Special Forces: Team X – shooter z ponad setką map [WIDEO]
![Special Forces: Team X – shooter z ponad setką map [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/07e46f75-0e15-49b0-9af7-05a5a429f1b5.jpeg)
W Special Forces: Team X zmierzą się ze sobą drużyny oddziałów specjalnych (maksymalnie cztery). Tym, co wyróżniać będzie grę na tle innych shooterów jest system pozwalający graczom wpływać na kształt danej mapy.
W jaki sposób? Każda lokacja zbudowana będzie ze specjalnych tzw. „płytek”, których w grze będzie w sumie dziewięć. Przed meczem użytkownicy w drodze głosowania decydują, z których elementów ma zostać złożona miejscówka, gdzie toczone będą boje. W sumie ma być dostępnych ponad 100 kombinacji.
Do tego dojdą rzeczy standardowe dla FPS-ów, czyli opcja indywidualizacji bohaterów, realistycznie odwzorowane bronie i tryby rozgrywki. Tych ostatnich będzie kilka – od klasycznego zespołowego deathmatchu, capture the flag po „nowe” Hot Zone (najpewniej zdobywanie terenu) i High Value Target (najprawdopodobniej ochrona VIP-a). Sama gra okraszona ma być komiksową grafiką.
Special Forces: Team X rozprowadzane będzie cyfrowo i ukaże się jesienią. Na razie potwierdzoną platformą jest PC, na której ma pojawić się też wsparcie dla serwerów dedykowanych. Zwiastun – poniżej:
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Special Forces: Team X – shooter z ponad setką map [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Studio Zombie, twórcy darmowego Blacklight: Retribution zapowiedzieli swój nowy projekt. Jest nim Special Forces: Team X – sieciowy shooter, w którym to gracze decydują o kształcie danej mapy.
Ktoś tu się zapatrzył w Borderlands…
To chyba dobrze ?? więcej gier z taką oprawą graficzną to lepiej wg. mnie . nigdy dobrych gier nie za mało a czy będzie dobra . Może i tak
„realistycznie odwzorowane bronie” – To mnie rozwaliło, realistycznie odwzrorowane bronie? W grze z grafiką ala Borderlands? Hahahha
Za dużo BR
@Lehshara co ma grafika do odwzorowania broni. Tutaj „realistyczne odwzorowanie broni” może mieć akurat znaczenie co do ich zachowania, a nie wyglądu(kształt i pewne szczegóły będą się zgadzać co do oryginałów), przykładowo: celność, siła, odgłosy itp(jak najbardziej zbliżone, w ich możliwościach). A przecież możesz mieć gry z kreskówkową grafiką, ale zachowujące pewne prawa fizyki, zachowania itp.
Zapowiada się ciekawie.
Znów wyjdzie [beeep] z mikropłatnosciami za zwykłego irokeza 😛
Zieeeeeew