rek
21.08.2012
9 Komentarze

Special Forces: Team X – shooter z ponad setką map [WIDEO]

Special Forces: Team X – shooter z ponad setką map [WIDEO]
Zombie Studios, twórcy darmowego Blacklight: Retribution zapowiedzieli swój nowy projekt. Jest nim Special Forces: Team X – sieciowy shooter, w którym gracze decydują o wyglądzie mapy, na której toczy się rozgrywka. Jak?

W Special Forces: Team X zmierzą się ze sobą drużyny oddziałów specjalnych (maksymalnie cztery). Tym, co wyróżniać będzie grę na tle innych shooterów jest system pozwalający graczom wpływać na kształt danej mapy.

W jaki sposób? Każda lokacja zbudowana będzie ze specjalnych tzw. „płytek”, których w grze będzie w sumie dziewięć. Przed meczem użytkownicy w drodze głosowania decydują, z których elementów ma zostać złożona miejscówka, gdzie toczone będą boje. W sumie ma być dostępnych ponad 100 kombinacji.

Do tego dojdą rzeczy standardowe dla FPS-ów, czyli opcja indywidualizacji bohaterów, realistycznie odwzorowane bronie i tryby rozgrywki. Tych ostatnich będzie kilka – od klasycznego zespołowego deathmatchu, capture the flag po „nowe” Hot Zone (najpewniej zdobywanie terenu) i High Value Target (najprawdopodobniej ochrona VIP-a). Sama gra okraszona ma być komiksową grafiką.

Special Forces: Team X rozprowadzane będzie cyfrowo i ukaże się jesienią. Na razie potwierdzoną platformą jest PC, na której ma pojawić się też wsparcie dla serwerów dedykowanych. Zwiastun – poniżej:

9 odpowiedzi do “Special Forces: Team X – shooter z ponad setką map [WIDEO]”

  1. Studio Zombie, twórcy darmowego Blacklight: Retribution zapowiedzieli swój nowy projekt. Jest nim Special Forces: Team X – sieciowy shooter, w którym to gracze decydują o kształcie danej mapy.

  2. Ktoś tu się zapatrzył w Borderlands…

  3. To chyba dobrze ?? więcej gier z taką oprawą graficzną to lepiej wg. mnie . nigdy dobrych gier nie za mało a czy będzie dobra . Może i tak

  4. „realistycznie odwzorowane bronie” – To mnie rozwaliło, realistycznie odwzrorowane bronie? W grze z grafiką ala Borderlands? Hahahha

  5. Za dużo BR

  6. @Lehshara co ma grafika do odwzorowania broni. Tutaj „realistyczne odwzorowanie broni” może mieć akurat znaczenie co do ich zachowania, a nie wyglądu(kształt i pewne szczegóły będą się zgadzać co do oryginałów), przykładowo: celność, siła, odgłosy itp(jak najbardziej zbliżone, w ich możliwościach). A przecież możesz mieć gry z kreskówkową grafiką, ale zachowujące pewne prawa fizyki, zachowania itp.

  7. Zapowiada się ciekawie.

  8. Znów wyjdzie [beeep] z mikropłatnosciami za zwykłego irokeza 😛

  9. Zieeeeeew

Dodaj komentarz