The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard: Wersja PS3? „To skomplikowane”
Jak czytamy w oświadczeniu opublikowanym na łamach oficjalnego forum Bethesdy:
Skyrim jest ogromną i dynamiczną grą, która wymaga zaangażowania wielu zasobów systemowych, a wszystko staje się jeszcze bardziej skomplikowane w przypadku tak dużego dodatku, jakim jest Dawnguard. Próbowaliśmy już wielu rzeczy, ale żadna z nich nie rozwiązała problemu na tyle, by rozszerzenie działało dobrze. PS3 jest potężną konsolą i pracujemy nad tym, by dostarczyć wam zawartość, której chcecie. Dawnguard nie jest oczywiście jedynym DLC, nad którym pracujemy, tak więc problem z dodawaniem nowej zawartości staje się jeszcze bardziej złożony. Pracujemy wraz z Sony by dostarczyć posiadaczom PS3 wspomniany dodatek. Żałujemy, że nie możemy udzielić wam wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. Rozumiemy waszą frustrację.
Obecność Dawnguarda oraz kolejnych dodatków na PS3 stoi więc pod znakiem zapytania. Przypomnijmy, że pierwsze rozszerzenie do Skyrima ukazało się na Xboksie 360 w czerwcu, zaś wersja PC pojawiła się na początku sierpnia. Kolejne DLC – Heartfire – posiadacze konsoli Microsoftu dostaną już za tydzień.

Dawnguard – pierwsze rozszerzenie do The Elder Scrolls V: Skyrim – wciąż nie pojawił się na PlayStation 3, choć już wkrótce na Xboksie 360 pojawi się drugie DLC. W oficjalnym oświadczeniu przedstawiciele Bethesdy podkreślili, że wciąż pracują nad przeniesieniem dodatku na PS3, ale to nie jest proste. Z ich słów wynika, że może się to nigdy nie udać.
A news o dacie premiery nowego God of War 😀 ?
Aronek128J – to news bardzo stary, jeśli przejrzysz newsy o nowym God of War zauważysz, że data była ujawniona w trakcie E3. 😉
6 lat od premiery a robienie gier na PS3 wciąż jest skomplikowane…
Jeżeli Beth współpracuje z Sony i nadal są problemy z wprowadzeniem DLC to może powinno (Sony) pomyśleć aby w następnej generacji PS ułatwić tworzenie gier na ich platformę. |KOnsolowy znawca i obrońca znów działa 😀
@Aargh – swieta racja!
Po tych paru miesiącach problemów jakie miałem ze Skyrimem na PS3 już nie chce żadnego DLC, bo znowu wszystko się sypnie i trzeba będzie czekać na info od jakiegoś nieudolnego PR menagera Bethesdy. 6 lat nauki w diabły.
Dlatego SKYRIM mam na PC, chociaż i tak mnie to denerwuje bo również posiadam PS3 ;/
Shit tier developer – przez 7 lat nie nauczyć się sprzętu i nie rozgryźć tego gdzie jest granica jego możliwości. To zadziwiające, że dalej są takie studia, które nie widzą, że portowanie 1:1 z 360 na PS3 się nie udaje ze względu na zupełnie inną strukturę tych urządzeń. Oni chcą nowej generacji? lel
To może tak nawiasem, przy okazji newsa…|Gdzie jest Dawnguard dla Polaków, droga Cenędzo?
Niestety takie to jest Sony.|Nie jest to pierwsza firma, która ma problem z rozgryzieniem developer tools pod ps3.|Być może faktycznie taki skyrim jest grą zbyt złożoną aby działała na konsoli sony jeśli nie była priorytetową platformą na tą grę.|Mi tam to nie robi, konsole są dla casualowych uproszczonych gier z zabawą w parę osób, takiego skyrima zawsze będę widział bardziej na PCcie.
PS3 wyszło 6 lat temu, a większość developerów nie nauczyła się dobrze programować na tą maszynkę. Tylko zdaje mi się że oni po prostu nie chcą się tego nauczyć bo wolą na luzie trzepać gierki na shitboxa360. Dobrze że jest chociaż parę studiów które wkładają więcej wysiłku w swoją pracę i dają nam takie tytuły jak Uncharted, God of War czy Killzone. Oczywiście zdarzają się wyjątki wśród studiów które nie tworzą exów na PS3 – Castlevania działała i wyglądała lepiej na PS3 niż X360.