Bionic Commando zaliczy drobny poślizg
Bionic Commando ? kontynuacja hitu sprzed lat, tworzona przez szwedzkie studio GRIN ? zaliczy drobne opóźnienie, o czym poinformował Capcom.
Początkowo nowe przygody komandosa Nathana Spencera miały pojawić się w marcu. Jak jednak oświadczyła japońska firma, stanie się to dwa miesiące później, bo w maju. Ponadto na rynku pojawią się jedynie dwie edycje gry – na Xboxa 360 i PlayStation 3. Posiadacze PC-tów będą musieli uzbroić się w cierpliwość, gdyż wersja przeznaczona na komputery osobiste ukaże się w jeszcze późniejszym terminie.
Czytaj dalej
-
Modderzy przywrócili wyciętą zawartość Fallouta: New Vegas. Odnaleziono wersję...
-
Twórcy nowych Tomb Raiderów opowiedzieli nam o Legacy of Atlantis...
-
Nowa gra twórcy The Settlers nie zachwyca wszystkich, ale nie ma tragedii. Pioneers...
-
Poznajcie historię meduz na przestrzeni serii Heroes of Might and...

OK // Zapowiada się świetnie
// Nie martwi mnie opóźnienie – Capcom robi świetne gry. Ponadto tworzy swoje produkty na pc, nie ma więc obawy o płynność animacji czy jakość tekstur XD Oby tylko nie skasowali edycji na komputery osobiste!
// Nie skasują. Nie mogą. Przecież to da większe zyski bo co z tego, że piractwo istnieje i tak ktoś kupi ich produkt. Tylko, że wydadzą tą edycję PC później…