F1 2012: Formuła dla nowicjuszy – twórcy o nowościach dla początkujących i nie tylko. Plus: data premiery [WIDEO]
![F1 2012: Formuła dla nowicjuszy – twórcy o nowościach dla początkujących i nie tylko. Plus: data premiery [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c6e4536c-b2a0-42ff-8ff4-6f1c99c488ad.jpeg)
Najważniejsze – F1 2012 ukaże się 21 września w Wielkiej Brytanii, a więc zapewne takze w Europie.
Young Driver Test to tryb, który w F1 2012 pełni rolę samouczka. Początkujący gracze wyniosą więc z niego wiele porad i wskazówek, które posłużą we właściwej rozgrywce. Inną nowością w grze są Hot Laps – filmy opatrzone komentarzem byłego kierowcy F1 Anthony’ego Davidsona prezentujące trasę danych torów.
Względem poprzedniej odsłony, w grze usprawnione zostanie sterowanie bolidami, pojawi się też opcja cofnięcia czasu w przypadku zaliczenia kraksy lub przeprowadzenia złego manewru (tzw. flashbacki). Liczyć ma się też strategia, a więc m.in. umiejętne zaplanowanie zjazdów do boksów na wymianę ogumienia. O wszystkim opowiadają developerzy na poniższym filmie:
Czytaj dalej
-
Twórcy Elden Ring Nightreign wkrótce naprawią irytujący błąd. FromSoftware zapowiedziało...
-
Gracze pecetowi nie są zadowoleni z działania EA Sports FC 26. EA...
-
Borderlands 4 ostro krytykowane przez Digital Foundry. „To był moment,...
-
Ghost of Yotei króluje w PlayStation Store. Gracze tłumnie rzucili...
8 odpowiedzi do “F1 2012: Formuła dla nowicjuszy – twórcy o nowościach dla początkujących i nie tylko. Plus: data premiery [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tworząc F1 2012 twórcy postawili sobie nie tylko za cel wierne odwzorowanie królowej sportów motorowych, ale także uczynienie gry przystępniejszej dla żółtodziobów. Dlatego pojawi się w niej m.in. tryb Young Driver Test uczący graczy podstaw rozgrywki. O tym i wielu innych nowościach opowiadają twórcy produkcji w filmie „Z pamiętnika developera”.
„Względem poprzedniej odsłony […] pojawi się też opcja cofnięcia czasu” No tak, tylko że to już było w poprzedniej odsłonie, reszta „nowości” też na specjalnie nowe nie wygląda.
Przystępniejsza dla nowicjuszy? Już bardziej się nie na obniżyć poziomu 😀 Na najwyższym najsłabszą ekipą finiszuję na punktowanych miejscach używając pada 🙂
Świetnie tylko że tak gra nie jest na pada tylko na kierownicę. Ale zgadzam się, że powinno być trudniej i większe opcje taktyczne w czasie wyścigu
CodeMasters miało dobra politykę, pierwsza część serii była zwykle pozbawiona wielu szczegółów, które stopniowo napływały w następnych częściach. Ostatnio dali Safet-Car. Teraz pewnie dadzą wręczenie pucharów, potem okrążenie próbne przed wyścigiem. Po to żeby zawsze powiedzieć, że to cos nowego.
@KOZAKPL no właśnie dlatego, ze to „gra na kierownicę” PLDan napisał, że wygrywa używając pada 😉
Flashbacki nowością? W takim razie czym cofałem czas w tej grze, bo już nie wiem. |Co do kierowania, ja gram w 2011 na klawiaturze (bo gra nie chce współpracować z z moim padem od PS2, co dziwne, bo GRID dobrze działał) i na średniej trudności jedynie co sprawa mi więcej kłopotów to jazda w deszczu (gaz albo do dechy albo wcale nie służy przy braku przyczepności), ale ogólnie nie jeździ się źle i nie jest to jakoś problematyczny.
A w grze brakuje mi najbardziej specjalistycznej porady na temat poszczególnych elementów toru. Niby coś tam jest w 2011, ale to taki ogólnikowy opis toru z ogólnym zarysem ustawień samochodu składających się z raptem z kilku informacji. |A no i brakuje mi tutaj jakiegoś startu kariery, bo wrzucenie młodziaka na pełny sezon do pełnowymiarowego bolidu mądre nie jest.