rek
10.08.2012
8 Komentarze

F1 2012: Formuła dla nowicjuszy – twórcy o nowościach dla początkujących i nie tylko. Plus: data premiery [WIDEO]

F1 2012: Formuła dla nowicjuszy – twórcy o nowościach dla początkujących i nie tylko. Plus: data premiery [WIDEO]
Tworząc F1 2012 twórcy postawili sobie nie tylko za cel wierne odwzorowanie królowej sportów motorowych, ale także uczynienie gry przystępniejszą dla żółtodziobów. Dlatego pojawi się w niej m.in. tryb Young Driver Test uczący graczy podstaw rozgrywki. O tym i wielu innych nowościach opowiadają twórcy produkcji w filmie „Z pamiętnika developera”. Ujawniono też dzienną datę premiery gry.

Najważniejsze – F1 2012 ukaże się 21 września w Wielkiej Brytanii, a więc zapewne takze w Europie.

Young Driver Test to tryb, który w F1 2012 pełni rolę samouczka. Początkujący gracze wyniosą więc z niego wiele porad i wskazówek, które posłużą we właściwej rozgrywce. Inną nowością w grze są Hot Laps – filmy opatrzone komentarzem byłego kierowcy F1 Anthony’ego Davidsona prezentujące trasę danych torów.

Względem poprzedniej odsłony, w grze usprawnione zostanie sterowanie bolidami, pojawi się też opcja cofnięcia czasu w przypadku zaliczenia kraksy lub przeprowadzenia złego manewru (tzw. flashbacki). Liczyć ma się też strategia, a więc m.in. umiejętne zaplanowanie zjazdów do boksów na wymianę ogumienia. O wszystkim opowiadają developerzy na poniższym filmie:

8 odpowiedzi do “F1 2012: Formuła dla nowicjuszy – twórcy o nowościach dla początkujących i nie tylko. Plus: data premiery [WIDEO]”

  1. Tworząc F1 2012 twórcy postawili sobie nie tylko za cel wierne odwzorowanie królowej sportów motorowych, ale także uczynienie gry przystępniejszej dla żółtodziobów. Dlatego pojawi się w niej m.in. tryb Young Driver Test uczący graczy podstaw rozgrywki. O tym i wielu innych nowościach opowiadają twórcy produkcji w filmie „Z pamiętnika developera”.

  2. „Względem poprzedniej odsłony […] pojawi się też opcja cofnięcia czasu” No tak, tylko że to już było w poprzedniej odsłonie, reszta „nowości” też na specjalnie nowe nie wygląda.

  3. Przystępniejsza dla nowicjuszy? Już bardziej się nie na obniżyć poziomu 😀 Na najwyższym najsłabszą ekipą finiszuję na punktowanych miejscach używając pada 🙂

  4. Świetnie tylko że tak gra nie jest na pada tylko na kierownicę. Ale zgadzam się, że powinno być trudniej i większe opcje taktyczne w czasie wyścigu

  5. CodeMasters miało dobra politykę, pierwsza część serii była zwykle pozbawiona wielu szczegółów, które stopniowo napływały w następnych częściach. Ostatnio dali Safet-Car. Teraz pewnie dadzą wręczenie pucharów, potem okrążenie próbne przed wyścigiem. Po to żeby zawsze powiedzieć, że to cos nowego.

  6. @KOZAKPL no właśnie dlatego, ze to „gra na kierownicę” PLDan napisał, że wygrywa używając pada 😉

  7. Flashbacki nowością? W takim razie czym cofałem czas w tej grze, bo już nie wiem. |Co do kierowania, ja gram w 2011 na klawiaturze (bo gra nie chce współpracować z z moim padem od PS2, co dziwne, bo GRID dobrze działał) i na średniej trudności jedynie co sprawa mi więcej kłopotów to jazda w deszczu (gaz albo do dechy albo wcale nie służy przy braku przyczepności), ale ogólnie nie jeździ się źle i nie jest to jakoś problematyczny.

  8. A w grze brakuje mi najbardziej specjalistycznej porady na temat poszczególnych elementów toru. Niby coś tam jest w 2011, ale to taki ogólnikowy opis toru z ogólnym zarysem ustawień samochodu składających się z raptem z kilku informacji. |A no i brakuje mi tutaj jakiegoś startu kariery, bo wrzucenie młodziaka na pełny sezon do pełnowymiarowego bolidu mądre nie jest.

Dodaj komentarz