rek

Tiberium poszło do kosza

Tiberium poszło do kosza
Prace nad shooterem w świecie Command & Conquer zostały przerwane. Serwis Kotaku zdobył oficjalną notkę w tej sprawie rozesłaną do pracowników EA.

notce tej Mike Verdu z EA LA informuje, że biorąc pod uwagę czas i zasoby, nie dałoby się stworzyć gry spełniającej wymogi wydawcy. Ze względu na natychmiastowe zaprzestanie prac nad Tiberium kilka osób związanych z projektem zostanie przydzielonych do innych zadań w EA.

Electronic Arts nie chciało komentować notatki jako takiej, jednak przedstawiciel firmy potwierdził, że Tiberium trafiło do kosza ze względu na zbyt niska jakość.

8 odpowiedzi do “Tiberium poszło do kosza”

  1. // Trochę szkoda :/

  2. // Skończyło się podobnie jak z The Lord of the Rings The White Council, szkoda 🙁

  3. // Czy ja wiem, czy szkoda? Ta gra od początku wyglądała słabo. przynajmniej dla mnie.

  4. // Nawet bardzo szkoda. Ale cóż, jeżeli nawet EA uznało, że gra nie spełnia wymagań jakości…

  5. // a miałem nadzieje że se w nią pogram. Ale cóż czułem że tak będzie.

  6. renegade // jest jeszcze C&C Renegada gdyby ktoś chciał fps_a w tym świecie. Jak na mój gust, to wystarczy. C&C to nie FPS

  7. Mi to tito. // I tak na Tiberium nie czekałem, gameplaye z wersji alpha (a możne nawet już beta 😛 ) nie wywoływały u mnie wielkiego entuzjazmu, choć sam zwiastun był najmniej niezły. Anyway, NEEEXT!

Dodaj komentarz