NBA 2K13: Wersja X360 ze wsparciem dla Kinecta, który pozwoli przeklinać. Plus nowy gameplay [WIDEO]
![NBA 2K13: Wersja X360 ze wsparciem dla Kinecta, który pozwoli przeklinać. Plus nowy gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/e62a485d-17a4-46ad-8e7b-6a9019dffc3b.jpeg)
Nowa odsłona sztandarowej serii koszykarskiej od 2K Sports będzie obsługiwać Kinecta, oczywiście tylko w wydaniu na konsolę Microsoftu. Nie liczcie jednak na sterowanie gestami, liczyć się będzie bowiem tylko wydawanie poleceń głosem kolegom z drużyny – możemy im kazać przesunąć się na daną pozycję lub kryć gracza drużyny przeciwnej. Ciekawostką jest też możliwość… przeklinania. Musimy jednak uważać – jeśli nasze słowa na „k” (choć pewnie będzie trzeba przestawić się na „f”) usłyszy przypadkiem sędzia, zostanie odgwizdany faul. Podobna funkcja pojawi się w FIFIE 13.
Kinecta będzie można wykorzystać tylko w meczach z przeciwnikami sterowanymi przez AI. Przedstawiciele 2K Sports tłumaczą, że we wspólnej grze przy jednej konsoli kontroler miałby trudności ze zweryfikowaniem, do którego z graczy należy wychwytywany głos, zaś w multi komendy głosowe mogłyby zwiększyć lag.
Niestety NBA 2K13 w wersji na PlayStation 3 nie będzie wspierać Move’a. Aha – poniżej znajdziecie jeszcze gameplay opatrzony komentarzem twórców:
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “NBA 2K13: Wersja X360 ze wsparciem dla Kinecta, który pozwoli przeklinać. Plus nowy gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nadchodzący NBA 2K13 w wersji na Xboksa 360 doczeka się wsparcia dla kontrolera Kinect, o czym poinformowali przedstawiciele 2K Sports. Urządzenie pozwoli komunikować się z członkami drużyny sterowanymi przez AI, a także wkurzyć sędziego.
ale gameplay, prawie sama gadanina
Brak rzutu gałką? SUUUUUCKS !
@daniu: Rzut gałką będzie, po wciśnięciu triggera. Chyba, że mówisz o jumpshocie – one i tak lepiej działają pod X’em. No i jestem prawie pewien, że stary schemat sterowania będzie dostępny.
A czy zamiast na siłę promować Kinecta nie można było zastosować obsługi mikrofonu czy zwykłego headseta?
oby dodali możliwość przeklinania przez zwykły mikrofon 😀 hihi zawsze chciałem dostać technika w grze. specjalnie dla tej gry kupię pada do x360 by móc w spokoju grać na pc
Wszystko fajnie. Jedyny problem polega na tym, że gry „Better with Kinnect” u nas nie mają tej funkcji! Bo Micro$hit nie udostępnia tej funkcji w Polsce i wielu innych krajach. Polacy powinni wziąć się w końcu w garść i składać pozwy zbiorowe, za fałszywy marketing i wybrakowany produkt…
@mezu, osobiście preferuję rzucać stick’iem 😉 Nie wspomnę już o dunkach.|@Szw3d0, polecam. Gram na padzie do X360 od 2 lat, również w NBA 2k i jest to bardzo dobry wybór.
@DoMiNo1992O proszę buntownik powrócił. Czy polakom a przynajmniej niektórym nie da się wytłumaczyć, że polska nie jest aż tak wielkim rynkiem zbytu że microsoft będzie robił tak jak nam wygodniej, Poza tym nie wiem o co ci chodzi z fałszywym marketingiem i wybrakowanym produktem. Dostajesz mniej drużyn niż amerykanie?? Mniej zawodników niż niemcy?? Nie więc nie trolluj i albo ciesz się grą albo jej nie kupuj i nie siej fermentu.
Może ktoś wyjaśnić czemu nie można interpretować głosu przez headset (bez kinecta)? Marketing czy kwestia techniczna?
Marketing ale microsoft ma do tego pełne prawo. Chociaż nadal liczę że zostanie to jakoś wprowadzone w edycji pc 😀
Koszykówka dla tych mniej dbających o wagę …
Szw3d0 – coś ci nie pasuje? Polska jest zbyt małym rynkiem by udostępnić komendy chociażby po angielsku!? Nie rozśmieszaj mnie. I tak, dostaje wybrakowany produkt, bo nie mam możliwości skorzystania z komend głosowych tak jak amerykanie. A za grę i konsolę płacę tyle samo, a nawet więcej niż oni. Dlaczego konto założone na USA w polsce potrafi obsługiwać komendy głosowe a konto założone na PL już nie…? M$ robi nas w bambuko i tyle. Zapłaciłem za Kinect pełną cenę, więc chce go używać tak jak i inne narody
@Geralt10 – rozpoznawanie głosu jest integralną funkcją Kinecta. Możnaby zrobić to przez headseta, ale wtedy cały ten system twórcy gry musieliby stworzyć sami – a tak tylko ustalają interpretację tekstu przez grę.