rek
21.09.2012
12 Komentarze

Remember Me – Combo Lab, czyli stwórz własnego kombosa [WIDEO]

Remember Me – Combo Lab, czyli stwórz własnego kombosa [WIDEO]
Zaprezentowana po raz pierwszy na gamescomie gra Remember Me posiadać będzie unikatowy system walki ujawniony na trwającym Tokyo Game Show. W przeciwieństwie do wielu innych gier, produkcja francuskiego studia Dontnod pozwoli nam tworzyć własne kombosy.

Tym, co wyróżniać ma Remember Me, jeśli chodzi o walkę, jest system Combo Lab. To opcja w menu gry, która pozwala tworzyć własne kombosy z czterech podstawowych ciosów – Regen (bohaterka odzyskuje część zdrowia przy uderzeniu przeciwnika), Power (zadaje duże obrażenia i aktywuje finiszery), Cooldown (zadaje małe obrażenia, ale przyspiesza czas ładowania mocy specjalnych) oraz Chain (powtarza poprzednie ruchy i zwiększa podwójnie zadawane obrażenia).

Ciosy można łączyć w kombinacje, tworząc kombosy. Twórcy gry obiecują, że ma być ponad 50 tysięcy kombinacji, ale jednocześnie bohaterka może mieć tylko cztery aktywne kombosy. Wymusi to na graczu dostosowywanie wyprowadzanych ataków do aktualnie panującej sytuacji.

Oprócz wspomnianych wyżej kombosów i zwykłych ciosów pojawi się też pięć mocy specjalnych, które mają różne zastosowania. Działanie systemu Combo Lab prezentuje najnowszy gameplay Remember Me:

12 odpowiedzi do “Remember Me – Combo Lab, czyli stwórz własnego kombosa [WIDEO]”

  1. Zaprezentowana po raz pierwszy na gamescomie gra Remember Me posiadać będzie unikatowy system walki ujawniony na trwającym Tokyo Game Show. W przeciwieństwie do wielu innych gier, produkcja francuskiego studia Dontnod pozwoli nam tworzyć własne kombosy.

  2. Niby nieźle, ale do wdzięku i płynności systemu walki z ostatnich dwóch Batmanów jest baaardzo daleko.

  3. A Toribash?

  4. Pic na wodę, mają kilkanaście ataków wklejanych do ustalonych już kombosów i się jarają nie wiadomo czym :S

  5. toribash jest jednak inny. tam nie robisz combosow z gotowych ciosow tylko robisz je od podstaw.

  6. Fajny pomysł.

  7. Mniejsza o system kombosów. Animacje mi się podobają. Postacie są jakieś takie gumowe trochę (ragdolowe?) ale nawet fajnie to wygląda.

  8. Super to wygląda(nie chodzi mi tylko o Kombo lap).

  9. Płynność walki i przechodzenie do poszczególnych ciosów leży w porównaniu Batmanem. Gra wiele by zyskała bez tej toporności, nie uważacie?

  10. Niiiiiceeeeeee 🙂

  11. Jesli bylaby mozliwosc tworzenia combosow tak jak wyprowadzanie ciosow w toribashu to kupowalbym w ciemno.

  12. @ mezu – dokładnie. Zwykły button-mash na predefiniowanych kombosach, tylko wygląd ciosu się zmienia. Takie to nowatorskie miało być… Acz gra ładna.|@ – Voidan – święta racja. To, co zobaczyłem na filmiku jakoś mnie specjalnie nie powaliło :/

Dodaj komentarz