Ujawniono minimalne wymagania Empire: Total War

Najnowsza odsłona słynnej serii RTS-ów Total War od Creative Assembly, czyli Empire: Total War, ukaże się już niedługo, bo w lutym. Dziś poznaliśmy wymagania gry.
Co prawda, jest to na razie minimalna konfiguracja, ale powinna dać wyobrażenie o realnych wymaganiach.
Minimalna konfiguracja:
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Ujawniono minimalne wymagania Empire: Total War”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Srogie. Jak na rtsa 😉
Niskie // Total war_y to RTS_y tylko po części(tryb taktyczny).
Jak dla mnie to wymagania nie są wysokie(mogły być większe sądząc po grafice w bitwach)
// Giga ramu, no no.
Aż dziwne… // Spodziewałem się dużo większych wym. minimalnych… a to jest przecież porównywalne do Supreme Commandera.
Pallar // Trochę racji to ty masz… 🙂
// Te minimalne jeszcze dają radę, na najwyższych detalach sobie nie pogram w każdym bądź razie :/
// Tiaaa… nie wierze w żadne minimalne. Na moim kompie (GF8800 GT, c2d, 4gb ram) moge w Medieval 2 mieć w czasie bitwy TYLKO 4k jednostek, 4001 = cięcie niemiłosierne, mimo że mam komputer kilkakrotnie mocniejszy od zalecanego.
// Jednak jednostka i tyle szumu? O.o
// minimalna karta lepsza niż minimalna Wiedźmina co to się dzieje RTS ma lepszą grafikę niż RPG
// Rozumiem, ze chodzi ci o to iż gra ta ma wyższe wymagania od Wieśka? Jakość wymaganego sprzętu rzadko kiedy odzwierciedla to, jak gra faktycznie wygląda. Co nie znaczy, że nie masz racji:) Sądzę, że najnowsze dzieło CA pobije naszego Wilka pod tym względe
// Zważ przy tym, że obie gry dzieli wiele lat 🙂
// Nie chodzi mi o fakt, że nie mogę walczyć przy liczbie 4001 jednostek. Chodzi o to, że 4000 jednostek to jakoś przy skali bitwy ustawionej na normalną, jest to około 4 armii (załóżmy Francja, Anglia, Szkoci, Turcy). A ja bym chciał 8 armii na maks skali..