Red Faction: Guerrilla podobna na wszystkich platformach

W rozmowie z redaktorami Official Xbox Magazine Sean Kennedy, jeden z producentów Red Faction: Guerrilla, stwierdził, że podczas tworzenia projektu napotkano wiele komplikacji, które przyspożyła konsola PlayStation 3. Studio Volition od początku chciało, aby wszystkie z trzech przygotowywanych wersji (PC, Xbox 360, PS3) wyglądały podobnie pod względem graficznym i dostarczały tyle samo emocji.
Niestety okazało się, że PS3 rzuca twórców na głęboką wodę, gdyż każda zmiana w kodzie gry powodowała maksymalne wyczerpanie pamięci maszynki. By zażegnać problem, postanowiono skonsultować się z pracownikami Sony, którzy na całe szczęście pomogli producentowi w trudnym zadaniu. Kennedy uspokoił, że na obecnym etapie tworzenia nie występują żadne różnice między poszczególnymi edycjami.
Miejmy nadzieje, że tak już pozostanie, gdyż gotowy produkt powinien ujrzeć światło dzienne w pierwszym miesiącu przyszłego roku. Pozostało więc niewiele czasu na wprowadzenie ewentualnych poprawek i wyeliminowanie wyłapanych niedociągnięć. Jeśli napotkane zostaną kolejne problemy, Volition z pewnością wymusi na THQ przesunięcie debiutu.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Red Faction: Guerrilla podobna na wszystkich platformach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ręce opadają // Najwyraźniej przedstawiciele Sony wychodzą z założenia, że produkcja konsol to jedyne czym powinna zajmować się ich firma, dając spokój sprawom tak nieistotnym jak pomoc techniczna męczącym się z ich maszyną studiom.
// Szczęśliwie – dla właścicieli Chlebaków – studio Volition przejęło inicjatywę i problem różnicy zdań pomiędzy silnikiem a konsolą został trwale [??] rozwiązany. Obawiam się jednak, że nie każde studio będzie chciało się w tym babrać?