Konsole przyczyną małej liczby graczy w Batllefield 1943

Konsole przyczyną małej liczby graczy w Batllefield 1943
Kilka dni temu zapowiedziano Battlefield 1943: Pacific. Twórcy postanowili się wytłumaczyć z małej maksymalnej liczby graczy, których może pomieścić jedna mapa.

Na jednej lokacji może znajdować się do 24 osób (w poprzednich grach 64). Okazuje się, że decyzja taka została podjęta ponieważ i tak większość map wypełniana jest zaledwie w połowie. Ponadto związane jest to ze specyfikacją konsol, które są słabsze, jeśli chodzi o przetwarzanie danych sieciowych. Warto sobie zdać bowiem sprawę, że jeśli podczas rozgrywki obecnych jest 24 graczy, tak naprawdę liczba elementów sieciowych jest kilkukrotnie więcej – każdy bowiem może posiadać pojazd, który podlega zniszczeniu. Także każda informacja o zniszczonym obiekcie na planszy musi zostać przesłana do wszystkich osób biorących udział w zabawie. W związku z czym jedynym rozwiązaniem byłoby zmniejszenie liczby dostępnych pojazdów i ograniczenie w aspekcie destrukcji otoczenia. Ale twórcy nie zamierzają tego zrobić. Zresztą, powiedzcie sami – wolicie większą liczbę graczy kosztem mniejszej interakcji, czy zabawę w mniejszym gronie, ale bardziej rozbudowaną?

8 odpowiedzi do “Konsole przyczyną małej liczby graczy w Batllefield 1943”

  1. // jakoś specyfikacje konsoli nie przeszkadzają koreańskim developerom w tworzeniu gier mmorpg ?

    różnorodność informacji przetwarzanych nie jest większa w takiej grze ?…

  2. // Grając w Counter-Strike nauczyłem się, że ważniejsza zabawa niż grafika czy reszta aspektów….więc wolałbym większą liczbę graczy.

  3. Ilość graczy // Z jednej strony to dobrze. Kto grał na karkandzie w 64 osoby i to jeszcze bez ff wie o czym mówie. (Ten kto nie gral: jest to nawet kilkanaście śmierci pod rząd bez fraga…)

  4. Ilość graczy // Z drugiej źle, bo grając w bf2 na cywilizowanym serwie 64osobowym z podzialem na drużyny, z dobrym komendantem i bez cziterów i innych glitcherów jest naprawde super.

  5. // doznałem olśnienia 😀

    czy w gracz Pecetowi będą mogli strzelać do tych x 360 ? (wiem ,że jest jakaś gra w ,której tak można)

    jeśli tak to pewnie x360 zawinił 😛

  6. // Wolę większą liczbę graczy i większą interakcję niż takie upraszczanie gry z powodu prymitywizmu badziewnych pudeł podłączanych do TV.

  7. // Zgadzam się z Lomelindi

    Skoro gra ma być upraszczana, ponieważ jest na konsole to rozwiązanie jest proste: nie wydawać jej na konsole!!!

    Jakby nie można było wszystkiego na PCie robić.

    Ale jeśli już wybierać to wolę większą interakcje niż liczbę graczy.

Dodaj komentarz