Dishonored: Uciekać też można ciekawie [WIDEO]
![Dishonored: Uciekać też można ciekawie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c7a92b61-31dd-48d7-afc1-f5050fe02b51.jpeg)
Nowy film z Dishonored prezentuje trzy sposoby uciekania z miejsca akcji, kiedy akcja staje się zbyt... wybaczcie, nie mam pomysłu na jakieś błyskotliwe powtórzenie, które by was rozbawiło. W każdym razie: zobaczcie sami w jaki sposób zniknąć wrogom z oczu niekoniecznie podkulając przy tym ogon.
Jak uciekać w Dishonored:
Czytaj dalej
36 odpowiedzi do “Dishonored: Uciekać też można ciekawie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nowy film z Dishonored prezentuje trzy sposoby uciekania z miejsca akcji, kiedy akcja staje się zbyt… wybaczcie, nie mam pomysłu na jakieś błyskotliwe powtórzenie, które by was rozbawiło. W każdym razie: zobaczcie sami w jaki sposób zniknąć wrogom z oczu niekoniecznie podkulając przy tym ogon.
Zapowiada się całkiem ciekawa gierka!!! Mam tylko nadzieję, że będzie dość zróżnicowana, aby po dłuższym czasie nie przynudzać.
grałbym
Byłem zainteresowany tą grą ale po tym filmiku jakoś mi się ona odwidziała.
Może się skusze, ale do października jeszcze daleko.
Zajarałem się jak elektrownia Turów
bardzo ciekawe, gdyby odpuścili z tą mocą i ciut przepakowaniem bohatera można by zrobić bardzo realistyczną grę coś jak skyrim ale bez smoków i w czasach nam bliższych XVIII Wieku…
Jaram się tą grą totalnie. Bez wątpienia będzie to hit. Czekam z pianą na mordzie ;D
Ani to mirror’s edge, ani asasyn, ani bioshock. Nie wiem co z tego wyjdzie.
Jedna z oczekiwanych gier przeze mnie w tym roku ale kilka rzeczy już mi się nie podoba… Bohater jest przepakowany, zbyt łatwo można się przedrzeć przez wrogów, ma zbyt wiele mocy dostępnych na raz… Mam nadzieję, że tylko na potrzeby prezentacji wszystkie zostały odblokowane. |Druga sprawa to silnik gry, wygląda na ten sam co w Skyrim – przestarzały. Kiepskie tekstury, mechanika jaką znam zbyt dobrze mając na koncie ponad 100h w Skyrim
@Damix92 to na pewno zostało zrobione na potrzeby prezentacji, jak się przyjrzysz to nawet zauważysz włączony godmode. A co do silnika to kwestia gustu – mnie tam nie przeszkadza.A ja się jaram jak piec hutniczy, dla mnie to będzie hit, a jeżeli będzie można przejść grę dwa razy tą samą postacią (tj rozwiniętą na maksa) to już w ogóle cud, miód i Nic’Nacsy…
Fajne, nawet bardzo tylko grafika trochę niewyraźna…
Mi się gra podoba, ale bez tych dziwacznych super mocy.
Bieganie jest oldschoolowe w złym sensie, za mały ruch rękoma, lewa łapa często bezwładna jak u jakiegoś kaleki. Mamy XXI wiek panowie, więcej inwencji.
@warfare5 Ja wiem! Dishonored…
Regeneracja życia jak w CoD. Duży minus.
@Prometheus z tym Half Life 3 to dałeś do myślenia ;/ Cholera, apteczki to część grywalności 🙁
hmm ciekawe jakie będą wymagania i czy ruszy na moim piecu
Wiem, że grafika to nie wszystko, ale ta gra wygląda paskudnie. Tak o niej głośno, twórcy pewnie też mają nie małe pieniądze na tworzenie tej gry, a tu taki bubel graficzny. Oby grywalnością nadrabiała bo w oczy kuje
Przez te supermoce gra wygląda na zbyt prostą. Trochę jak Assassins Creed na wspomagaczach. Serio, jeden cios i każdy wróg leży? Niech lepiej pokażą, w jaki sposób można tu NIE uciec…
@kacprzak1991|Nie wiem o co ci chodzi z grafiką, według mnie wygląda ładnie i ma swój styl (no po za tym jaskrawo żółtym podświetleniem obiektów), po zdjęciu złoto-czarnej filtru z DE:HR grafika była na podobnym poziomie…|Jak dla mnie to taki seampunkowy Dark Messiah co bardzo mnie cieszy ^^
Ta gra jest za łatwa. Poza tym styl graficzny okropny. Po trailerze spodziewałem się ciężkiego steampanku, a widzę Team Fortres. Twórcom gry się coś chyba pomyliło.
Ah w końcu jakiś świeży tytuł. Kupię dla samego faktu wpadnięcia na jakiś nowy sposób rozgrywki. Tęsknie za latami 2003-2006 kiedy to twórcy przescigali się w wymyślaniu nowatorskich produkcji, a nie odcinali kupony 🙂
Te nieograniczone skoki zbyt mocno ułatwiają ucieczkę, wgl. zbyt proste to wszystko, nawet jeśli to na potrzeby prezentacji. To już bez god mode nie da się nagrywać?
@Wcogram: w prezentacji podczas targów E3 wyraźnie było widać, że nie będzie regeneracji, tylko apteczki.|@Sveniu, @olo18: twórcy mówili, że zapasy (amunicja, apteczki, mana) będą dość ograniczone, więc kombinowanie będzie konieczne. A co do zabijania jednym ciosem: czy kontra w AC nie działała podobnie? Większość walk wygrywałem metodą blok-kontra, bez ani jednego „zwykłego” ciosu.
@Kicusiek – po ilu levelach jesteś, że wiesz, że za łatwa? Nieźle, tak przed premierą dorwać, musisz mieć znajomości!
Patent z wyrzucaniem gościa do kosza jest bardzo fajny,prawie zacząłem się ślinić ;]
Tutaj się z Quetz-em zgadzam. A nie oceniaj książki po okładce w tym momencie gry po trailerze, a żeby dostać grę dwa-trzy miesiące ( premiera w Październiku jak kojarzę ) TO to byłby wyzczyn :]
Po obejrzeniu trailera muszę stwierdzić, że jest trochę jak Minecraft na creativ, latanie ( żeby zabić potrzeba więcej razy uderzyć ) no mówię dla mnie to Minecraft wcielony !!!
wam ten minecraft mózg najwyraźniej wyżarł skoro wszędzie go widzicie
Postanowiłem podejść do tego filmiku naprawdę na różne sposoby. Obejrzałem go i nie wiem jakim cudem można porównać Dishonored do Minecrafta. Serio. Nie wiem, jak macie jakiś taki towar co robi takie rzeczy no to fajnie… ciekawi mnie tylko jakby zadziałał na Lego Star Wars. Porównanie Dishonored do Minecrafta ma się tak jak porównać ten tytuł do Duke Nukem 3D. No co? Przecież tu i tu mamy widok z pierwszej osoby? Podobne? No pewnie… jak Minecraft… też. 🙂 P.S. Skąd bierzecie ten towar? 😛 😀 😀
To jedna z tych gier które mają świetny klimat i wyglądają super i maechanikę gry mają z najwyższej półki ale jakoś mnie nie ruszają nie wiem czemu ale z jakiegoś powodu nie czuję zainteresowania mimo powyższych zalet może dlatego że po Bioshocku jakoś zraziłem się do tych „mocy” a ta gra jest bardzo Biochock-owa.
Im mniej filmikow o grze tym wiekszy hype (vide skyrim). Proporcjonalnie: z kazdym nowym filmikiem coraz wieksza krytyka ze cos jest albo czegos nie ma. a ja i tak kupie!
Ta gra wcale nie musi być za prosta. Może być tak jak w niektórych nowych grach, że na początku gry, na samym początku, postać ma wszystkie super moce, a potem je tracić, aż do końca gry, stopniowo je odzyskując 😉
A mi się niesamowicie kojarzy z Thief’ami. Ja zawsze załatwiałem po cichu wszystkich strażników(o ile było to możliwe), ale można też było się przekradać, widok z pierwszej osoby, nawet podobny klimat.
System walki bardzo przypomina ten z Dark Messiaha.