rek
29.09.2012
Często komentowane 19 Komentarze

GRID 2: Live Routes – system zmieniający trasę „na żywo” [WIDEO]

GRID 2: Live Routes – system zmieniający trasę „na żywo” [WIDEO]
Na Eurogamer Expo przedstawiciele Codemasters zaprezentowali Live Routes - ciekawy opcjonalny system, który pojawi się w GRID-zie 2. Co w nim niezwykłego? Będzie na bieżąco, w czasie rzeczywistym zmieniał przebieg trasy, co oznacza, że każde okrążenie może wyglądać zupełnie inaczej.

Działanie systemu Live Routes możecie zobaczyć na poniższej prezentacji (od około 31. minuty). Wygląda to całkiem interesująco:

19 odpowiedzi do “GRID 2: Live Routes – system zmieniający trasę „na żywo” [WIDEO]”

  1. Na Eurogamer Expo przedstawiciele Codemasters zaprezentowali Live Routes – ciekawy system, który pojawi się w GRID-zie 2. Co w nim takiego ciekawego? Będzie na bieżąco, w czasie rzeczywistym zmieniał przebieg trasy, co oznacza, że każde okrążenie może wyglądać zupełnie inaczej.

  2. I jak tu kręcić najlepsze czasy okrążenia 🙂 ?

  3. A co się stanie jak pojedziesz w przeciwną stronę 😛 ?

  4. Ta trasa i samochód ejst identyczna niczym w grze Split&092;Second

  5. bezimienny1991 30 września 2012 o 08:20

    Zjeb… GRIDa 2, zabrali widok z kokpitu który był kwintesencją rozgrywki, a dodali jakieś nie realne zmiany tras, porażka.A miało być tak pięknie 🙁

  6. Widok zza deski rozdzielczej dodadzą pewnie w DLC.

  7. Pudełka od zapałek ślizgają się na zakrętach bardziej niż w Shiftach. Naprawdę nie sądziłem, że jest to możliwe. Zresztą czy ktokolwiek jeszcze wierzy w sensowną fizykę w grach Codemasters po ostatnich Dirtach i F1 2010-2012? ;p

  8. Kamera za pojazdami jak dla mnie jest stanowczo za nisko. Powinna być wyżej. Mam nadziej że w finalnej wersji będzie można ją wyżej ustawić. Po za tym ten system to nic nadzwyczajngeo.

  9. @lubro Ale o co chodzi ? Tak właśnie wyglądał model jazdy w Gridzie 1 i każdy go uwielbiał 🙂 . Nie bez powodu nazywają to najlepszą ścigałką jaka powstała.

  10. Nic ciekawego, naprawde. Bedzie FLOPIK.

  11. Raczej FAIL 😉 .

  12. Na szczęście już tylko tygodnie dzielą nas od premiery Forza Horizon…

  13. Zaraz, zaraz. „co oznacza, że każde okrążenie może wyglądać zupełnie inaczej.”. A czym do jasnej cholery jest okrazenie, ze tak zapytam ?

  14. Ja mam tylko nadzieję, że zrobią normalne Menu a nie te niewygodne przyczepki itd.

  15. W/g mnie ta część wygląda gorzej w stosunku do poprzedniej. I ten system zmieniający trasę „na żywo” nie wygląda realnie. Jaki jest sens zmieniać układ trasy w trakcie trwania wyścigu. Strasznie samochód na zakrętach driftuje(tak jakby inaczej w zakręt wejść nie dało się). I wielka szkoda, że nie ma widoku z kokpitu, bo jak „ścigałka” posiada widok z kokpitu to odruchowo daję na ten widok.

  16. Słabo z tego względu, że gra wygląda na mały krok wstecz w stosunku do pierwszej części. Zamiast maksymalnie rozwinąć najlepsze aspekty poprzedniczki, usunęli z niej ciekawsze elementy zastępując je nadmiernym kombinatorstwem. Po co to zmienianie trasy? Ktoś tu chyna za dużo grał w Split Second, ale w takiej grze to nie pasuje jakoś. Teraz GRID to taka zwykła, nie wyróżniająca się zupełnie niczym ścigałka jakich wiele, bez takiego skoku jak przy pojawieniu się części pierwszej. Szkoda. Ale grać się da 😀

  17. Peleton przejechał? DOBRA! Słuchajcie mamy jakieś 40 sekund na przestawienie wszystkich betonowych bloków i przepędzenie publiczności!|Kończy się czas! Widać lidera! Dobra bloki poprzestawiane i trasa zmieniona. ALLELUJAH! Codies! Mega Absurd!

  18. @Ruhisu, zapomniałeś, że to tylko gra, a nie real life. Zresztą GRID nigdy nie pretendował do symulatora zarówno jazdy jak i wyścigów jako kompletnego doświadczenia. Mi takie odświeżone patenty bardzo się podobają, o ile zostaną sensownie wprowadzone i gracz będzie miał wybór, czy z nich korzystać, czy nie.

Dodaj komentarz