Twórcy Diablo III: „Kolor to twój przyjaciel”

Ba, powstała nawet petycja na rzecz zmiany kierunku artystycznego, w jakim podąża w przypadku Diablo III Blizzard.
Głos w sprawie stylu graficznego Diablo III zabrał producent gry Keith Lee, który wyjaśnił, dlaczego szerokie spektrum kolorów jest dobre.
„Jednym z wniosków, do których doszliśmy podczas prac na grafiką do Diablo III jest to, że kolor jest twoim przyjacielem”, wyjaśnia Lee. Dalej tłumaczy, że szeroka paleta barw pozwala tworzyć kontrasty i wyróżniać to, co powinno zostać wyróżnione. „Świetnym przykładem jest 'Władca Pierścieni’ – nie wszystko w nim jest mroczne”.
Intensywne kolory w oprawie Diablo III Lee tłumaczy też tym, że o ile w poprzednich częściach gracz penetrował podziemia, o tyle tym razem często będzie wychodził na powierzchnię, w związku z czym trzeba było zadabć o odpowiednią zmianę klimatu i różnorodność lokacji.
Czas pokaże, czy zmiany wyjdą Diablo na dobre. Pamiętajmy jednak, że Blizzard nie wydał jeszcze przeciętnej gry. Może po prostu trzeba tej firmie zaufać?
Czytaj dalej
-
Stellar Blade może połączyć siły z Silent Hillem. ShiftUp opublikowało...
-
Biegnij wraz z Geraltem, by zdobyć nagrody. CD Projekt Red ogłasza nietypowe...
-
Twórcy Stormbinders opowiadają o zamkach w grze. „Polskie hirołsy” zaoferują znane...
-
Capcom za moment ujawni Leona w Resident Evil Requiem? Znany insider...
18 odpowiedzi do “Twórcy Diablo III: „Kolor to twój przyjaciel””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// No nie wiem. Sam się wpisałem do tej petycji. Chociaż trzeba wierzyć w Blizzarda 😉
// Hmm, może to będzie pierwsza część Diablo w którą zagram 😉 . Mam nadzieje, że będzie dobra. Kontrast może być, pod warunkiem, że mroczne lokacje będą naprawdę mroczne.
Będzie dobrze // Ja tam sie nie przejmuje, że owe diablo będzie bardziej kolorowe Blizzard to Blizzard i dobrze wie co robi Jak już robią gre to zawsze robią HIT:)
// zgadzam sie z przedmowca.
Kolorowe kredki! 😉 // Ja tam ciesze się z _kolorków_. To coś czego mi bardzo w D2 brakowało… Lubię gore i mroki ale bez przesady. Po dłuższym graniu aż się smutno robiło. Gra na pewno zyska na grywalności.
Trzeba zaufać // Nawet jakby powiedzieli, że w Diablo III, bedzie klasa postaci władająca bronią palną, to i tak uważam, że oni zrobią ją tak, że każdemu się spodoba. Kolorystyka według mnie jest bardzo dobra, jeżeli nie lepsza, od szaro-burej II
// Szkoda, widać że twórcy idą w kolorowość WoW-a. Wolałbym mroczniejsze klimaty tak jak w Diablo.
Mimo tego chyba warto zaufać twórcą i z krytyką poczekać na premiere gry.
Dariusspokoziom: // I co konkretnie zrobisz w tej sprawie? Wysadzisz sie przed biurem Blizzarda? 🙂
Wg mnie jest lepiej // I tak Blizzard wie, ze przez _przyjazniejsze_ kolory nie straci fanów tylko nawet znacznie zwiekszy ich ilosc. Jak mozna zauwazyc ladniejsza grafika wymaga ladniejszych kolorow. A i z tym trojka wyglada mrocznie.
Ktoś tu nieźle przesadza… // Darius, być może jestem _gupi_ i czegoś nie rozumiem ale zmiana kolorystyki to chyba nie taka tragedia, co? 🙂 Osobiście jestem za, ale nawet gdybym był przeciwny takim akcjom w stosunku do innych firm przy tej grze dałbym spokój. W końcu to Blizzard 🙂
// trochę kolorów się przyda ja się zgadzam na zmianę to BLIZZARD tworzy diablo więc o co tu się martwić przeciesz to mistrzowie
A może czerń i biel? 🙂 // fakt faktem że gameplay był _troszkę_ zbyt kolorowy (szczytem szczytów dla mnie była tęcza za mostem przy prezentacji witch doktora) ale ufam blizzardowi, ci goście nigdy nie stworzyli kiepskiej gry i jestem pewien że tym razem nie będzie inaczej.
hm… // jak ludzie chca _mhroczny klimat_ i lubia widziec _3kilo ni [ciach] to polecam zmniejszenie poziomu brightness
ja sie ciesze z pojaśnienia … bo wkoncu cos widac bez +10 itemów na światło ;/ byle by nie przesadzili jak w WoW i bedzie gites majonez
*** Pilnuj języka! [wies.niak]***
karl pisze: // jak chca ciemne klimaty to polecam szaro-bury Hellgate:London 😛
🙁 // Jak dla mnie to przykra wiadomość:( . Żywe kolorki pasowały bardziej do Warcrafta. W końcu nic dziwnego, taki klimat pasował do baśniowych stworów czy elfów. Diablo wyróżniał się właśnie tym mrokiem świata sanktuarium. nie chce by wyszło coś w stylu LoTR:(
… // ahh…pamiętam jak się nocki zarywało żeby lepszą broń zdobyc, a lochy wtedy się fajnie komponowały z noca 😀 Ogólnie niezbyt fajnie.
Ranndolf // Jak dla mnie idealnym rozwiązaniem były by domyślnie wyłaczone dodatkowe filtry, po zastosowaniu których Diablo stawało by się bardziej mroczne i klimatyczne… aczkolwiek ufam Blizzardowi i juz zbieram kasy na jakąś edycje kolekcjonerską czy cos…
Mi sie podoba // Zagrywałem sie w D2 i widząc szate graf.D3 jestem zadowolony, bo choć lubie mroczne klimaty (jak na metalowca przystało:) ) to uważam,po ośmiu latach istnienia i powrotów do D2, że grafa jest monolityczna, mało czytaelna, a nawet nudnawa…