The War Z: Nowe zombie-MMO ? profesjonalny konkurent dla DayZ

Prace nad The War Z ruszyły już w zeszłym roku, ale jak w wywiadzie dla serwisu IGN, który jako pierwszy przyniósł informacje na temat tej gry, mówi jej producent Siergiej Titow, pojawienie się moda DayZ znacznie je przyśpieszyło (bo twórcy otrzymali potwierdzenie, że jest zainteresowanie tego rodzaju grą), a także wpłynęło na ostateczny kształt ich dzieła (zrezygnowano m.in. z ograniczeń wirtualnego świata, pozwalając graczom wędrować po całym jego obszarze).
Akcja The War Z toczyć się ma w świecie pięć lat po wybuchu epidemii zombie. Pierwsza mapa/obszar, o rozmiarach między 200 a 400 kilometrów kwadratowych nosić będzie nazwę Colorado, będzie inspirowana wyglądem prawdziwego amerykańskiego stanu o tej nazwie, a dopiero po premierze gry pojawić się mają kolejne mapy, też inspirowane faktycznymi lokacjami, dystrybuowane za darmo (sama gra będzie jednorazowo płatna, w cenie ok. 30 dolarów). Twórcy nie mówią jeszcze wiele o mechanizmach rozgrywki, zapowiadają jedynie, że mają w głowach kilka ciekawych, unikatowych pomysłów, a jednym z nich ma być system przekazywania sobie przez graczy różnego rodzaju podpowiedzi, zostawianych w świecie gry (w specjalnych „kryjówkach”, które będą również miejscem handlu czy uzupełniania zapasów). Inni uczestnicy rozgrywki (każdy serwer będzie w stanie pomieścić 250 z nich) mogą jednak również okazać się zagrożeniem – a celem rozgrywki jest po prostu przetrwanie jak najdłużej. Na pewno pojawią się dwa poziomy trudności – Normalny i Hardkorowy – przy czym w przypadku zabawy na tym drugim śmierć będzie ostateczna. Gracze będą mogli wybierać spośród kilku klas postaci, a potem rozwijać ich unikatowe umiejętności.
Ambitne plany Arktos Entertainment zakładają, że The War Z ukaże się jeszcze w tym roku, obecnie trwają testy wersji alfa, a do fazy beta dopuszczeni mają zostać gracze (można się na nie zapisać już teraz na oficjalnej stronie gry – TUTAJ).
Co prawda materiałów związanych z The War Z jest jak na razie na lekarstwo (są screeny – GALERIA), ale dobrą wskazówką, co do jakości finalnego produktu może być zwiastun poprzedniej produkcji Arktos Entertainment – gry The War Inc., na bazie której powstaje The War Z.
Czytaj dalej
30 odpowiedzi do “The War Z: Nowe zombie-MMO ? profesjonalny konkurent dla DayZ”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mało znane firmy Hammerpoint Interactive (wydawca) i Arktos Entertainment (developer) zapowiedziały grę The War Z – MMO osadzone w świecie po epidemii zombie, które może bezpośrednio konkurować z modem DayZ, a nawet z naszym rodzimym Dead Island.
Okej, kiedy zobaczyłem temat, to faktycznie troszkę się ucieszyłem, ale jak zobaczyłem że grę robią ci sami ludzie co The War Inc. to cóż, już zbieram pieniądze, ale na wiązankę pogrzebową nie dla zombie a dla tej gry ^^
Po materiale video widać, że żadna to konkurencja dla DayZ
cóż zwiastun przypomina mi zwykłe darmowe strzelanki natomiast obrazki pokazują że może być z tego coś niezłego. Zapisałem się do testów więc może się uda pograć ;D
A co to ma w ogóle wspólnego z DayZ!? To bardziej przypomina CoDa/MoHa/Bfa.|Gracz który będzie chciał realizmu i satysfakcji z coopa zagra w DayZ. A każdy kto będzie chciał emocji i wybuchów zagra w Battlefielda.
Day Z to klimat, a nie zwykła strzelanka. Tak klimatyczną grę jak DayZ ciężko będzie pobić. Przypominam, że to dopiero TESTY.
Ej ! Przeczytajcie uważnie ! Wrzucili ten trailer tu po to żeby pokazazc na jakim silniku będzie działac…
„zwiastun poprzedniej produkcji Arktos Entertainment – gry The War Inc., na bazie której powstaje The War Z. ” ehh… Przeczytajcie najpierw a nie komentujecie. To zwiastun poprzedniej gry…
Nie no te 4 screeny nawet fajnie wyszły 😉
Jeżeli lokacje/widoki z trailera przypominają komuś colorado to gz ;)Gra może być fajna szczególnie że nie każdemu chce się wydawać kasę na arme 2 i dodatki po to aby grac w moda do niej
Coś mi mówi, że emocji dayz ten twór, na bazie niemal arcadowego fpsa nie wywoła.
Dla mnie takie gry to strzał w dziesiątkę, jednakże DayZ jest zbyt niedopracowane i zbyt wolno się rozwija żebym miał ochotę w to grać. Oby tu była broń biała. To jest podstawa w grach o zombi, broń palna powinna być rzadsza, mniej efektywna i bardziej ryzykowna w użyciu. Większa interakcja ze światem. | Screeny wyglądają super, czymam kciuki.
Dla mnie grą, która może konkurować z DayZ jest Survior – Forgotten World.
Haha dla mnie pojedynek z DayZ wygrywa już Project Zomboid. Tylko czekać na co-opa czy multiplayera.
DayZ to wciąż wersja beta czy tam nawet alpha to po pierwsze, po drugie większość osób narzekających na ten mod po prostu go nie ogarnia i tyle….Podstawkę army mamy za free a dodatek to kwestia 50-60 zł….być może mod się powoli rozwija a nie zapominajmy że zobaczymy go w nowej Armie…
Day Z to symulator przetrwania w czasie apokalipsy zombie a nie gra akcji jakimiś efektownymi wybuchami i strzelaninami
Widać, że czytanie ze zrozumieniem to dla niektórych utrapienie. Jak już ktoś powtarzał to nie jest trailer The War Z 🙂
Przecież Arma2 z DayZ to nadal jest symulator i prawie każdym aspekcie a to wyżej to jest gra akcji. Jeżeli będzie na takim silniku jak na filmiku to Arma ją pobije pod względem graficznym. Podejrzewam że tą produkcje kupią ludzie którzy grają w CoD/BF/CS i Arma 2 z DayZ jest dla nich za trudna…
A od kiedy to grafika jest najważniejsza w grze? Jeżeli moja postać składa się co najmniej z 50 kwadratów to jest dobrze. Najważniejsza jest grywalność. A po Dayz widać ze jest zainteresowanie symulatorem apokalipsy zombi, a nie l4d z masą wybuchów. Nie martwcie się oni też tam to wiedzą. (oby) xD
@Kofeina to wyżej to nie jest ten konkurent dla DayZ,czytanie ze zrozumieniem się kłania!|” ale dobrą wskazówką, co do jakości finalnego produktu może być zwiastun poprzedniej produkcji Arktos Entertainment”.|Trailer ma pokazać jak graficznie może wyglądać ta gra z zombie…
Po DayZ, gry z zombiakami już nie będą takie same…
Człowieku jeśli chcesz skomentować The War Z po obejrzeniu filmiki nie czytając opisu – lepiej sobie daruj … czytając opis widzę że twórcy mocno się inspirują DayZ.
A ja mam takie pytanie: co było pierwsze z takim pomysłem i kto od kogo czerpie pomysły? DayZ od War Z czy na odwrót? bo nawet przebranie gostka ze screena jest podobne do tego od DayZ. Jest w stanie ktoś odpowiedzieć? Byłbym wdzięczny.
Co to za tekstu w ogóle „może bezpośrednio konkurować z modem DayZ, a NAWET z naszym rodzimym Dead Island” . Przeca Dead Island to bardzo przeciętna produkcja w porównaniu do DayZ 😉
Day Z tak naprawdę też jest mocno przeciętną, niedorobioną „”produkcją””. Dead Island wyprzedza go pod wieloma względami, nawet mimo tego, że sam był mało odkrywczą grą.|Pacuszek – najpierw rozpocząto produkcję nad The War Z, potem pojawił się Day Z, a za nim część zmian w War Z (ponoć dodano tryb z Permadeath pod inspiracją sukcesem Day Z).
@SkywalkerPL|Gratuluje Ci Twojej wypowiedźi…Zauważ że DayŻ to nie jest oddzielna produkcja tylko mod który jest cały czas łatany więc o co halo? oczekujesz od niego full optymalizacji i pełnej sprawnej działalności?. Twoje porównanie Dead Island to DayZ pasuje jak pięść do nosa… DI nie jest survivalem tylko fpsem z zombie nastawionym na walke bronią białą z praktycznie zerowym realizmem a DayZ..wiadomo. War Z moze i „było wczesniej” ale sie ociagali i dopiero jak wyczuli kase to ruszyli du*ska do roboty
@SkywalkerPL – dodaj, że DayZ nie jest nawet w stanie Bety… lecz Alphy ;P
Grałem w to war inc i powiem tyle jęsli to rzeczywiście ten sam silnik i studio to szykujcie ludzie portfele :/ , potrafią niexle wyciagać kase a jesli chodzi o silnik to widoczi może i ładne (woda na przykład wyglada prześlicznie) ale twarye wygladają tak okropnie że nic tylko płakac a ciała po zastrzeleniu lataja jakby w nie ktos z RPG strzelił =.=
Powiem wam ciekawostkę: WarZ nie powstawało od kilku lat. To kłamstwo. RhinoCrunch (http:www.youtube.com/watch?v=FXKu5lV69V8) dostał e-maila od jednego z starych pracowników Arktos Entertainment, w którym pisze że WYRWALI ludzi którz pracowili przy War Inc. wsadzili ich do pracy nad WarZ i stworzyli nową firmę: Hammerpoint Interactive. Nie miałbym im nic za złe, tylko to że EWIDENTNIE ŻERUJĄ NA DAYZ! W wywiadzie dla PC-gamera mówią że gra powstaje od 2 lat. W ciągu tych „2 lat” 0 gameplayu, skiny z PS-a..
a w wymaganiach podają tylko ilośc ramu i wersję shadera.