rek
13.08.2012
11 Komentarze

Dead Island Riptide: Rozgrywka oparta na kooperacji, więcej informacji wkrótce

Dead Island Riptide: Rozgrywka oparta na kooperacji, więcej informacji wkrótce
O tajemniczym projekcie Dead Island Riptide – kontynuacji/rozszerzeniu polskiej gry z zombie – wciąż wiadomo niewiele. W trakcie trwającego GDC Europe przedstawiciele Deep Silver ujawnili jednak, że produkcja bazować ma na kooperacji.

W trakcie swojego wystąpienia Guido Eickmeyer, producent w Deep Silver stwierdził, że kluczowym elementem, który miał wpływ na sukces Dead Island, była kooperacja. Uważa nawet, że produkcja Techlandu oferuje „najbardziej ekscytujące doświadczenie co-op na rynku”. Zdają się to potwierdzać liczby – od premiery w trybie współpracy grano przez 57 miliony godzin, co przekłada się na 6500 lat.

Dlatego też nowa gra – Dead Island Riptide – zbudowana zostanie właśnie wokół kooperacji, okraszonej kilkoma nowymi opcjami i „ficzerami”. Ponoć więcej – jak obiecuje Eickmeyer – mamy dowiedzieć się jeszcze w tym miesiącu. Na gamescomie?

11 odpowiedzi do “Dead Island Riptide: Rozgrywka oparta na kooperacji, więcej informacji wkrótce”

  1. O tajemniczym projekcie Dead Island Riptide – kontynuacji/rozszerzeniu polskiej gry z zombie – wciąż wiadomo niewiele. W trakcie trwającego GDC Europe przedstawiciele Deep Silver ujawnili jednak, że produkcja bazować ma na kooperacji.

  2. Informacja na poziomie| | „W Battlefieldzie 4 będzie można strzelać”.| | Nie mówię, że źle, iż powstał taki news – to dobrze. Po prostu komentuję informację 🙂

  3. No lol, to, że większość gra w Dead Island dla coopa nie znaczy, że wszystko w nim ok.

  4. @Dravic no wiesz… twórcy mogli wpaść na pomysł walki na noże 😀

  5. @Sard|Po co noże od razu miecze świetlne 🙂

  6. mogli by dodać mody jakieś np tylko bronie typu noże tasaki jak ktoś lubi niezłą rzeźnie i z pistoletami itp 😀

  7. po 20 minutach grania na coopie wywala do pulpitu. wspaniala gra.

  8. Bardzo mi się podoba Dead Island, ale kurcze, system kolizji między graczem, a światem to jakaś porażka. Ten silnik jest jakiś taki miękki – kiedy w L4D płynnie wychodzisz z pomieszczenia, to w DI „wchodzisz” w tą ścianę/róg. Deal Island widzi mi się na Cry Engine 3, nie, nawet to nie musi być trójka, wystarczy dwójka z Crysisa. Teraz tyle tego hype’u na CE3, ale co poradzić, silnik jest piękny, te efekty oszałamiające – ten silnik się po prostu nadaje do Dead Island (w większości chodzi o roślinność)

  9. Nierzeczywisty 14 sierpnia 2012 o 07:47

    Co-op wymiatał w Dead Island, z kumplem przeszliśmy całą grę (niedługo zaczynamy od nowa) inna sprawa że gra jest dość zabugowana co czasami doprowadzało nas do szału.

  10. ostro88 – raczej syf w kompie albo słaby internet, bo mi nigdy nie wywaliło. Raczej 6500 lat grania innych ludzi również nie było motywowane uruchamianiem gry co pół godziny:)

  11. No to czekam , zobaczymy co tam stworzą , oby było mniej błędów.|Mam nadzieję , że będziecie też pamiętać o samotnych ocalałych / nie każdy gra w sieci .|Coś podobno wyjdzie na Androida , uzupełnienie tego tytułu , a może mała namiastka ?|Trzymam kciuki za projekt bo zawsze kibicuję naszym .

Dodaj komentarz