rek
31.07.2012
11 Komentarze

The Secret World: Unleashed – pierwsza aktualizacja i informacje o obchodach „miesięcznicy”

The Secret World: Unleashed – pierwsza aktualizacja i informacje o obchodach „miesięcznicy”
Funcom udostępnił pierwszą poważną aktualizację do The Secret World. Patch o nazwie Unleashed (określany, jako „pierwszy numer”) przynosi ze sobą m.in. nowe misje i rynek, na którym gracze mogą handlować przedmiotami. Ujawniono też nowe informacje o planowanych na weekend obchodach pierwszej „miesięcznicy”.

Łatka Unleashed przynosi ze sobą siedem nowych misji, które czekają na graczy The Secret World. Ponadto dwa podziemia – The AnkhHell Fallen – otrzymały nowy poziom trudności Nightmare. W ramach aktualizacji pojawił się też międzywymiarowy rynek, na którym użytkownicy mogą handlować i wymieniać się swoimi przedmiotami. A to nie wszystko – patch wprowadza również szereg innych, pomniejszych usprawnień.

Funcom ujawnił również nowe szczegóły dotyczące obchodów pierwszej „miesięcznicy” istnienia The Secret World. Na graczy czeka 30 specjalnych zadań do wykonania, a także sztuczne ognie. Użytkownicy otrzymają również wirtualne t-shirty oraz 1200 bonusowych monet do wydania w dostępnym z poziomu sieciówki sklepie. Dodatkowo na przygotowanym z myślą o weekendowych obchodach rankingu prezentowana będzie setka graczy, którzy najlepiej radzą sobie z rozwiązywaniem misji.

Najważniejsze jednak – o czym już pisaliśmy – że przez najbliższy weekend rozgrywka w The Secret World będzie darmowa, dzięki czemu każdy będzie mógł przetestować grę.

11 odpowiedzi do “The Secret World: Unleashed – pierwsza aktualizacja i informacje o obchodach „miesięcznicy””

  1. Funcom udostępnił pierwszą poważna aktualizację do The Secret World. Pierwszy patch o nazwie Unleashed (określany, jako „pierwszy numer”) przynosi ze sobą m.in. nowe misje i rynek, na którym gracze mogą handlować przedmiotami. Ujawniono też nowe informacje o planowanych na weekend obchodach pierwszej „miesięcznicy”.

  2. Zawsze zaczyna się tak samo. Kolejna ekipa nie wyciągnęła wniosków z zachowania rynku MMO. Wróżę F2P w ciągu 6ciu miesięcy.

  3. Ja tam w ogóle nie kumam popularności takich gier – przecież w większości z nich robi się to samo, zmieniają się postacie i otoczenie, ale mechanika gry pozostaje podobna. Za wolno się rozwija ten gatunek, jest skąpy w innowacje a możliwości przecież mamy tak dużo – to przykre.

  4. CheshireCat 31 lipca 2012 o 18:45

    A ja nie rozumiem jak można było zrobić grę mmorpg (z naciskiem na m) wymagająca win 7 i 8 GB ramu do grania szybszego niż 10 fps przy najniższych ustawieniach. Mam nadzieje że geniusze za to odpowiedzialni wylecieli już z roboty z hukiem i nigdy więcej tworzeniem gier się nie będą zajmować… A sam ten potworek – R.I.P.

  5. http:pl.twitch.tv/chocapicc rozmowy o guild wars 2 gramy w bet mmorpg i wiele innych, za chwile konkurs, do wygrania tytuły steam

  6. Należy zauważyć dokąd to wszystko zmierza. Kiedyś były f2p (silkroad, tibia, metain i tona innych), które utrzymywały się z mikropłatności, oraz p2p (wow, lotro, lineage), które po prostu utrzymywały się z abonamentu. W tej chwili nie ma gry p2p bez mikropłatności (dzisiaj dostałem maila od trion (twórcy rifta), iż mogę nabyć niesamowitego wierzchowca w świetnej cenie 9.99€…). „1200 bonusowych monet do wydania w dostępnym z poziomu sieciówki sklepie” tutaj widzę, że jest tak samo.

  7. @Fanatik. Nie powiesz mi chyba, że swtor, gw2 czy rift, nie są innowacyjne ;d

  8. HalnyDrinkers 31 lipca 2012 o 21:00

    Teraz tylko czekać na F2P 😀

  9. tor jest innowacyjny ? w którym miejscu ? po jednej z prezentacji jakiegoś raidu 10 osobowego stwierdziłem że ta gra to kpina. COmbat ressy, uciekanie przed atakiem bossa, global cooldown, hp/mana, podział tank/dps/heal. ToR to w tej kwesti czysta zżynka z WoW.

  10. age, yyy rozumiem, ze nie gral? wybacz ale zjadlem zeby na pierwszym wowie… i jakos ciezko mi sobie go porownac z tsw ktory bardzo mi sie spodobal. szkoda tylko ze cena wysoka… ale jak tylko bede mial wiecej czasu to z pewnoscia zatopie sie glebiej. narazie czekam na koniec tygodnia by znowu sie troche pobawic.

  11. a i w tsw niema ustalonego podzialu na tank dps heal(pozatym to nie wymysl wowa, a wow do innowacyjnych tez nie nalezy)

Dodaj komentarz