E3 2012: Criterion Games: „Need for Speed: Most Wanted to połączenie najlepszych elementów z Burnouta i Hot Pursuita”

W wywiadzie dla VideoGamera Matt Webster, producent Need for Speed: Most Wanted wyjaśnił, że gra będzie posiadała elementy znane z poprzednich gier Criterion Games. Jak mówi:
Wszystko co wiemy o grach wyścigowych z otwartym światem po prostu ze sobą łączymy. Wszystkie najlepsze elementy z Burnouta i Hot Pursuit sumujemy ze sobą. Need for Speed: Most Wanted jest tym, czym powinna być produkcja z otwartym światem. W Hot Pursuit były piękne samochody i epickie wyścigi, ale gra nie była do końca tym, co chcieliśmy osiągnąć. Tym razem jest inaczej. Wszystko, co wcześniej zrobiliśmy, jest w tej grze.
Problem w tym, że słowa te można interpretować dwojako – a) to będzie najlepsza gra Criterion Games, b) to będzie odgrzewany kotlet, bo wszyscy czekają na nowe konsole i niczego nowego nie mają już do zaproponowania. Która interpretacja wydaje się wam właściwsza?
Czytaj dalej
69 odpowiedzi do “E3 2012: Criterion Games: „Need for Speed: Most Wanted to połączenie najlepszych elementów z Burnouta i Hot Pursuita””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gra na pewno będzie dobra, ale zapewne odgrzewana. Ale i tak w następnym NFS napiszą, że ten Most Wanted to nie było do końca to co miało być. I tak w kółko, Forza Horizon pewnie będzie lepsza. Może niech następny NFS zaoferuje coś zbliżonego do Gran Turismo, czy właśnie Forzy, bo tego typu wyścigów na PC brak. No chyba, że w kolejce do mikrofalówki czeka jeszcze zbyt plastikowy, jak dla mnie Underground i Carbon?
A na screenie nie mogło przecież zabraknąć loga Criterion. Co nie?
Lepiej Rockstar(tak jak napisalem wczesnie) zabralby sie do roboty i zrobil nowego Midnight Club. Nie co ludzie uwazaja „kultowego” w takim NFS MW. Glupia jak but z lewej nogi fabule? kartonowo-wannowy model jazdy? pfff. „Kultowy” moze by Ridge Racer, Sega Rally, pierwsze dwie czesci Gran Turismo, ale nie NFS MW. Gra na takim samym poziomie co filmy z rodzju Fast and Furious 😉
@007gregor Ale pierwsza gra by wyszła po 10 latach 😀
A ja się wyłamę, i powiem, że mi się bardzo podobało demko z E3. Hot Pursuit od Criteriona uważam za najlepszą od wielu lat edycję NFS, a tu widzę zmiany jedynie na lepsze. Tuning też mi do szczęścia nie jest potrzebny, ważne, aby był satysfakcjonujący, emocjonujący gameplay, żeby można było poczuć tą moc Lambo i innych cacek, póki co wygląda to jak dla mnie na prawdę dobrze.
@PrimeroVorianAtreides trollom i hejterom mówimy nie, więc skończ już z tymi inwektywami
Czekam za nowym NFS’em bo już dawno nie było porządnych wyścigów z rozwalaniem przeciwników (no może Split/Second)
Jeżeli ten nowy Most Wanted bedzie miał to wszystko co było w poprzednim i dodadzą rozwalanie przeciwników to super, ale jeśli zrobią połączenie burnout’s z hot pursuit’em a nie bedzie tam elementów ze starego MW to ja od razu dziękuje za tą grę. Bo myśląc o MW od razu przychodzą mi na myśl piękne kobiety i tuningowane samochody(wygląd i silnik, a nie tylko kolor).No i oczywiście spodziewam sie ciekawej fabuły, a może nawet kontynuacji poprzedniego MW:)
Seria Need for Speed dla mnie już dawno umarła i potrzebuje nadzwyczajnego producenta żeby odżyć.
Napewno nie mam zamiaru tego kupować, z tego co widziałem to prócz kolorów nie da sie tuningować aut co jest dla mnie nie dopuszczalne…. i zdecydowanie bardziej prawdziwy jest wariant b..
Bawią się w półśrodki. Trzeba było połączyć The Run z Undercover – 5 FPSów, nachalne skrypty i miasto wielkości Kłaja.|A ja głupi myślałem że to będzie choć 'dobre’.
Krótko i na temat – NFS MW był dla mnie najlepszym NFS w historii. Co do panów z Criterion – Burnout Paradise był zaje…, NFS HP w ich wykonaniu miażdżył – jeden z najlepszych NFS w historii – mam do nich pełne zaufanie wiem że wszystko będzie w porządku i dostaniemy świetną zręcznościową ścigałę z policjantami.
Skąd wy macie informacje, że nie będzie tuningu? To że na gamplay’u z E3 nie było widać auta po tuningu to nie znaczy, że go nie będzie. Wydaje mi się, że Criterion ma na uwadze za co gracze cenią sobie pierwszego MW. A tak na marginesie jak już co niektórzy wspominają inne tytuły – jak ja bym chciał żeby ktoś odkupił licencje i zrobił drugiego SPLIT SECOND genialna arcadowa ścigałka te emocje no i split screen do dzś z bratem pogrywamy we dwóch zrzucajac se na łeb tony złomu 😛
„Wszystkie najlepsze elementy z Burnouta i Hot Pursuit sumujemy ze sobą.” No a gdzie najlepsze elementy z NfS: MW? Tak jak zaufanie do Criterion mam (Burnout i NfS HP były genialne), tak zastanawiam się czy to będzie na pewno „nowy super hiper wypasiony Need for Speed Most Wanted 2”, czy też „tylko” „kolejna super samochodówka”.
@luczador – Bo ani HP ani Burnout tuningu nie miały, przynajmniej z tego co pamiętam.
To że Burnout czy NFS HP nie miał tuningu to nie znaczy że MW2 go nie będzie miał. Pamiętajmy że tamte 2 tytuły miały inną filozofię gry. W żadnym Burnoucie ani żadnym NFS HP nie było tuningu.
No to czemu nowe MW ma być na nich oparte? Nic do HP i Burnouta nie mam, ale do MW trochę im brakuje. A jak studio zamiast powiedzieć otwarcie „robimy nowego MW, takiego jak stary, tylko lepszego i większego” zaczyna mówić coś o czerpaniu z innych tytułów to coś jest nie tak.
Dla mnie Nfs martwy jest od 2005 roku od carbona… ale myślałem że nazwa do czegoś zobowiązuje i wydadzą godnego następcę, toteż zajrzałem tutaj i ostro się przejechałem. Mam nadzieję że kiedyś poprzestanę zagrywać w „stare” NFS a zainteresuję się tymi „nowymi”.
To że mówią, że wezmą to co najlepsze z serii Burnout czy NFS HP to nie znaczy, że nie wezmą pod uwagę filozofii NFS MW. Ja to rozumiem w ten sposób: z serii Burnout zaczerpną doświadczenie w budowaniu otwartego miasta i powiedzmy efekt prędkości może nawet system zniszczeń a z NFS HP wezmą np. pościgi policji, piękne plenery itp. To nie przeczy, żeby wykorzystać to doświadczenie przy pracach nad NFS MW2. Za dużo sobie dopowiadacie do ich wypowiedzi. To że czegoś nie powiedzieli to nie znaczy że tego nie ma