
Gamescom Awards: Elden Ring największym wygranym
Najwięcej nagród, bo aż cztery, dostał wielce wyczekiwany tytuł Bandai Namco, ale to chyba nikogo nie zaskoczyło. W noc otwarcia ujawniono też „nieznany tytuł” w kategorii „Najlepszy symulator”. Był nim Park Beyond, ostateczny zwycięzca, o którym hraboll pisał, że „będzie zabawą w wizjonerskiego architekta”.
Zwrócę też uwagę na polską produkcję, a mianowicie opisane w najnowszym numerze CD-Action Dice Legacy. Tytuł studia DESTINYbit dostał nagrodę za najbardziej oryginalną grę i w pełni się z tym werdyktem zgadzam!
Poniżej znajdziecie pełną listę nominowanych z wyróżnionymi zwycięzcami:
Najlepsza gra na konsolach Xbox
Najlepsza gra na Switcha
Najlepsza gra na PC
Najlepsza gra na konsolach PlayStation
Najlepsza przygodowa gra akcji
Najlepsza gra akcji
Najlepsza gra rodzinna
Najlepsza gra niezależna
Najlepsze RPG
Najlepszy symulator
Najlepsza gra sportowa
Najlepsza gra strategiczna
Najlepsza gra wieloosobowa
Najlepsza gra stale ewoluująca
Najbardziej oryginalna gra

Czytaj dalej
-
Dodatkowe klany jednak za darmo. Naciski graczy na twórców Vampire: The...
-
Subnautica 2 z prezentacją pierwszego Lewiatana. Twórcy pokazują ogromną kałamarnicę,...
-
Wygląda na to, że Yakuza Kiwami 3 zostanie wkrótce zapowiedziana. Fani...
-
Skate. oficjalnie wylądował w early accessie, jednak nie obyło się bez złamań....
7 odpowiedzi do “Gamescom Awards: Elden Ring największym wygranym”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oj będzie grane w Eldena
tommy, z każda ich nowa gra jest coraz lepiej, sekiro tylko to potwierdziło. każdy demon souls i nawet bloodborne ma tyle usprawnień od poprzednich gier, że głowa mała. elden ring może być graficznie podobne do pozostałych soulsów, ale mechanicznie pewnie będzie zupełnie inny w graniu. jasne, dalej będzie trzeba uważać, ale o to chodzi w tych seriach, aby grać z głową. nie są to gry do relaksu bo trzeba się po prostu na nich skupić.
@gamingman21|Nie zgodzę się. From nie wprowadza „usprawnień”, tylko eksperymentuje z formułą. Zmiany w Bloodborne nie zostały przeniesione do Dark Souls 3, a Sekiro to w wielu elementach zupełnie inna gra – i nic nie wskazuje by Elden Ring miał z niej czerpać. Pod względem estetyki From wykonuje pełen zwrot w kierunku Dark Souls, w kwestii oprawy nadal stoi w miejscu. Wiemy natomiast, że charakterystyczny dla serii rdzeń rozgrywki zostanie wzbogacony o nowe elementy – czy udane, to się dopiero okaże.
FromSyfware zrobiło slashery ze stokrotnie wolniejszym tempem, które ograniczają swobodę graczy i dalej zgarniają statuetki i są wychwalani pod niebiosa. Muszę żyć w matriksie, bo nie wierzę.
@deanambrose to niezłe slashery
No to teraz Syberią mnie zaimponowali.
Cyberpunk też zbierał dziesiątki nagród przed premierą