Tiberium poszło do kosza

Prace nad shooterem w świecie Command & Conquer zostały przerwane. Serwis Kotaku zdobył oficjalną notkę w tej sprawie rozesłaną do pracowników EA.
W notce tej Mike Verdu z EA LA informuje, że biorąc pod uwagę czas i zasoby, nie dałoby się stworzyć gry spełniającej wymogi wydawcy. Ze względu na natychmiastowe zaprzestanie prac nad Tiberium kilka osób związanych z projektem zostanie przydzielonych do innych zadań w EA.
Electronic Arts nie chciało komentować notatki jako takiej, jednak przedstawiciel firmy potwierdził, że Tiberium trafiło do kosza ze względu na zbyt niska jakość.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Tiberium poszło do kosza”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Trochę szkoda :/
// Skończyło się podobnie jak z The Lord of the Rings The White Council, szkoda 🙁
// Czy ja wiem, czy szkoda? Ta gra od początku wyglądała słabo. przynajmniej dla mnie.
// Nawet bardzo szkoda. Ale cóż, jeżeli nawet EA uznało, że gra nie spełnia wymagań jakości…
// a miałem nadzieje że se w nią pogram. Ale cóż czułem że tak będzie.
renegade // jest jeszcze C&C Renegada gdyby ktoś chciał fps_a w tym świecie. Jak na mój gust, to wystarczy. C&C to nie FPS
Mi to tito. // I tak na Tiberium nie czekałem, gameplaye z wersji alpha (a możne nawet już beta 😛 ) nie wywoływały u mnie wielkiego entuzjazmu, choć sam zwiastun był najmniej niezły. Anyway, NEEEXT!