Survarium: Pierwsze screeny z „duchowego następcy S.T.A.L.K.E.R.-a” i dev diary [WIDEO]
![Survarium: Pierwsze screeny z „duchowego następcy S.T.A.L.K.E.R.-a” i dev diary [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/87e34c37-ce51-4aac-8f22-1c95dbb7da45.jpeg)
Założone przez byłych pracowników GSC Game World studio Vostok Games udostępniło garść sreenów ze swojej pierwszej produkcji, czyli Survarium – opartej na modelu F2P gry, która ma być duchowym następcą S.T.A.L.K.E.R.-a. Dostaliśmy też nowy film „Z pamiętnika developera”, na którym twórcy opowiadają o swoim dziele.
Nowe obrazki znajdziecie standardowo w naszej GALERII.
Poniżej natomiast możecie obejrzeć nowy film „Z pamiętnika developera”, na którym twórcy Survarium opowiadają o fabule gry, jej klimacie, postaciach i trybach rozgrywki.
A na koniec jeszcze poprzedni film, opublikowany już jakiś czas temu:
Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “Survarium: Pierwsze screeny z „duchowego następcy S.T.A.L.K.E.R.-a” i dev diary [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Założone przez byłych pracowników GSC Game World studio Vostok Games udostępniło garść sreenów ze swojej pierwszej produkcji, czyli Survarium – opartej na modelu F2P gry, która ma być duchowym następcą S.T.A.L.K.E.R.-a. Dostaliśmy też nowy film „Z pamiętnika developera”, na którym twórcy opowiadają o swoim dziele.
na screenach czuć ducha stalkera.
Nie czuć.
Jakoś nie czuje tego duchowego następcy. Stalker był niesamowity dzięki samotnym podróżom w głąb zony a tutaj będą udzie, co zópełnie zmieni klimat. Może się mylę, ale i tak wolałbym typowy single player.
Panowie z GSC (teraz Vostok Games) mimo ponad 10 lat produkcji gier nadal nie potrafią zrobić nowych, lepszych modeli drzew. Przecież to niczym się nie różni od tego, co widzieliśmy już w 2001 r… oczywiście mówię tylko o roślinności.
@gumisiwo – Nigdy w żadnym Stalkerze nie byłeś sam, zawsze ci towarzyszyło promieniowanie, bandyci, wrogie frakcje i zmutowana fauna. Chętnie wrócę do tego świata choćby w innej produkcji, tak patrząc na screeny myślę, że do tych miejscówek nie można się przyczepić, wciąż czekam na więcej info.
Btw. Piotruś, ile ty jeszcze znajdziesz tych „duchowych następców S.T.A.L.K.E.R.a”? Najpierw jakiś plastikowy mod do Crysisa, a teraz MMO.
@JARNOLD- Tak, promieniwanie bardzo ładnie opalało ci skórę, Bandyci chodzili za tobą i często częstowali cię ołowiem nawet kiedy odmawiałeś, a mutanty z chęcią pozowały do sweet-foci, którą umieszczałeś na fejsie.
Zrobiliby lepiej stalkera mmo, takiego z prawdziwego zdarzenia, z ogromną zoną…
Ja chce stalkera 🙁
BUhahahahaahaha STALKER MMO !!?
A mi się tam bardzo podoba ;] Stalker pod inną nazwą. Zawsze chciałem z kumplami połazić we 2 po zono-podobnej strefie 😀
Lokacje prezentują się bardzo klimatycznie, ale skoro ma być to F2P boję się że w tym wszystkim zatraci się niepowtarzalny klimat apokalipsy.|Po prostu są takie serie których nie mogę sobie wyobrazić jako MMO, przykładowo Elder Scrolls wspaniałe uniwersum o potencjale godnym najlepszego fantasy sprowadzone do roli bezsensownej sieczki, ponadto obecność dużej ilości graczy niszczy klimat, ponieważ świat Tamirel jest bardzo wyidealizowany i hordy „graczy” rzucających mięsem i „tekstami” byłyby katastrofą.
A właśnie że stalker miałby potencjał jako mmo..tyle że to mmo musiałoby być odpowiednio zrobione. Oczywiście że nie mogłoby być np po pińćset osób w jednym miejscu. Musiałoby być sporo kanałów, serwerów, czy czegośtam jeszcze. Ja nie wiem, po prostu jakoś sprytnie zrobione. Żeby móc razem przemierzać zonę, walczyć w np ugrupowaniach czy coś…po prostu coś czego do tej pory nie było w multiplayeru wszystkich stalkerów..powiedzmy taki olbrzymi co-op
Właśnie to jest największy problem, jak to zrobić by dobrze działało?|Ograniczenia ilościowe są obowiązkowe, chyba że twórcy zmienią miejsce akcji na jakiś ogromny obszar, ważne będzie też odpowiednie zaprojektowanie interakcji między graczami coby uniknąć problemów.|Chociaż z drugiej strony wizja graczy formujących bandycką frakcję i reszty która jednoczy się by z nimi walczyć jest bardzo intrygująca. Projekt ryzykowny, ale kto wie może będzie nawet rewolucyjny, cóż może jednak nie jest to zły pomysł.
Musiałby być|1) Wielki świat|2) wiele różnych miejsc rozpoczynających przygodę|3) coś do roboty|4) wojny frakcji bardzo fajna sprawa na PvP by była|5) fabuła + tajemnica|6) instancje pokroju X18|7) i ewentualnie serwery z limitami osob
Ano..trudne to by było jak cholera do zrobienia..ale jednak takie coś miałoby szansę na stanie się hitem 🙂 …no cóż, może ktoś, kiedyś i jakoś da radę stworzyć i uruchomić taki projekt 🙂
@blaadee @KafarPL|W zasadzie to wystarczyłoby żeby pod względem technicznym S.T.A.L.K.E.R. MMO było zbudowane na podobnej zasadzie jak pierwsze Guild Wars. Obozy jako miejsca spotkań i reszta świata to już oddzielne instancje
Wtedy… Grałbym ;3
Fenomenu Stalkera nie potrafią zrozumieć kraje zachodnie, więc wątpię by w te produkcję grało więcej niż 4 mln graczy a dziennie koło 40tyś, więc raczej nie ma co się palić na jakieś limity graczy, chyba, że mapy będą maciupkie. Tu chodzi o klimat, którym wręcz wylewał się z monitora przy wszystkich Stalkerach, a który jest totalnie obcy na zachodzie, oni nie mieli tam katastrofy nuklearnej przez co nie rozumieją działania tych wszystkich frakcji i samej zony.
Broni białej nie będzie? Podziękował…
Nic już nie będzie takie jak STALKER…
Ja też nie rozumiem fenomenu Stalkera bo nie znoszę post apo 😀 Ale ogólnie to grałem, wykonanie porządne więc nie dziwię się tym którzy grę lubią. Myślę że mocny zastrzyk graczy będzie z Rosji, podobnie było z World of Tanks dzięki czemu gra w końcu przeniosła się na sporą ilość komputerów z zachodu.
DayZ ma potencjał na zastąpienie STALKERA
hm.. połączenie niepokoju z the Stalker z katastrofą Metro 2033 , na większa skalę niz w pierwszym Stalkerze ? ..mniam