Need for Speed: Most Wanted – Pojedynek najszybszych kierowców [WIDEO]
![Need for Speed: Most Wanted – Pojedynek najszybszych kierowców [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/aca12c01-5fd9-4461-abec-9272f46701f2.jpeg)
Głównym zadaniem w Need for Speed: Most Wanted jest pokonanie dziesieciu najszybszych kierowców w Fairhaven i przejęcie ich super samochodów. Pojedynek - składający się z normalnego wyścigu i ataku na auto rywala - z jednym z nich prezentuje najnowszy zwiastun gry.
Nowy gameplay z Need for Speed: Most Wanted:
Czytaj dalej
43 odpowiedzi do “Need for Speed: Most Wanted – Pojedynek najszybszych kierowców [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Głównym zadaniem w Need for Speed: Most Wanted jest pokonanie dziesieciu najszybszych kierowców w Fairhaven i przejęcie ich super samochodów. Pojedynek – składający się z normalnego wyścigu i ataku na auto rywala – z jednym z nich prezentuje najnowszy zwiastun gry.
Jakoś nie pali mnie żeby zdobyć zwyczajne autko bez żadnych wyjechanych wizualnych ulepszeń, sorry EA, not this time…
Blee, to już nie jest NFS, a szkoda…
„Wciśnij przycisk, żeby wykonać perfekcyjny drift” Oh crap Criterion! What are you doing? Podoba mi się za to dźwięk. Oczywiście nie w każdej sytuacji, ale moment przejazdu przez tunel był niezły.
Nie wygląda to tak tragicznie, ale taki tuning jak w poprzednim most wantedzie by stynął, nie było zbyt dużo udziwniania a można było mieć fajnie wyglądające samochody, szczególnie corvette, Vipera, gallardo czy Aston Martina
Nie wygląda to źle ale jeżeli chodzi o prędkość to tragedia i bida. Co to jest 160, 150 km/h już zwykłe Audi a4 da się wycisnąć 170 km/h na a4, po prostu tragedia i bida klepie. Liczyłem na 230 lub 310 km/h jak to przystało na super auta a nie prędkości zwykłych samochodów.
Doszedlem do tego dlaczego tak cisne po tym eee „NFS-ie ???” Poczatek filmiku „Rated everyone 10 and up” a powinno byc na odwrot „Everyone up TO 10” i po sprawie. Naprawde na wiele potrafie przymknac oko ale to ustrojstwo nie ma zadnej kategorii po prostu eh szkoda gadac…
@Nekomimi, przypatrz się uważnie. Tam nie ma km/h 🙂
Aż się smutno robi widząc, co się stało z tą serią 🙁
narutowiec14 a o co ci chodzi konkretnie co było lepsze w poprzednich seriach?
Miałem jeszcze jakąś nadzieję, ale po obejrzeniu tego gameplaya… szkoda gadać. To po protu Burnout z policją i nic więcej 🙁
@TrenejQQ Dobra cofam XD ale i tak mogło by być szybciej ;p
@Nekomimi tam są mile a nie kilometry -.- więc będzie miejscami z 200 km/h|Co do samej gry to w pewnym sensie powróciła do korzeni = korzeni arcade
@Nekomimi Pomnóż sobie te 160MP/h przez 1.6, dla przykładu to jest 256 KM/h więc to wcale nie tak wolno.
Dobra dobra już widzę. Widzę idealnie…
Forza Horizon zmiecie wszystko co pokazuję ta gra, samą tylko listą pojazdów.
@Priest grałem we wszystkie NFS od samego początku i zaden z nich nie był tak „arcadowy” jak ten i ostatnie. Owszem, NFS nigdy nie był „realny” ale aż tak jak teraz nie upraszczali zabawy. Tęsknię za starymi HP, Porsche, MW i Underground…
I tak kupię bo to NFS ;d.
az mi sie rampy z burnouta przypomniały po zobaczeniu akcji z 2:15. oprócz tego, że naprawdę ładnie wygląda to niczym innym mnie nie przekonuje. ostatni dobry NFS to chyba było oryginalne MW. Jeszcze trochę carbon dawał radę, ale potem coraz gorzej
ostatni NFS ktorego legalnie nabylem to SHIFT (żałowałem) kazde nastepne piracilem i tego samego dnia usuwalem, potem jeszcze demo hot pursuit na ps3. straciłem wiare w NFS i zapomniałem o tej serii ale to hmm to mi sie podoba o ile sterowanie bedzie przyzwoite to moze byc dobry NFS od dawien dawna nie podobaja mi sie 2 rzeczy… tytuł, którym na siłe chyba próbują przywrócic wiare w dawna jakosc i interfejs (tak wiem głupota) ja tesknie za zegarami… ps jak grac w sciganke to z pierwszej osoby jedynie ;c
Bez sensu… niszczyć samochód który wygrywasz
a i chyba najwazniejsze czemu te samochody wygladaja jak nowe z salonu?! gdzie sa naklejki!?
Końcówka przewidywalna… Tylko Criterion może wymyślić, debilny system rozbij by zdobyć…|A tak w ogóle to wygląda jak burnout!!!! A jak zobaczyłem te Lambo, to aż mi się smutno zrobiło, że nie będę mógł body w nim zmienić…
Drift wygląda niepokojąco podobnie do tego z Hot Pursuit. Niedobrze. Nie wiem, czy do premiery dotrwam w mojej napince na tego szrota.
Zmieniac body w Lambo hahah, padlem, to tak jak oprawic diament w jakies kiczowate govvno
Rewelacja ! Brawo ! Mam pytanie, po grzyba wstawiać do gry blokady policyjne na trasie na drogach w które i tak nie wjedziemy bo ta nie prowadzi do mety ?! i blokady z kolczatkami skoro i tak po 10 sec opony same nam się NAPOMPUJĄ ?! Po co wsadzać elemetny takie na siłę ?! A zapomniałem „criterion” i wszystko jasne.
A mnie dalej wnerwia tytuł gry – będzie się chciało gdzieś popisać o oryginalnym MW i trzeba będzie za każdym razem dopisywać rok wydania, bo gimbaza będzie spamowała o nowej części.Co nie zmienia faktu, że gra może być niczego sobie, choć nie liczę na nic powyżej Carbon.
Wszystko było by ok, ale dlaczego nazwali to Most Wanted?! Chociaż Most Wanted 2 czy coś. Wygląda jakby chcieli zamazac pamięć o starym MW, ,,masz tu nasz burnout-mw i się ciesz. Mówisz, że w poprzednim mw był tuning wizualny? Jakim poprzednim to jest pierwszy, nowe rozpoczecie serii!”
*byłoby eh błąd
Taa, rozbij Aventador’a SLS’em, rozbij Zondą bilbord z gębą „kolegi” zastępując ją swoją, wykonaj 2 kilometrowy skok Huayrą, po przejechaniu kolczatki R8’mką automatycznie napraw ogumienie etc., co dalej ? teleportuj się przed przeciwnika ? roz (…) policyjną barykadę uderzeniem z orbity ? To nie jest powrót do korzeni arcade, jak co niektórzy piszą, to ukłon w kierunku XXI w społeczności graczy, gdzie dominuje callofdutyzacja, casualizacja, facebook…Czy to dobrze ? wg mnie nie, i szkoda mi tej serii.
Gdzie mu tam do Most Wanted’a, którego wszyscy pamiętamy. Tamta gra miała duszę i nie bez kozery do dzisiaj uznawana jest za jedną z najlepszych z NFS’ów. Tutaj będzie wchodzenie w nadświetlną zaraz po wyjściu ze sztywnych poślizgów. Druga sprawa, że gdzie nie spojrzę, tam szarzyzna i blade kolory. W Burnout Paradise (którego kopią zresztą będzie ta gra), miasto było kolorowe i miało swój charakter. Niech jeszcze wrzucą w to opcję „pod Q automatyczne wrzucanie filmu na YT, a pod E telefon do kumpla z FB.
Coraz trudniej dzisiaj o dobrą samochodówkę. Dirt3 już kiepski. Grid2 bez kokpitu. Ostatnio na dobre wciągnął mnie Shift. Shift 2 też był niezły, ale już gorszy od jedynki – zaczęli kombinować z kamerami i zrobili brzydszą grę od pierwszej części. Coraz gorzej to wygląda.
Regeneracja przedziurawionych przez kolczatkę opon w trakcie jazdy? Co to ma być… już nie mogę patrzeć na ten nacisk na zręcznościowość i każualizację…
Brzydko zrobiony SLS, jego silnik w realu inaczej brzmi( tutaj jak samochody GT),zdecydowanie ładniejszy dźwięk jest w Forza Motorsport 4, poza tym patrzac jak koles robi drifty, sadze ze model jazdy moze byc slaby
@undeer bo jak powrzechnie wiadomo gry z seri NFS to symulatory jazdy
Genialne no, ludzie zarzucają arcadówce, że auta prowadzą się bezproblemowo. Ja durny zawsze myślałem, że to cecha charakterystyczna tego rodzaju gier. Chcecie by prowadzenie wozu było wyzwaniem zagrajcie w sima. Taki zarzut ma mniej więcej tyle sensu, co pretensje pod adresem słonia, że nie jest waleniem. Oryginalny Most Wanted był zręcznościowy jak jasna cholera, a zapanowanie nad obojętnie jakim autem było czynnością banalną. Właśnie dlatego arkadówek już nie trawię. Nie dają frajdy. Zastanówcie się…
…czego od gry oczekujecie. Wypasionych markowych bryk i wiarygodnego modelu jazdy? Sorry, ale nie w tej bajce. Takie rzeczy u Turn 10 czy Polyphony Digital, a nie u Criteriona i NFS. Jak kogoś wybitnie zręcznościowy model jazdy nie przekonuje, to widać takie gry nie dla niego. Targetem tego typu produkcji zawsze był jest i będzie gracz „każualowy”.
Prawda jest taka, że poza Forzą i ewentualnie GT5 nie ma na rynku gier wyścigowych z prawdziwego zdarzenia, (arcadówki to osobna kategoria dla niewymagających) a że na klocka nawet kierownic dla zwykłych śmiertelników brak, to i zakup Forzy, o ile ktoś na takowej gra nie ma sensu. Trzeba czekać aż na pieca coś porządnego wreszcie wyjdzie. Może Project C.A.R.S. Sęk w tym, że garaż w porównaniu z Forza czy GT będzie najpewniej skromniutki, nie wiadomo też czy gracz „singlowy” znajdzie tam coś dla siebie.
Mam nadzieję że chociaż trochę będzie przypominało MW2005 😀
Według mnie trochę za chaotyczna
@eustachy80|w prawdziwym wm po przesiadce z golfa na vipera wchodzenie w zakręty przy 250 km/h na początku bywało wyzwaniem. można było wpaść w poślizg przez nieuwagę i efektowne akcje z wychodzeniem z poślizgu dawały satysfakcję. Przypomnij sobie Undergroundy. To też były arcadówki. Tam wejście w zakręt przy zbyt dużej prędkości/za wcześnie/za późno/ pod złym kątem powodowało niekontrolowane poślizgi i stłuczki.
cd.|Nawet taka zręcznościówka powinna mieć jakąś trudność, odrobinę realizmu przejawiającą się tym, że samochód trzeba prowadzić. W U/U2/MW umiejętnie operując autem i szlifując technikę jazdy można było świetnie się bawić. A dzisiaj? Zapodaj gimbazie drifta czy draga z tamtych gier i zobacz czy przejdą je perfektami na hardzie? Nie z taką łatwością jak my kiedyś, bo dzisiaj nie ma takich gierek, stawiających na prawdziwie zręcznościowe wyzwania.
Dzisiaj trzeba to rozwalić, w tamto przywalić, tamtego wyprzedzić. Nie uświadczysz dzisiaj niebezpiecznego poślizgu i satysfakcji po wyjściu z niego. A ty się głupi pytasz na co ludzie narzekają… Właśnie na brak tych elementów zręcznościówki, bo teraz są „prędkościówki”. Gdzie ten klimat? Gdzie ta różnorodność, kolorystyka map? Gdzie ta magia ciasnych uliczek z MW czy U2? Gdzie ten soundtrack? A tak najbardziej to ludzie tęsknią do japońskiego tuningu i tej atmosfery ulicznej imprezy.