rek
12.07.2012
Często komentowane 45 Komentarze

Hitman Rozgrzeszenie: 17 minut na Ulicach Nadziei [WIDEO]

Hitman Rozgrzeszenie: 17 minut na Ulicach Nadziei [WIDEO]
IO Interactive udostępniło właśnie 17-minutowy gameplay z Hitman Rozgrzeszenie z komentarzem odautorskim w tle. Jest to zapis rozgrywki z fragmentu gry prezentowanego na targach E3 i trwa tak krótko, bo - jak stwierdzili twórcy - trzeba znać poziom od A do Z, żeby być w stanie go tak szybko przejść. Nie martwcie się więc, że zrobicie całą produkcję w trzy godziny.

17 minut z Hitman Rozgrzeszenie:

45 odpowiedzi do “Hitman Rozgrzeszenie: 17 minut na Ulicach Nadziei [WIDEO]”

  1. IO Interactive udostępniło właśnie 17-minutowy gameplay z Hitman Rozgrzeszenie z komentarzem odautorskim w tle. Jest to zapis rozgrywki z fragmentu gry prezentowanego na targach E3 i trwa tak krótko, bo – jak stwierdzili twórcy – trzeba znać poziom od A do Z, żeby być w stanie go tak szybko przejść. Nie martwcie się więc, że zrobicie całą produkcję w trzy godziny.

  2. „Nie martwcie się więc, że zrobicie całą produkcję w trzy godziny.” Robią ten gameplay po ty by gracze jednak poznali tę mapę ;P Ale nawet jeżeli chodzi tu o poznanie mapy to niewiele daje, bo trzeba jeszcze skumać ścieżki którymi chodzi ochrona, jak jej zachowania. Hitman przechodzi obok ochroniarza a ten mimo to go nie zauważa? Skradanie daje automatyczna niewykrywalność?

  3. z wylaczonymi pomocami, planowanie tych zabojstw i ich pomyslne wykonanie moze byc osom.

  4. Gdzie on ma krawat?!

  5. To pierwszy gameplay tego tytułu, który dał mi nadzieję, że gra może nie będzie totalną porażką. Kombinowanie w stylu Blood Money mnie satysfakcjonuje, widać też, że ktoś posiedział porządnie nad mechaniką gry, bo niektóre nowe pomysły są nawet-nawet. Oczywiście to wszystko nie przysłania moich objekcji co do zmiany kompozytora (wielkie BU!) i aktora podkładającego głos Hitmanowi (ubergigantyczne BU!). Niemniej gameplay może być zabawny.

  6. A co to? Pan 47 ma jakieś wszczepy rodem z Deusa, że tak se wszystko może podświetlać? Co to za badziew? ;/

  7. @Weird0 – na szczęście ten idiotyzm jest opcjonalny, nie dali się zwariować do końca CoDyzacją branży…

  8. On używa Mocy. Do otwierania drzwi. No ludzie

  9. Poza tym mógłby poczekać, aż ofiara skończy gadać przez telefon, a nie zabijać w środku rozmowy… btw, że też rozmówcy po drugiej stronie nie dziwi nagłe przerwanie rozmowy i dźwięki duszonego ziomka… może się czepiam no ale ale aleeee…

  10. Zobaczcie sobie 14:16, czy to jest jakiś program przyrodniczy?

  11. Aha i jeszcze jedno, jest materiał przygotowany po polsku http:www.youtube.com/watch?v=szOYjJeHVyw&feature=plcp (wystarczy kliknąć cc) nie wiem czemu Berlin tu wrzuca film przygotowany dla stanów zjednoczonych.

  12. Ostatnia scena miażdży 😀 Bez tych super mocy i podpowiedzi to będzie stary dobry Hitman.

  13. zapomnianyprince 12 lipca 2012 o 17:07

    Świetne!

  14. Ja tam nic do nowego Hitmana nie mam. Odrobinę więcej filmowości mu nie zaszkodzi. Powiem szczerze, że czasem brakowało mi czegoś w stylu tego Point Shootingu (np. ostatnia misja w Contracts). Oczywiście zaraz dostanę zapewne hejtem od PRAWDZIWYCH FANÓW HITMANA.

  15. Gdzie są rękawiczki i krawat, ja się pytam?!

  16. DarkShadow55 12 lipca 2012 o 18:21

    Będzie ciekawie.

  17. @TheJokerGT Nie dostaniesz ode mnie hejtem, ale ostatnia misje w contracts przy dbrych umiejetnosciach strzeleckich mozna bylo przejsc na rambo bez pomocy, natomist z kombinowaniem bez ani jednego zabojstwa czy ogluszenia. Ogolnie taki point shooting czy mark n execute sa ok w grach akcji,ale zupelnie niepotrzebnie sa implementowane do skradanek (np niszczy to serie SC). Zgadzam sie z przedmowcami,z wylaczonymi abjerami to ebdzie stary dobry hitman,ufff jestem spokojny 🙂

  18. LOL trochę dużo tych komentarzy. 😀

  19. jak dla mnie znów się rozczaruje jakimś gniotem

  20. gniot i tyle

  21. Kurcze zapowiada się naprawdę fajna gierka . Hitmany mam wszystkie i uważam, że gdyby nic nie zmienili w rozgrywce to poco wydawać nową grę ? Wystarczylo by od czasu do czasu wydać pakiet z misjami. Na 100% zakupię.

  22. Siarczyslaw 12 lipca 2012 o 23:57

    Dlaczego zawsze pokazują wszystko na gównianej konsoli a nie PC, jeśli gra będzie portem to będzie wielkie rozczarowanie i kompromitacja, graficznie nie powala, mała interakcja z otoczeniem, szkoda szkoda znowu marnują potencjał świetnej serii zobaczymy co z tego wyjdzie

  23. PietroPierre 13 lipca 2012 o 01:08

    Graficznie jest idealnie, te kolory! Jeśli tak mogą wyglądać gry na obecna generacje, to nie widzę wielu powodów, dla których następna ma się ukazać w tym, czy następnym roku. Zastanawiam się, czego co poniektórzy wymagają od oprawy graficznej – fotorealizmu? Z grafiką w grach jest jak z malarstwem – fotorealizm świadczy o warsztacie i umiejętnościach (silniku czy mocy bebechów sprzętu), ale prawdziwy kunszt i miód dla oka kryje się właśnie w pewnej malarskości, plamie, klimacie i kolorystce.

  24. PietroPierre 13 lipca 2012 o 01:18

    Media (w tym i gry) mają przedstawiać świat, pewną historie oczami i odczuciami twórcy, a nie wiernie kalkować rzeczywistość. Poziom wizualny tego hitmana jak najbardziej mnie zadowala, bo gra jest po prostu bardzo ładna, a lokacja cholernie klimatyczna. Czego chcieć więcej? Jeśli szukacie imitacji rzeczywistości, to przestańcie, bo ta prawdziwa znajduje się tuż za naskórkiem i rogówką oka.

  25. @zhpzhp|Spokojnie dotarło za pierwszym razem 🙂 . Wszystko co napisałeś to jak najbardziej prawda, jednak nie ukryjesz, że w takich sytuacjach nawet zwykły „bullet time” podniósłby „epickość” całej akcji. Nie miałem na myśli gry w stylu rambo, a jedynie samo „wyjście z pokoju” w sposób bardziej filmowy (jak grałeś to zapewne wiesz o co chodzi). Co do reszty masz stuprocentową rację.

  26. No i czuje się zawiedziony, to już kolejna misja w której brakuje starego dobrego Hitmana i nikt teraz mi nie wciśnie kitu że to początkowa misja i tak ma być… Dla mnie to wygląda jak Hitman: Splinter Cell, gdzie ta „dostojność” Hitmana gdzie przebrani przechodziliśmy między przeciwnikami, teraz po raz kolejny widać jakąś skradankę z chowaniem się za regałem itd, nie podoba mi się to zdecydowanie, Hitman został wyprany z tego co w Hitmanie było najciekawsze.

  27. O grafice itd nie wspominam bo raz że nie jest to najważniejsze a dwa że jeszcze może się zmienić, chociaż muszę powiedzieć że postawienie truposza w szafie wygląda co najmniej dziwnie… Tak swoją drogą, czemu chowamy trupa w szafie a bohater nie zamyka drzwi do końca?

  28. 07:30 – jaki jest sens nie zabijania kolesia poprzez złamanie karku, jesli pozniej i tak musimy go zrzucic z barierki na szyje 😛 bez sensu.

  29. @Pupcio – Agent 47 nie zabił tego kolesia, tylko go „uśpił”. Zrzucił go przez barierkę i następnie wysadził zbiornik paliwa aby wyglądało to jak wypadek. Zginął przez wybuch zbiornika, nie przez uduszenia czy wbiciu noża w szyję. Z oczu innych osób wyglądać to będzie jak po prostu wielki pech i tyle, a co za tym idzie więcej punktów (lub też kasy) na koniec misji.

  30. Grafika przemiodna ,rozgrywka też ,według mnie będzie to jeden z najmocniejszych kandydatów na grę roku 😉

  31. @PietroPierre|Świetny komentarz pokazujący dokładnie co myślę o tych narzekaczach „ale to nierealistyczne” ;D Gry mogą symulować rzeczywistość w pewnym stopniu ale one powstały dla zabawy! Mają dawać fun, nic więcej, chyba że sięgamy po prawdziwą symulację.

  32. hitman zaczynający bez krawatu to dla fana świętokradztwo. Mapa na duży plus. Bullet time czyni grę banalną ale jest tak boski że sam będę go używał… Największy jednak fail, że lenny nie zauważył w lustrze zarzynanego policjanta ;/

  33. hm „bardzo dużo efekciarstwa” nis normalnego cywilizowanego mordowania jako przystało na zwyczajnego agenta kowalskiego z „wywiadu”.

  34. JerichoHorn 13 lipca 2012 o 10:10

    Powinni to nazwać „Hitman – morderca cywili” Trochę mi to GTA przypomina, patrząc na scenki i fakt, że nikt nie dziwi się, że ktoś sobie niewzruszenie maszeruje z miejsca tragedii.|Graficznie ładnie, ale widać, że trochę tego nie przemyśleli. Skradanka jak z [beeep] trąba – mógłby chociaż głowę lekko odwracać, gdy za nim stoi tłum ludzi a on jest na otwartej przestrzeni…

  35. zapomnianyprince 13 lipca 2012 o 10:56

    A tam narzekacie dla samego faktu narzekania. Gra się prezentuje miodnie, skradanka pełną gębą. A POINT SHOOTING I INSTYNKT BĘDZIE OPCJONALNY, więc nie ma na co narzekać. Za osłonami też się nie musicie kryć, więc nie wiem co wam się w tym nie podoba…

  36. NegativeCoil 13 lipca 2012 o 13:03

    To może być dobra gra – ale czy będzie to dobry Hitman to juz zupełnie inna sprawa…

  37. zapomnianyprince 13 lipca 2012 o 13:27

    To będzie [beeep]ista gra i [beeep] hitman!

  38. Nie jestem fanem pomocy w stylu widzenia przez sciany ale tworcy mowia ze takie bajery mozna wylaczyc. Na poczatku prezentacja troche kijowa ale pozniej widac ze jednak to bedzie klasyczny Hitman (tak dlugo jak sobie te pomoce wylacze). Szkoda tylko ze AI nie widzi jak 47 spokojnie chodzi kiedy wkolo wszystko eksploduje, fajnie byloby gdyby 47 mieszal sie z uciekajacym tlumem. Co do bullet time, niby efekciarski ale pasuje do stylu szybkiego zabojcy ala Leon. Ktos zauwazyl slaby fps i tekstury na Xboxie?

  39. Konradzinski 13 lipca 2012 o 18:20

    Grafika jest sredniawa, ale klimatyczna, fajnie wygladaja lokacje. Niestety sama rozgrywka jest kompletnie nierealistyczna – przemykanie sie tuz za plecami NPC’ow, zabicie srubokretem policjanta mierzacego z broni, przemykanie sie obok policjantow biegnacych do wybuchu, etc. Tego typu akcje przypominaja tandetny film.

  40. Woodstock666 13 lipca 2012 o 20:30

    Zawsze wkurzają mnie takie małe niedoróbki, jak pojawiająca się znikąd w ręku broń (w starszym Blood Money wyciągał chociaż sprzęt zza pazuchy…

  41. Woodstock666 13 lipca 2012 o 20:35

    i wydaje mi się, że ten policjant rozłożył ręce i czekał na dźgnięcie….

  42. Widzieliście te psy 😀

  43. zapomnianyprince 14 lipca 2012 o 10:52

    @Kamil1999 – Tak widzieliśmy te psy, jednak jesteśmy na tyle normalni że nie podniecamy się grzmocącymi się psinami. |Widać że poczucie humoru ludzi z IO wciąż jest takie samo 😉

  44. zapomnianyprince 14 lipca 2012 o 10:54

    Co do takich detali jak opisał Konradziński i Woodstock – to dopiero beta, gra jest jeszcze szlifowana.

  45. Pieski, pieski, będzie możliwość romansowania jak w ME3, |A tak serio serio to gra będzie [beeep]iąszcza.

Dodaj komentarz