Halo 4: Tryb Forge powstaje u twórców „Diablo na Xboksa”

Gry z serii Halo tak się rozrastają, że do ich ukończenia potrzeba więcej, niż jednego studia. Na imprezie Rooster Teeth Expo, organizowanej przez zespół "machinimatorów" znany przede wszystkim z serii filmów Red vs. Blue, ujawniono, że tryb Forge w Halo 4 powstaje w innym studiu niż podstawowa gra.
Nad trybem Forge w Halo 4 pracuje studio Certain Affinity, którego ostatnim projektem była gra Crimson Alliance, czyli „Diablo na Xboksa” (wcześniej zaś pracowali nad mapkami do trybów sieciowych wcześniejszych gier z serii Halo).
W sieci pojawił się zapis prezentacji roboczej wersji tego trybu (będącego tak naprawdę rozbudowanym edytorem poziomów/narzędziem do kreacji machinim), który możecie zobaczyć poniżej:
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Halo 4: Tryb Forge powstaje u twórców „Diablo na Xboksa””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gry z serii Halo tak się rozrastają, że do ich ukończenia potrzeba więcej, niż jednego studia. Na imprezie Rooster Teeth Expo, organizowanej przez zespół „machinimatorów” znany przede wszystkim z serii filmów Red vs. Blue, ujawniono, że tryb Forge w Halo 4 powstaje w innym studiu niż podstawowa gra.
Tytuł newsa „…Diablo na Xboksa”. Myślałem, że ktoś Diablo na Xboxa robi :/ , ale to pewnie tylko ja.
Kto ten głupi tytuł wymyślił?
@123pawel, moze sie wysil, i podaj jakis argument, dlaczego jest glupi, co mózgu ?
@appeal|Bo co ? ? ? Myślisz że Crimson Alliance, to „Diablo na Xboksa” ? ? ?
*@konio52|Sorry za pomylke 123pawel
Czy jakbym zaczął spamować pod durnym nagłówkiem, to ja dostałbym osta, czy autor 😀 ? W każdym razie LAWL, a TERA to taki Metin na PC… Aha, no rzeczywiście.
A ja myslałem że to Piotras taki dowcipny, hohoho. Zarciki na poziomie gimnazjum hyhyhy hohoho hehehe huhuhu
konio52|Jesteś typem użytkownika który albo czyta tylko tytuły newsów, albo czyta newsy i ani słowa z nich nie rozumie. Przeczytaj tytuł newsa a potem powoli i zrozumiale cały news, i może zrozumiesz bez-mózgu.