Hitman Rozgrzeszenie: Kontrakty na nowym gameplayu [UPDATE] [WIDEO]
![Hitman Rozgrzeszenie: Kontrakty na nowym gameplayu [UPDATE] [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/2e9ddd53-51b7-480e-91b6-66cc1f38ee1e.jpeg)
Kontrakty to specyficzny tryb gry Hitman Rozgrzeszenie, który pozwala tworzyć wyzwania polegające na zabiciu dowolnej postaci obecnej w wirtualnym świecie. Jedna z kolejnych prezentacji tego wariantu odbyła się na trwającej właśnie imprezie Eurogamer Expo. Oto jej zapis.
Kontrakty w Hitman Rozgrzeszenie:
[UPDATE]:
IO Interactive udostępniło kolejny gameplay traktujący o Kontraktach. Trwający 18 minut film opatrzony jest komentarzem twórców gry:
Czytaj dalej
-
Godny następca. Pierwsze recenzje Silent Hilla f chwalą fabułę i klimat,...
-
Twórcy Elden Ring Nightreign wkrótce naprawią irytujący błąd. FromSoftware zapowiedziało...
-
Gracze pecetowi nie są zadowoleni z działania EA Sports FC 26. EA...
-
Borderlands 4 ostro krytykowane przez Digital Foundry. „To był moment,...
20 odpowiedzi do “Hitman Rozgrzeszenie: Kontrakty na nowym gameplayu [UPDATE] [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wyzwania w trybie Kontraktów w Hitman Rozgrzeszenie będzie można wykonywać na kilka różnych sposobów. Starali się to udowodnić przedstawiciele IO Interactive w trakcie prezentacji gry na targach Eurogamer Expo, podchodząc do jednego zadania kilkukrotnie.
Fajnie że 47 wyciaga bronie z d****y 🙂 W części pierwszej potrafił nosić snajperkę w walizce, a tutaj już nie. To jest postęp.
Tak panowie to jest własnie postęp kiedyś broń noszono w walizkach teraz mozna ją upchac do rękawa. Zauważcie, ze tak samo kiedyś do ratowania życia w FPS potrzebne były apteczki technika i medycyna poszły naprzód i wystarczy possać leczniczego kciuka. W Baldur’s Gate należało drużynie dać się przespać bo inaczej nie działały czary, narzekali na cisnący pancerz ale i tu widac postęp mocarze nie jedzą nie piją, a snu potrzebuja tylko po to żeby ewentualnie przyśniły im sie prorocze sny popychające fabułę
Żeby napisać choc trochę na temat:) Pomysł fajny, wykonanie też, ja zamówienie złożyłem. Jednoczesnie zaisntalowałem poprzednie części i powoli przypominam sobie jak zabijać żeby nie zginąć
Jak na razie to mnie tylko ta sztuczność animacji jak on chodzi kłuje w oczy, dopiero dzisiaj na tym gameplay zobaczyłem, człapie jak robocop, brzydko to wygląda może to poprawią jeszcze.
@Wolf78 – dobrze prawi. NIestety albo godzisz sie z tym jak jest, albo zaczynasz tworzyc gry sam albo wgl odpuszczasz sobie granie. Ja sie pogodzilem i staram sie tak wybrac gre zeby jaka kolwiek chociaz przyjemnosc z tego brac. @kocure21 – raczej sie zawiedziesz:)
@kocure21, a ma czlapac jak czlowiek? 47 to nie postac ludzka.
@durexeasyon – jest to kwestia sporna, nie chciałbym spoilerować, ale przecież w jakimś stopniu jest człowiekiem (w jakim to już czysta filozofia). Jeśli chodzi o sam gameplay, to mi także nie podoba się, że zrezygnowali z walizki na snajperkę i szczerze mówiąc/pisząc brakuje mi też interakcji z NPC. Takie proste jak rozmowa z Blood Money z portierem, albo rozmowy z prostytutką z pierwszej części (jeśli dobrze pamiętam). Takie drobne smaczki znacząco wpływające na odbiór gry.
@kocure21 – pewnie zrobili to mocapem, a w takim układzie raczej ciężko żeby cię kłuła sztuczność – najwyżej po prostu to jaki chód wybrali (jak aktor chodził). Jestem pewien że chcieli uzyskać „chód twardziela”, i dlatego jest taki pomiędzy standardowym a „robokopowym”. Nie widzę powodu do płaczu z tego powodu – bardziej bym się przejmował właśnie tym brakiem walizki. Mam nadzieję że będzie trochę interakcji z ludźmi w postaci dialogu.
Jak spojrzałem pierwszy raz na screen, to myślałem, że to jakiś TPS ze slendermanem ;P
@durexeasyon zwróc uwage że gry teraz się robi tak (graficznie na ogół) aby „urealistycznić” świat i wszystko w co się gapimy w ekran przed PC, ostatnio grałem w krwawą forse i tam była extra animka jak 47 się szwendał po terenie, bo w tej to jakoś tak dziwnie te jego nogi chodzą jak kłody.
@Apbolek Skąd wiesz, że takich nie będzie? 🙂 Walizki faktycznie szkoda ale nie oszukujmy się: to wina konsol 🙂
Dobrze, że chociaż Hitman pozostał tym samym starym Hitmanem. Wielu narzekało, że będzie zbyt strzelankowy, na szczęście bezpodstawnie. Dużo nowych elementów/smaczków, chociaż to bardziej rozwinięcie starych pomysłów już rozpoczętych w Blood Money. Ehh, gdyby nie ten stary komp…
@kozworld|A sprawdziłeś chociaż, które części Hitmana na konsoli były?|Mam nadzieję, że wykazałeś się ironią.
A tak btw tej snajperki w walizce. Skoro można ją wyciągać z rękawa, ciekaw jestem czy da się doprowadzić do sytuacji w której po wyeliminowaniu celu schowamy broń zanim npc się odwrócą, i nikt nie będzie wiedział że to my XD Normalnie Koperfilc, czy jakoś tak… Dodaliby do tego możliwość wskazania przechodnia i rzucenia hasła typu „To ON!” i zamawiam pre-ordera 😉
@Wolf78 |To nie żaden postęp tylko pójście na łatwiznę. Pasek życia(+apteczki) nie był wiele bardziej realistyczny od autoregeneracji. Fantasy rządzi się swoimi prawami, a w przypadku Baldurów był to efekt DnD o ile pamiętam. Upychanie karabinu w kieszeni w takiej grze jak Hitman wygląda po prostu absurdalnie. |To, że gry się rozwijają nie znaczy, że trzeba godzić się na każdą scieżkę rozwoju.
Z tą walizką na snajpę nie był bym taki pewien. Skoro cały ten tryb intuicji i zwolnienia czasu jest tylko na łatwym i normalnym poziomie to może tak samo jest z walizką.
Gra wygląda genialnie i nawet ta nieszczęsna walizka nic jej nie ujmuje. Swoją drogą problem walizki jest na poziomie problemu z kucykiem Geralta -.-’
@down |No nie bardzo… Kucyk Geralta to sprawa czysto estetyczna, a to że trzeba taszczyć co większe spluwy w dyskretnym opakowaniu ma wpływ na gameplay.
@Ganjalf: dokładnie tak. Mało tego, pomysł ten można było jeszcze bardziej rozwinąć bo sama walizka też może wydawać się podejrzana i „przemycenie” jej na miejsce także powinno wymagać jakiegoś planu działania. Zresztą tyczy się to nie tylko dużych giwer co już w hitmanie przerabialiśmy (chowanie spluwy do kurczaka czy tam indyka chociażby). A tutaj co? Jaka w takim razie jest dla nas korzyść z korzystania z pistoletów skoro w ten sam sposób możemy poruszać się z karabinem czy strzelbą? Poza tłumikiem ofc.