E3 2012: Dark Souls: Prepare to Die Edition – wersja PC z konsolowym błędem

Daisuke Uchiyama, producent Dark Souls: Prepare to Die Edition w rozmowie z Eurogamerem otwarcie przyznał, że ekipa z From Software ma problemy z przeniesieniem konsolowej gry na PC.
Jak mówi:
Mówiąc szczerze, mamy obecnie trudny okres robiąc wersję PC. A to z powodu braku doświadczenia i wiedzy o przenoszeniu gier na komputery. Najpierw myśleliśmy, że będzie to bardzo proste, ale okazało się, że wcale tak nie jest. Wciąż pracujemy nad wersją PC.
Niestety w wydaniu komputerowym nie zostanie wyeliminowany największy błąd z konsol – problemy z klatkowaniem. Jak mówi:
Odpowiedź brzmi: nie, nie zamierzamy poprawiać problemów z klatkowaniem na PC. A to dlatego, że chcemy, aby ta wersja ukazała się jak najszybciej, jest to bezpośredni port z konsol. Nie udało nam się bardziej zagłębić w kod gry, by poprawić optymalizację.
W zamian posiadacze PC-tów dostaną jednak dodatek Artorias of Abbys, który przeniesie ich o 300 lat w przeszłość, gdzie spotkają tytułowego Artoriasa – postać, o której wspomina się w podstawce. Doświadczeni gracze powinni przejść zawartość z DLC – zintegrowaną z podstawową wersją Dark Souls i aktywowaną w pewien „odrobinę skomplikowany sposób” – w około 10 godzin.
Poniżej znajdziecie jeszcze nowy gameplay z E3:
Czytaj dalej
37 odpowiedzi do “E3 2012: Dark Souls: Prepare to Die Edition – wersja PC z konsolowym błędem”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dark Souls to pierwszy projekt studia From Software tworzony na PC. W jednym z wywiadów firma przyznała, że nie ma doświadczenia w robieniu gier na komputery. Dodała też, że nie usunie błędów technicznych znanych z konsol.
Oni tak na serio?…
I to jest dodatek – 10 godzin
Jak do tej pory jedyną ich wymówką do wszystkiego jest „bo nie znamy się na PC”, teraz jeszcze „bo się nam nie chce” :/ Grałem u kolegi na PS3 i te problemy z klatkowaniem są serio poważne i utrudniają grę i tak w już ciężkiej lokacji (Blighttown, masakra lagi + nawigacja 😛 ) i paru innych miejscach. Cieszyłem się jak dzieciak, teraz zastanawiam się czy kupie 🙁
Co do newsa jeszcze „W zamian posiadacze PC-tów dostaną jednak dodatek Artorias of Abbys” na konsole przecież też będzie 😛
Dobrze, że się chociaż przyznali, a nie jak co poniektórzy mówią, że będzie ok, a wcale tak nie jest.
Propsy za szczerość, aczkolwiek plany kupienia tej gry właśnie zmieniły się u mnie na „może, jeśli recenzenci i gracze orzekną, iż da się w to grać w miarę komfortowo”. W innym przypadku to chyba tylko w letniej promocji za 2,49 euro.
Hmm|”jest to bezpośredni port z konsol.”|Czyli optymalizacja będzie leżeć i kwiczeć a na dodatek zjazdy i spadki fps z konsoli jeszcze dodane do PC…|Nie dziękuje.
Tylko niech później nie pieprzą, że nie opłaca się robić portów na PC i jest to nie opłacalny rynek skoro chcą wypuścić [beeep] i nie chce im się nic poprawiać. Śmiechu warte.
Respekt…
Cóż, mogli port w takim razie zlecić jakiemuś zewnętrznemu studio ewentualnie poprosić wydawcę o odpowiednich ludzi.
Wiecie, mi też się nie podoba ta wizja, ale ludzie zauważcie, że wszystko kosztuje grubą kasę od wydawcy, FS na pewno nie dostało wiele na przeniesienie gry, w końcu gdyby nie petycja, to DS by w ogóle na peceta nie wyszło!
Przynajmniej mówią prawdę, a nie kit wciskają.
A Artorias of Abyss będzie też na konsole?
DLC będzie na konsole. PC dostanie je razem z grą a na konsolach będzie płatne.
Przynajmniej kupujący wiedzą na co się piszą.
No nieee…a miało być tak pięknie. Ciekawe czy chociaż sterowanie będzie do klawiatury i myszy przystosowane, czy też wraz z grą zaopatrzyć się będzie trzeba w pada ;(. Niby popieram że należy się plus za szczerość, ale jakoś to rozczarowania nie łagodzi. Ode mnie dwa minusy za „lecenie sobie w kulki”
Może przynajmniej jakieś patche oficjalne lub fanowskie coś zdziałają…
Wolałbym nie mieć tego DLC tylko optymalizację dobrą. Pogram na PS3. ;]
„nie, nie zamierzamy poprawiać problemów z klatkowaniem na PC. A to dlatego, że chcemy, aby ta wersja ukazała się jak najszybciej” – looool, co za żenada, pełen 'profesjonalizm’, szybko szybko, oby szybciej, co z tego że będzie niedorobione. co za strzał w kolano z tą wypowiedzą. kogo obchodzi że chccą szybciej, my chcemy produkt DOPRACOWANY a nie jakąś niedorobioną betę. szkoda. schrzanili, a miało być tak pieknie..
To trzeba było od razu mówić, że wydamy to w stylu byle się sprzedało a nie zawodzić teraz oczekiwania fanów. Niepoważne podejście i duże rozczarowanie – gruba wtopa.
Dobrze ze mowia o tym, a nie kazdy mial niespodziake jak zobaczyl GTA 4 na PC. Odczekam troche i zobacze czy fani cos wymysla, jak nie to zastanowie sie na konsolwym DLC. Przeciewko takiemu DLC nie mam nic przeciwko, widac ze nie bylo wyciete tylko po to zeby na tym zarobic pozniej, tylko jako ciekawy minidodatek co calosci. Mantykore pamietam z artbooka, widac ze musieli sie spieszyc i czesc wyciac, teraz po roku dokonczyli robote i z swietnej gry bedzie jeszcze lepsza.
Brak szacunku do własnej produkcji i (przyszłych) fanów? Przynajmniej na to wygląda.
„Najpierw myśleliśmy, że będzie to bardzo proste, ale okazało się, że wcale tak jest.” Wspaniale napisany tekst…
Oni też są ograniczeni czasowo przez kontrakty, to nie jest tak, że mogą robić grę tak długo jak im się podoba. Fani chcieli grę – oni dostali pozwolenie na jej zrobienie, i pewien wyznaczony nie przez nich okres czasu. |Do tego to klatkowanie wcale nie jest aż takie tragiczne.
jeśli ten gameplay jest z PC to niestety ale sterowanie nadaj jest na pada 🙁
Poczekamy, zobaczymy. Może nie będzie tak źle.
e tam, to klatkowanie nigdy nie przeszkodziło mi w rozgrywce i pojawiało się tylko w kilku mniej ważnych miejscach.
To nie mogli zlecić zrobienia portu jakiejś bardziej obcykanej firmie? A myślałem, że teraz wszyscy korzystają z podwykonawców.
jeśli nie chce im się poprawić błędów to ja dziękuję. A gadanie o tym, że przenoszenie gry na pc bez doświadczenia jest trudne, zupełnie bez sensu. Nie wiem czy im chodzi tylko o parcie na zielone ? Nie wierzę.
„Nie udało nam się bardziej zagłębić w kod gry, by poprawić optymalizację.”|Dziękuje nie kupuje mówmy STOP WERSJĄ BETA W DNIU PREMIERY|Czyste partactwo moich pieniędzy nie dostaną ;]
No nic mam nadzieję że tanie się to co zwykle, gdzie producent dał ciała tam graczy pośle i po premierze wyjdzie jakiś community patch 😛 Gra z must buy spadła do poczekamy zobaczymy.
Rozwalają mnie tacy ludzie, zero szacunku dla klienta i jeszcze liczą na kokosy po czymś takim…
Hah! Pajace…
To ja wolałbym poczekać dłużej i mieć dobry port z konsoli z poprawionymi oczywistymi błędami, a nie świadome wciskanie shitu.
@CasualKiller|STOP kaleczeniu języka polskiego! Czy naprawdę podstawy języka polskiego są takie trudne?!
Chciałem kupić. Teraz zdecydowałem, że ściągnę ;p JAK BÓG KUBIE TAK KUBA BOGU!