18.06.2012
Często komentowane 16 Komentarze

Call of Duty: Black Ops II – serwery dedykowane w wersji PC potwierdzone

Call of Duty: Black Ops II – serwery dedykowane w wersji PC potwierdzone
Bardzo dobra wiadomość dla PC-towych fanów CoD-a. Przedstawiciele Treyarchu ostatecznie potwierdzili, że Call of Duty: Black Ops II w wersji na komputery doczeka się serwerów dedykowanych.

Taką informację przekazał za pośrednictwem Twittera Cesar Stastny, dyrektor technologiczny w Treyarch.

Jak pisze:

Potwierdzone: rankingowe serwery dedykowane pojawią się w Black Ops II.

Obecność tzw. „dedyków” nie była do końca pewna, choć w maju zapewniano, że ich wdrożenie jest rozważane.

16 odpowiedzi do “Call of Duty: Black Ops II – serwery dedykowane w wersji PC potwierdzone”

  1. Bardzo dobra wiadomość dla PC-towych fanów CoD-a. Przedstawiciele Treyarchu ostatecznie potwierdzili, że Call of Duty: Black Ops II w wersji na komputery doczeka się serwerów dedykowanych.

  2. łał

  3. łał 2

  4. łał 3… Ktoś to w ogóle kupi?

  5. O co chodzi z tymi całymi dedykami? Któryś raz z rzędu o nich słyszę, a że nie gram w multi to nie wiem, tylko tak prostym językiem proszę…

  6. I co z tego jak pewnie i tak żeby zdobywać lvl i robić wyzwania trzeba będzie grać przez MatchMaking….

  7. Jasne ,że tak hamburgery/nooby/casuale z USA i Ci co jarają się wielkimi zmianami które mogło być z nowym „światem gry” w formie moda/DLC/aktualizacji |Wystarczył mi gameplay z E3 niby fajnie odrzutowcem polatamy,mechy tylko skala terenu była tak mała|,że wrażenie miałem jakby ten odrzutowiec cały czas latał na wysokości barków bohaterów|Do tego mechy…które są rozmiarów bohaterów lub ciut większe|Do tego grafika….czysty archaizm któremu nie pomogą zapowiadane przez twórców DirectX 11 features:)

  8. @Xaron:|Przecież pisze jak wół „rankingowe” dedykowane serwery, w MW 3 są nierankingowe. W BO 2 matchmakingu nie będzie, tylko dedyki.

  9. Xaron, dedyki będą prawdopodobnie w takim samym wydaniu jak w BO1, nie jak w MW3

  10. Zacznijmy od tego że to juz nie jest COD tak ze ja fanem niejestem tego co to ma wyjsc za gów.o. A dedyki powinny byc w MW2 juz a ne teraz.

  11. Niesamowite! Jaka nowość! Cóż za świeży i nowatorski pomysł.

  12. I znowu masa serwerów, w których zabronią graczom używania niektórych perków i broni, cała masa serwerów typu Nuketown 24/7 fast exp itd.|Odjazd…|Ja tam wolę serwery jak w MW3 i znerfiony gl.

  13. @rumbur Są to serwery które m.in mają zabezpieczenia przed oszustami oraz nie musimy polegać na hoscie tak jak w MW2&MW3 tak był host i robiło się co tylko można czyt. oszuści oraz inne nooby |@thomas9626 I bardzo dobrze wole takie rozwiązanie niż tak jak jest w MW3 nooby biegają z FMG9 akimbo i się cieszą że umieją grać….

  14. Czytając tak wasze komentarze trochę mnie głowa boli. Mówicie że każda część to „copy/paste” więc podajcie mi chociaż kilka przykładów w czym one są podobne. Przecież jest cała masa zmian inna fabuła, klimat, świat w przyszłości i wiele więcej nowych i ciekawych rzeczy.

  15. Nie wiem, czemu mam się rajcować tym, co jest oczywiste. Skoro w pierwszej części BO były dedyki, to w dwójce też być powinny. Nie będzie zmiany hosta, bo obecny zrobił ragequita, twórcy serwerów sami będą łatali niedociągnięcia twórców w balansie („kicked xyz for Ballistic Knife Melee/Granade Launcher/China Lake/Masterkey is not allowed!”).

  16. Dedykowane serwery zamiast Elite?|@iQuared: Ten sam wyglad gry (mimo ze inne czasy, to i tak widac, ze to ciagle ta sama gra; podobnie byla z grami na Unreal Engine 3, gdzie w niektorych przypadkach czuc, ze mimo ze to inne gry, a jednak wygladaja tak samo), klimat i zarys fabuly jest wciaz ten sam (bohaterska ameryka ratuje swiat). A jak na gre w przyszlosci, to strzasznie czuc jednak terazniejszoscia (szkoda, ze nie dali XXII wieku i karabinow laserowych, to bylaby zmiana – ale to wymaga fantazji).

Dodaj komentarz