StarCraft II: Heart of the Swarm – Nowe rozszerzenie przyniesie system levelowania

Tocząc boje w grach dowolnych na mapach stworzonych przez Blizzarda oraz w starciach opartych na systemie matchmakingu gracze zbierać będą punkty doświadczenia. Otrzymają je za każdą zniszczona lub stworzoną jednostkę. Nie będzie to jednak jedyny sposób zbierania „ikspeków” – developerzy opracowują premie, które pozwolą zdobyć dodatkowe punkty np. za pierwsze zwycięstwo w danym dniu.
Wszystkich poziomów będzie maksymalnie 20, a każdą rasę rozwijać mamy osobno. W zamian odblokujemy nagrody pokroju portretów i zdobień. System levelowania pojawi się w Heart of the Swarm, a gracze uczestniczący w becie rozszerzenia go wkrótce przetestują – mechanizm ten zostanie wprowadzony w kolejnej łatce wersji testowej.
Czytaj dalej
-
Call of Duty: Black Ops 7 rzuca rękawicę Battlefieldowi...
-
Physint Hideo Kojimy na pierwszym plakacie. Poznaliśmy też część obsady
-
Usłysz muzykę z Kingdom Come: Deliverance na żywo! Koncert symfoniczny The...
-
OD Hideo Kojimy na pierwszym konkretnym zwiastunie. Japoński twórca stawia na psychologiczny...
21 odpowiedzi do “StarCraft II: Heart of the Swarm – Nowe rozszerzenie przyniesie system levelowania”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Większość współczesnych gier nastawionych na rozgrywki sieciowe posiada system pozwalający graczom levelować. Wyjątkiem jest StarCraft II, ale już wkrótce to się zmieni – Blizzard poinformował, że wraz z wydaniem rozszerzenia Heart of the Swarm w multi pojawi się opcja rozwijania swojego profilu.
bardzo dziwna zmiana. było dobrze bez tego. zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce.
Hmmm niby występuje słowo „rozwijać”, a mowa głównie o ozdobnikach… Z drugiej strony wolałbym takie rozwiązanie, inaczej pewnie szybko pojawi się masa kombinatorów.
Zmiana estetyczna. I dobrze, CnC4 kombinował coś z rozwojem danej nacji przez levelowanie i wyszła taka kaszana w rozgrywkach sieciowych jakiej świat nie widział.
Zawiescie naszyjniki, kolczyki, klipsy, pierscienie i wymalujcie wszystko jak KLAŁNA! NO I MACIE NOWEGO SC!
@Sylfa|I dobrze, ze nagroda za zdobywanie przez gracza kolejnych leveli beda tylko dodatki estetyczne. Dzieki temu balans rozgrywki sie nie zmieni, i tak jak napisal Paladyn_Rage takie ozdobniki nie sa jakas specjalna atrakcja dla roznego rodzaju kombinatorow, ktorzy w celu ich osiagniecia staraliby sie isc na skroty. I co to jest ten Twoj „KLAŁN”, bo slownik jez. polskiego takiego slowa nie zna? 😉
@Tesu Errare Humanum Est!
StarCraft: Hearts of LoL…. oO
Kolejna zbędna pierdoła tak samo jak system osiągnięć. E-sportowy RTS powinien się skupić na rozgrywce i balansie, a nie na jakichś lv Oo po co i do czego to komu ?
@Paku93 Ludziom którzy do grania nie przypisują zbędnej filozofii i chcą się bawić. To, że dostaje się za swój „wysiłek” jakąś tam nagrodę wpływa bardzo przyjemnie na radość z rozgrywki. A jak chcesz się bawić w jakieś sporty to się baw. Ale nie psuj przy okazji zabawy większości graczy. Nie potrzebujesz tego? To olej.
Caly problem w tym ze przez wprowadzanie takich rzeczy wymuszaja na ludziach ich uzywanie bo nawet jesli nie mowia ci ze masz tego uzyc to wiekszosc zacznie (wlasnie ci co chca sie bawic i ta swoja zabawa PSUJA „Zabawe” ludziom ktorzy graja na powaznie!) wytwarzajac rodzaj spolecznego nacisku aby z tego korzystac bo przeciez jesli nie levelujesz to jestes BEEE.
Czyli to samo co było – już wcześniej mieliśmy portrety za osiągnięcia czy liczbę wygranych. Czym się tu emocjonować?
@Sylfa|Co za roznica? Osoby, ktore tego nie potrzebuja nie beda musialy na to zwracac uwagi, bo na rozgrywke to nie wplynie – ich umiejetnosci i styl gry pozostanie nienaruszony, a uwagi do odblokowywanych avatarow przywiazywac nie beda musieli. Nie widze jak zdobywane przez „casuali” portrety maja psuc zabawe Pr0 graczom… Raczej taki casual bedzie mieskiem armatnim dla osob grajacych na powaznie w SC2, prawda? Co innego gdyby levele dawaly bonusy jednostkom czy przyspieszaly ich produkcje…
Rany boskie, zaczynam tracić nadzieję na to że pogram w to jeszcze przed sylwkiem
@Ziemowit88 – a ja się niesamowicie cieszę 😀 Teraz jest taki wysyp świetnych gier (każdy zapewne w swoim rankingu ma 2-3 które mu się pojawią w tym okresie), że trudno się na coś zdecydować – co pierwsze. Dla mnie spokojnie gra może poczekać do kwietnia 🙂
@JeffreJ89 – to już porównanie do Warcrafta 3 bardziej pasuje. Tam też był podobny system. Nie zapominaj że LOL powstał na bazie DOTY z Warcrafta 3 😉
@Sylfa Jak Ci koledzy w gimnazjum powiedzą, że jak nie ćpasz to jesteś BEEE, to też zaczniesz ćpać? Korzystaj z mózgu i miej głęboko to co myślą o tobie inni, nikt Ci na siłę levelować nie każe.
Zdecydowanie wolał bym gdyby do multi wprowadzili drzewko rozwoju technicznego ala to z kampanii podstawki, porostu gdyby dali więcej opcji rozwoju bazy i jednostek, a nie jakieś urozmaicanie pierdołek które jak by nie patrzeć już funkcjonują tylko pod inną nazwą i techniką działania.
Pro scena SC2 płacze, że brakuje casuali. Ludzie odchodzą bo coraz mniej ludzi ogląda turnieje. Pule nagród spadają, więc Blizzard myśli co tu zrobić aby zachęcić nowych graczy do Starcrafta 2. Nadal nie rozumiecie?
@Dabektrick Aha, no i co? Gry robi się żeby na nich zarabiać. Dalej nie rozumiesz?
Nie można było dać lepszego screena? 😛