwszoosobowej, a bohaterka będzie czymś w rodzaju ducha, który płynąc – dosłownie – w powietrzu może przenikać przez ściany. Dodatkowo wyczuwa też aurę otaczajacych ją ludzi i może wpływać na ich zachowanie.

16 odpowiedzi do “E3 2012: Beyond: Two Souls – 25 minut gameplayu z nowej gry twórców Heavy Rain! [WIDEO]”

  1. Beyond: Two Souls to największa niespodzianka Sony przygotowana na tegoroczne targi E3. Do sieci trafił nakręcony kamerką i trwający 25 minut gameplay z nowej gry studia Quantic Dream, twóców Heavy Rain. To trzeba zobaczyć!

  2. i jak zwykle kuźwa nie na PC, quantic kuźwa do dziś najlepszą przygodówką w jaką grałem na PC jest farenheit gdzie wy macie serce ja sie pytam ?

  3. „akcję będziemy obserwować z perspektywy pierwszoosobowej, a bohaterka będzie czymś w rodzaju ducha, który płynąc – dosłownie – w powietrzu może przenikać przez ściany. Dodatkowo wyczuwa też aurę otaczajacych ją ludzi i może wpływać na ich zachowanie” – Nie. To nie bohaterka jest duchem, ten „duch”, czy cokolwiek to jest, to druga grywalna „postać”. Słychać nawet, że Jodie się zwraca do tej magicznej siły. Może to tytułowa „druga dusza”? Ale to na pewno NIE jest bohaterka.

  4. bart-2pl|Sony jest wydawcą… logiczne myślenie…

  5. LysyZnadNysy 6 czerwca 2012 o 11:44

    Cóż… Nie wiem jak to jest w przypadku Heavy Rain, ale to co widać na filmiku to jeden wieeeeelki QTE. Może i jest to efektowne, ale mam nadzieję że branża gier nie pójdzie zbytnio w tym kierunku bo to byłaby porażka.

  6. Znów wszystko w oparciu o strzałeczki i spusty…W Heavy Rain to była w pewnym sensie innowacja, w obecnym czasie to już jest powielanie starych, nudnych rozwiązań. Więcej tutaj oglądania niż grania, po prostu będzie to interaktywny film. Czy liczyliśmy na coś więcej? Zdecydowanie tak, ale tego raczej nie dostaniemy. Nie widzę tutaj postępu od czasu poprzedniej gry, wygląda na to, że firma stanęła w miejscu i nie wyciągnęła wniosków ze swoich błędów.

  7. Ja tu widzę wręcz regres w stosunku do Indigo Prophecy. Ale może się mylę, może to jest tylko taki fragment.

  8. @ ZdeniO – odpuść, man 🙂 to już i tak nie ma sensu. Newsy dalej takie będą…

  9. Jak dla mnie to jest tak jak napisał LysyZnadNysy. Jedno wielkie QTE. To bardziej oglądanie niż granie. Ładne, ale jednak bardziej film interaktywny niż gra.

  10. Na uchnarteda nikt zlego slowa nie powiedzial, a ta gra jest bardzo do niego podobna, jesli chodzi o sposob prowadzenia rozgrywki.

  11. drowranger – Chyba nie grałeś zbyt dużo w Uncharted. Tam QTE zdarzają się bardzo rzadko w porównaniu do tego filmiku, przez większość czasu strzela się, skrada i wspina.|Inaczej też jest prowadzona kamera – tam prawie cały czas wisi za Drakiem, na palcach jednej ręki można policzyć lokacje w których jest zablokowana.

  12. Wygląda to identycznie jak w Heavy Rain. Tylko HR miało wciągającą fabułę, bo wiadomo QTE nie wymagają szczególnego myślenia i kombinowania, jak przechodzić poszczególne etapy, a o Beyondzie mogę powiedzieć, że to dziwna gra… Czekałam na nową grę QD i tego scenarzysty, bo HR jest jedną z moich ulubionych 'gier’, ale to jakoś mnie nie zachęca.|Hm, Heavy Rain i Uncharted mają niewiele wspólnego w jakimkolwiek aspekcie, więc Beyond też.

  13. ale kozak będzie giera!!!!!!

  14. To że gra ma inny sposób prowadzenia rozgrywki to już musi oznaczać że jest złe ? W grach z Cage’a najważniejsza jest fabuła i przeżycia gracza. Won swoich bezmyślnych nawalanek puste dzieciaki.

  15. @oZo – „Won swoich bezmyślnych nawalanek puste dzieciaki.” – Taaa, za to przy serii QTE to się trzeba namyśleć…

  16. Fahrenheit było super . Quantic Dream mogło by ponownie zrobić coś na PC.

Dodaj komentarz